Stockholm: Corem Property Group söker en fastighetstekniker till Arlanda Stad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Corem Property Group söker en fastighetstekniker till Arlanda Stad i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Jobbeskrivning
Uniflex söker en fastighetstekniker till Corem Property Group i Arlanda Stad. Hos Corem Property Group arbetar du med att se till att deras fastigheter hålls i gott skick i form av förebyggande underhåll och akuta åtgärder. Du börjar dagen med att gå igenom inkomna felanmälningar och planerat underhåll av fastigheterna, därefter lägger du upp din arbetsdag. Du arbetar främst med lager, handels- och logistikfastigheter. Du rapporterar till ansvarig förvaltare och du ingår i en arbetsgrupp med drifttekniker och fastighetsskötare som arbetar tillsammans med att underhålla fastigheterna.

Uniflex ansvarar över rekryteringen och du blir anställd direkt hos Corem Property Group.

Arbetsuppgifter
• Tillsyn och rondering i fastