Stockholm: Serviceadministratör till bilföretag i norrort

Hitta ansökningsinfo om jobbet Serviceadministratör till bilföretag i norrort i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Är du redo att ta en bilåterförsäljares viktigaste roll? Du blir i rollen som servicesäljare att vara ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande och din kunskap.

Arbetsuppgifter

Som servicesäljare har du kontakt med verkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera. Du kommer även att arbeta med merförsäljning.

Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail.

Din profil

Vi söker dig som har en bakgrund inom serviceområdet och kanske redan har en dokumenterad arbetslivserfarenhet av bilbranschen. Alternativt har du jobbat med ett annat servicekrävande yrke och är övertygad om att detta är ditt drömjobb. Det är av absolut största vikt att du har känslan för att ge god service och ett riktigt bra kundbemötande.

Kvalifikationer
- Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift.
- Krav är att du innehar B-körkort.
- Mycket meriterande är om du har erfarenhet av något av bilbranschens datorsystem Kobra, Automaster, Tacdis eller Winassist.
- Har du ett bilintresse ser vi det som ett plus.

Personliga egenskaper
Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är ett effektivt arbetssätt, kunna ta egna initiativ samt kunna vara flexibel i arbetet. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.

Som person är du social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Ansökan och tillträde
Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid klockan 07.00-16.00 måndag-fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Johanna-Elise Blom, 073-688 59 50. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökan och CV tas endast emot via annonsen p.g.a. GDPR.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Frontofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Frontofficepersonal.

Kundsupport till storbank i City.

Läs mer Nov 18
Är du en initiativrik problemlösare som sätter kunden i centrum? Vill du arbeta i en kundnära supportroll där du får chansen att lära dig mer om Cash Management? Då kan du vara vår kunds nya kollega!

Teamet & Rollen
Teamet ansvarar för bankens största och mest komplexa företagskunder inom Corporates & Institutions och Business Banking och avdelningen är en nyckelspelare i det skräddarsydda teamet för kunden och hela affären. Genom bankens Cash Management tjänster erbjuds olika lösningar som effektiviserar hanteringen av företagets likviditet, flöde samt processer.

Rollen innefattar att du främst via mail och en del telefon hanterar kundernas dagliga frågor och skapar värde för kunden genom att erbjuda den bästa kundupplevelsen. Du välkomnas in i ett sammansvetsat och kompetent team där alla arbetar för att ge bankens företagskunder den bästa leveransen, samtidigt som dem har väldigt kul tillsammans!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig med erfarenhet inom service och vi ser gärna att du har en bakgrund inom bank- och finans. Du kan uttrycka dig väl i engelska i både tal och skrift, då större delen av bankens kunder är internationella.

Som person har du en stark vilja och fokus på att göra kunden nöjd. Att vara kommunikativ, ha känsla för service och att ha en positiv inställning till utmaningar kommer naturligt för dig. Viktigast är att skapa värde för kunden genom att erbjuda den bästa kundupplevelsen

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-19. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med stora chanser till förlängning. Tillträde: snarast möjligt.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Ansök nu

Kundsupport till storbank i City.

Läs mer Nov 24
Är du en initiativrik problemlösare som sätter kunden i centrum? Vill du arbeta i en kundnära supportroll där du får chansen att lära dig mer om Cash Management? Då kan du vara vår kunds nya kollega!

Teamet & Rollen
Teamet ansvarar för bankens största och mest komplexa företagskunder inom Corporates & Institutions och Business Banking och avdelningen är en nyckelspelare i det skräddarsydda teamet för kunden och hela affären. Genom bankens Cash Management tjänster erbjuds olika lösningar som effektiviserar hanteringen av företagets likviditet, flöde samt processer.

Rollen innefattar att du främst via mail och en del telefon hanterar kundernas dagliga frågor och skapar värde för kunden genom att erbjuda den bästa kundupplevelsen. Du välkomnas in i ett sammansvetsat och kompetent team där alla arbetar för att ge bankens företagskunder den bästa leveransen, samtidigt som dem har väldigt kul tillsammans!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig med erfarenhet inom service och vi ser gärna att du har en bakgrund inom bank- och finans. Du kan uttrycka dig väl i engelska i både tal och skrift, då större delen av bankens kunder är internationella.

Som person har du en stark vilja och fokus på att göra kunden nöjd. Att vara kommunikativ, ha känsla för service och att ha en positiv inställning till utmaningar kommer naturligt för dig. Viktigast är att skapa värde för kunden genom att erbjuda den bästa kundupplevelsen

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-19. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med stora chanser till förlängning. Tillträde: snarast möjligt.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Ansök nu

Kundtjänstroll till ledande bolag placerade i Kista!

Läs mer Nov 10
Om företaget

Rollen är inledningsvis ett konsultuppdrag till vår kund som är ett ledande företag inom hiss- och rulltrappsbranschen. De levererar hissar, rulltrappor och automatiska dörrar, liksom moderniserings- och underhållslösningar som ger mervärde över byggnadens hela livscykel.

Om du vill arbeta i ett stort och sammansvetsat team med kompetenta och härliga kollegor så ta då chansen att söka rollen direkt då processen kommer att gå snabbt framåt.

Din roll

I rollen som kundtjänstmedarbetare är du en viktig del i att se till att företagets kunder får den support och hjälp som de behöver. Service i världsklass är viktigt i den här rollen.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att:

- Ge support i världsklass till företagets kunder genom telefon, e-post och webchat
- Administrativt arbete så som att registrera feedback från kunder och customer leads
- Samordna och koordinera tillsammans med tekniker


Din profil

Vi söker dig som trivs i en kundtjänstroll och känner få vara till hjälp är det som ger dig motivation och glädje i din yrkesroll. Du har minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundtjänst. Du har en gymnasieexamen och har goda kunskaper i svenska och engelska.

Vidare är du som person samarbetsvillig och har ett optimistiskt synsätt. Du är nyfiken och har ett problemlösningsfokus i allting du gör. Du är tålmodig och har ett öga för detaljer.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Ansök nu

Support Agent - kväll eller natt (deltid för högskolestudent)

Läs mer Nov 8
Vi på Rocker har ett nytt tänk kring support. Våra kunder ska inte mötas av en stel niande byråkrat - vi bygger framtidens bank vars kunder får vänliga och begripliga svar.

Alla som jobbar hos oss har god insyn i vad som händer och har du en bra idé kan du räkna med att den blir till verklighet.

Självklart erbjuder vi även rätt person möjlighet till utveckling och jobb efter studierna.

Som en bank borde fungera helt enkelt!

Vårt Customer Success Team (CST) är indelat i tre specialiseringar. En av de viktigaste delarna för vår framgång som bolag är supporten som du kommer att jobba med som customer success agent på deltid. Vi tror att du är tillgänglig för arbete på deltid på vardagar mellan 8-17. Även andra arbetstider kan förekomma. Utöver supporten finns det kollegor inom teamet som arbetar med försäljning och administration.

Tjänsten är på deltid vid behov med möjlighet att komma med önskemål om schemaläggning som passar med dina studier. För tillfället finns möjlighet att arbeta delvis på distans utöver arbete på vårt kontor i Hammarby Sjöstad.

Dina uppgifter blir:

- Lösa problem, svara på frågor och guida kunder via telefon.
- Ge snabba svar av högsta kvalitet i vår chatt.
- Skriva lättbegripliga och trevliga mejl till våra kunder med chattlik svarstid.
- Tipsa om andra tjänster relevanta tjänster i kundmöten.


Våra förväntningar om dig:

- Du är lösningsorienterad och positiv.
- Tillgänglig för arbete 2-3 dagar i veckan vardagar mellan 17 och 23 alternativt 23 och 08.
- Du studerar första eller andra året på högskola / universitet.
- Svenska som modersmål (utmärkt i tal och skrift).
- Flytande engelska (hindersfri i tal och skrift).


Plus i kanten om du har:

- Du har erfarenhet av arbete inom support/kundservice (gärna inom bank/finans).
- Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska.




Bli en del av CST och Rocker…

få möjligheten att vara med på resan att utveckla framtidens bank och dess kundmöten. Du kommer att utvecklas ständigt då vi som bolag växer och erbjuder fler tjänster samtidigt som vi nu satsar mycket på att få ännu nöjdare kunder. Något du kan vara säker på är att din insats och dina idéer värderas högt. I mitt ledarskap är jag rak och tydlig och förväntar mig det samma från dig. Jag tror att en bra relation bygger på tillit som man skapar till varandra och förväntar mig stort ansvarstagande och egna initiativ för att utveckla våra affärer och kundnöjdhet från dag ett. Inom vårt team går laget alltid före jaget!" - Johannes Rossi, din framtida chef



En bakgrundskontroll som bland annat innebär kontroll av belastningsregister och kronofogdens register krävs för att bedöma lämplighet för anställning.

Ansök nu

Head of taking care of business

Läs mer Okt 27
Om företaget:

Vi söker nu för kunds räkning efter en Head of taking care of business. Vår kund är ett välfinansierat digifysiskt bolag som har en unik och nytänkande verksamhet inom post och bank.

Verksamheten är planerad att go to market under Q1 2022.

Företaget söker nu efter nästa nyckelroll i organisationen - en Head of taking care of business. Vår kund sitter centralt beläget i Stockholm och erbjuder nu dig chansen att vara med på en häftig resa.

Om Dig:

För att lyckas i rollen krävs det att du är en person som ser möjligheter och går i gång på att vara med och skapa något nytt och unikt.

Vår kund söker efter en person som är van att skapa processer och som trivs med att sätta rutiner. Vi tror att du är van vid att ha många bollar i luften samtidigt. Som person är du en riktig DOER, du älskar utmaningar och att ta dig an nya arbetsuppgifter. Att det emellanåt svänger fort och att du behöver prioritera om din vardag ser du som omväxlande och utvecklande.

Vi ser gärna att du som söker har vana vid att arbeta med administrativa uppgifter och har en stor känsla för ansvar.

Har du pluggat marknadsföring eller ekonomi ser vi det som ett plus i kanten.

Om Rollen:

Denna roll innebär precis som titeln säger att du kommer att ha ansvar för det mesta i detta häftiga företag. Mer konkret kan det innebära allt mellan kulturen på kontoret, att det finns en bra fikastation, leverantörer och kundservice. Ena dagen jobbar du med företags grundare och kollar på nya kontorslokaler för att nästa dag intervjua en potentiell framtida kollega. Du är en stor bidragande faktor i hur kulturen kommer att bli framöver. Du kommer vara med och utveckla kundtjänstavdelningen samt bidra med bra en god relation med deras leverantörer samt kunder då du kommer bli den första kontaktpunkten för dem.

Sammanfattningsvis så är du en spindel i nätet och kommer på sikt att växa in i en roll som operativ chef. I ett första läge kommer du att hjälpa grundarna med det som företaget behöver för att kunna följa den starka tillväxtresa dom står inför.

Denna roll är ett riktigt drömjobb för dig som är duktig på att få saker gjorda, som trivs med att vara spindeln i nätet och för dig som söker efter en spännande utmaning och drivs av att jobba nära riktiga entreprenörer!





Övrigt:

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Starfinder AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Starfinder AB .

Kundsupport till Winassist System AB

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 29
Winassist System AB är ett marknadsledande bolag som utvecklar och levererar högkvalitativa och användarvänliga IT-system som effektiviserar det dagliga arbetet inom den svenska fordonsbranschen. Med våra affärsstödssystem erbjuder vi våra kunder en helhetslösning för hela affären, från fordonsförsäljning till verkstad och administration.

Vi befinner oss i en expansiv fas och rustar nu för en händelserik höst, därför söker vi nu en kundsupport till vår support och leveransavdelning.

Dina arbetsuppgifter
Hos Winassist är vi stolta över vår höga support och kundfokus, som utgör kärnan i vår verksamhet. Som kundsupport kommer du tillsammans med våra medarbetare att ta emot samtal och e-postmeddelanden från våra kunder med varierande frågeställningar; vissa är enkla att svara på medan andra är mer tekniska och utmanande.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att följa upp kundärenden, uppdatera programversioner, fjärrfelsöka programmen hos kund, utbilda och vägleda kunderna för att driva deras verksamhet lönsammare samt identifiera nya kundbehov och jobba proaktivt för att minska risken att kunderna skall uppleva brister i våra program.

På vår avdelningen möts du av en kul och familjär vardag, där vi alltid hjälper och stöttar upp varandra medan vi supporterar våra kunder. Du kommer att få en bra introduktion och kontinuerlig utbildning i nya program så att du, oavsett om det gäller äldre eller nya program, alltid kan känna dig trygg och säker i din kundsupport.

Vi sitter på vårt nya kontor i Häggvik, norr om Stockholm, och du rapporterar till vår leveranschef.

Din profil
För att matcha rollen tror vi att du har en bakgrund från tidigare arbete i områden som innefattat kundfokus och service. Du har goda allmänna dator- samt systemkunskaper och har ett starkt intresse för teknik och mjukvara. Vidare behärskar du obehindrat svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande är om du har erfarenhet från fordonsbranschen samt servicemarknadsledet och förstår flödena i en verkstad.

Som person har du lätt för att ta till dig ny kunskap, du är mycket kundfokuserad och mån om att skapa den ultimata kundupplevelsen. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt och trivs i en roll där det tidvis är högt tempo med många bollar i luften. Du har en god kommunikativ förmåga och tvekar inte att ta upp telefonen för att ta eller ta emot en kundkontakt. Vidare tar du naturligt ansvar för de arbetsuppgifter som förväntas utföras utav dig. Gillar du att jobba i en avdelning med stark tillhörighet och många dagliga kundkontakter så kommer du att trivas mycket bra hos oss.

Vi erbjuder
Hos oss finner du ett marknadsledande och starkt bolag med passion för teknik och fordonsbranschen. Vi står inför en spännande resa, där vi kombinerar vårt varma och familjära företag med tillväxt. Ditt bidrag i våra viktigaste kundkontakter kommer att betyda oerhört mycket för oss och du är så välkommen!

I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Detta uppdrag ingår i Starfinders bemanningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att bli anställd som konsult av Starfinder men jobba ute hos oss på Winassist. Uppdraget innefattar heltid på 12 månader men goda möjligheter till förlängning eller direktanställning hos Winassist finns därefter. Som konsult får du en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i din roll.

Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Teknisk support till Atoy Automotive

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Nov 23
Atoy Automotive Sweden AB är ett familjeägt företag i tredje generationen med över 90 års erfarenhet av bilbranschen. Atoy är idag en av de ledande leverantörerna av reservdelar till fordonseftermarknaden. Vi erbjuder kompletta lösningar för både återförsäljare och bilverkstäder när det handlar om reservdelar, tillbehör, teknisk utrustning, utbildning och teknisk support.

Atoy Automotive ingår i en internationell koncern som har verksamhet i Sverige, Finland, Estland och Lettland och har idag drygt 600 medarbetare och omsätter omkring en miljard SEK. I Sverige är vi representerade på marknaden bl.a. via butiks- och verkstadskoncepten BDS Butik, BDS verkstad, Bilservice och Trygga verkstan. Vi erbjuder en av marknadens främsta informationsplattformar på nätet, en logistikfunktion i toppklass och ett av branschens bredaste sortiment av kvalitetsdelar från de främsta internationella leverantörerna. Genom att tillhandahålla flexibla och professionella servicelösningar vill vi skapa de bästa förutsättningarna för att effektivisera och underlätta för våra kunders verksamheter.

Vi söker nu en ny kollega till vår tekniska verkstadssupport på kontoret i Kista.

Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att hjälpa våra användare i frågor gällande bland annat diagnosverktygens användning, programuppdateringar och reservdelar. Tjänsten innefattar visst resande då du kommer utbilda verkstadspersonal samt stötta säljorganisationen vid exempelvis verkstadsträffar och mässor.

Din profil
Vi söker dig med fordonsteknisk utbildning eller motsvarande samt ett par års arbetslivserfarenhet ifrån fordonsbranschen. Du är en duktig administratör med goda kunskaper i Officepaketet samt vana av att arbeta i Windowsmiljö. Som person är du serviceminded och trivs med att hjälpa andra. Du är van att ha telefon och dator som arbetsredskap. Vidare är du van att göra din röst hörd, du är stresstålig och arbetar strukturerat, dessutom har du ett utpräglat konsekvenstänk.

Här erbjuds du en spännande tjänst i ett flexibelt företag som växer och värdesätter mjuka värden och personlig utveckling. I denna rekrytering samarbetar Atoy Automotive med Starfinder, frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryterare Catrin Fjellström, 0700744018.

Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk support till Atoy Automotive

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 11
Atoy Automotive Sweden AB är ett familjeägt företag i tredje generationen med över 90 års erfarenhet av bilbranschen. Atoy är idag en av de ledande leverantörerna av reservdelar till fordonseftermarknaden. Vi erbjuder kompletta lösningar för både återförsäljare och bilverkstäder när det handlar om reservdelar, tillbehör, teknisk utrustning, utbildning och teknisk support.

Atoy Automotive ingår i en internationell koncern som har verksamhet i Sverige, Finland, Estland och Lettland och har idag drygt 600 medarbetare och omsätter omkring en miljard SEK. I Sverige är vi representerade på marknaden bl.a. via butiks- och verkstadskoncepten BDS Butik, BDS verkstad, Bilservice och Trygga verkstan. Vi erbjuder en av marknadens främsta informationsplattformar på nätet, en logistikfunktion i toppklass och ett av branschens bredaste sortiment av kvalitetsdelar från de främsta internationella leverantörerna. Genom att tillhandahålla flexibla och professionella servicelösningar vill vi skapa de bästa förutsättningarna för att effektivisera och underlätta för våra kunders verksamheter.

Vi söker nu en ny kollega till vår tekniska verkstadssupport på kontoret i Kista.

Arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att hjälpa våra användare i frågor gällande bland annat diagnosverktygens användning, programuppdateringar och reservdelar. Tjänsten innefattar visst resande då du kommer utbilda verkstadspersonal samt stötta säljorganisationen vid exempelvis verkstadsträffar och mässor.

Din profil
Vi söker dig med fordonsteknisk utbildning eller motsvarande samt ett par års arbetslivserfarenhet ifrån fordonsbranschen. Du är en duktig administratör med goda kunskaper i Officepaketet samt vana av att arbeta i Windowsmiljö. Som person är du serviceminded och trivs med att hjälpa andra. Du är van att ha telefon och dator som arbetsredskap. Vidare är du van att göra din röst hörd, du är stresstålig och arbetar strukturerat, dessutom har du ett utpräglat konsekvenstänk.

Här erbjuds du en spännande tjänst i ett flexibelt företag som växer och värdesätter mjuka värden och personlig utveckling. I denna rekrytering samarbetar Atoy Automotive med Starfinder, frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryterare Catrin Fjellström, 0700744018.

Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Är du ute efter nästa steg i karriären? Skicka in ditt CV förutsättnings...

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Nov 9
Om oss

Vi är ett rekryteringsföretag med kunniga och skickliga rekryterare som tillsammans har över 35 års erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Vi är baserade i Stockholm och har erfarenhet av rekrytering och bemanning på alla nivåer, både inom tjänstemanna- och arbetarsidan. Vår passion är att hjälpa företag och människor att mötas och uppnå nya nivåer tillsammans. Vi hoppas att du vill bli en av oss!

Vårt uppdrag är att erbjuda utveckling och trygghet för våra medarbetare samt leveranssäkerhet, hög servicegrad och långsiktighet till våra kunder. Vi på Starfinder är glada och stolta över att vara specialister inom sex olika affärsområden.

Sök till oss

Är du arbetssökande och undrar var i arbetslivet du skulle trivas bäst framöver?
Eller har du kanske arbete idag, men känner att det är tid att gå vidare?
Vet du inte exakt vad det är du vill göra?
Sök till oss via denna annons för att träffa oss på ett förutsättningslöst möte. Där går vi igenom dina erfarenheter samt vad det är du önskar göra härnäst. Om du inte vet det, så hjälper vi dig att ta reda på det.

Det är alltid bra att ha kontakt med oss för att i framtiden kunna hitta ditt drömarbete. Gör som många andra och registrera dig här för att bli tillgänglig i vårt nätverk. Vi går igenom din erfarenhet och matchar dig sedan mot lediga tjänster och uppdrag ute hos våra kunder.

Gå gärna in på vår hemsida för att läsa mer om aktuella tjänster: www.starfinder.se

Starfinder har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.
Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete.

Frågor om tjänster och processer hos oss på Starfinder besvaras av Johanna-Elise Blom, 073-688 59 50. Skicka in din ansökan idag och var ett steg närmre ditt nya jobb!

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Erfarenhet av administration, reception, kundtjänst och/eller service? -...

Receptionist, telefonist
Läs mer Nov 8
Brinner du för kundservice, administration och daglig problemlösning då har vi jobbet för dig! Vi söker nu profiler med erfarenhet ifrån kundtjänst, administration, reception och/eller service för uppdrag hos våra framgångsrika kundföretag i Stockholm.

Vi söker dig som är driven, serviceinriktad och vass på administration och vill jobba hos större företag med bra värderingar.

Arbetsuppgifter
Vill du anta en otroligt viktig roll i ett företag med att supporta människor dagligen både internt och externt och bidra med exceptionellt god kundservice? Du kommer jobba i ärendehanteringssystem/CRM-system samt Excel m.fl. Dina främsta arbetsredskap kommer vara telefon och dator där du kommunicerar via chatt, mail och samtal.

Mer info om tilltänkt tjänst fås vid en första kontakt. Vi anpassar tjänst efter din profil.

Kvalifikationer
- Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning och vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet.
- Du har mycket god datorvana, är snabb på tangenterna i chatt och mail samt CRM-system.
- Du hanterar MS Office och har lätt för att lära dig nya system.
- Du bör vara mycket duktig på att utrycka dig på svenska i tal och skrift samt kunna anpassa dig efter olika typer av människor och deras behov

Personliga egenskaper
För att lyckas behöver du vara mycket serviceminded, snabblärd och lösningsorienterad. Som person är du glad, energisk och har lätt för att växla upp en nivå vid högre belastning under olika säsonger. Du bör ha ett mycket gott tålamod och vara stresstålig. Viktigt är också att du är noggrann, strukturerad och duktig på att återkoppla till kunder samt kollegor. Du har även ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ samt är flexibel i arbetet och inför olika arbetsuppgifter. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.

I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningar. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden och dina kollegor. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Ansökan och tillträde
Detta är en tjänst på heltid, med start under vintern 2021 alt. våren 2022. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18, beroende på uppdrag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Stora chanser finns att bli rekryterad till kundföretaget.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018.
Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via denna annons.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Erfarenhet av administration, reception, kundtjänst och/eller service? -...

Receptionist, telefonist
Läs mer Nov 25
Brinner du för kundservice, administration och daglig problemlösning då har vi jobbet för dig! Vi söker nu profiler med erfarenhet ifrån kundtjänst, administration, reception och/eller service för uppdrag hos våra framgångsrika kundföretag i Stockholm.

Vi söker dig som är driven, serviceinriktad och vass på administration och vill jobba hos större företag med bra värderingar.

Arbetsuppgifter
Vill du anta en otroligt viktig roll i ett företag med att supporta människor dagligen både internt och externt och bidra med exceptionellt god kundservice? Du kommer jobba i ärendehanteringssystem/CRM-system samt Excel m.fl. Dina främsta arbetsredskap kommer vara telefon och dator där du kommunicerar via chatt, mail och samtal.

Mer info om tilltänkt tjänst fås vid en första kontakt. Vi anpassar tjänst efter din profil.

Kvalifikationer
- Vi söker dig med lägst gymnasieutbildning och vi tror att du har några års arbetslivserfarenhet.
- Du har mycket god datorvana, är snabb på tangenterna i chatt och mail samt CRM-system.
- Du hanterar MS Office och har lätt för att lära dig nya system.
- Du bör vara mycket duktig på att utrycka dig på svenska i tal och skrift samt kunna anpassa dig efter olika typer av människor och deras behov

Personliga egenskaper
För att lyckas behöver du vara mycket serviceminded, snabblärd och lösningsorienterad. Som person är du glad, energisk och har lätt för att växla upp en nivå vid högre belastning under olika säsonger. Du bör ha ett mycket gott tålamod och vara stresstålig. Viktigt är också att du är noggrann, strukturerad och duktig på att återkoppla till kunder samt kollegor. Du har även ett effektivt arbetssätt, kan ta egna initiativ samt är flexibel i arbetet och inför olika arbetsuppgifter. Du klarar av ett högt arbetstempo och kan trots det ha flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar.

I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningar. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden och dina kollegor. I detta urval kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Ansökan och tillträde
Detta är en tjänst på heltid, med start under vintern 2021 alt. våren 2022. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag och kan variera mellan 7-16 eller 9-18, beroende på uppdrag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Stora chanser finns att bli rekryterad till kundföretaget.

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via denna annons.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu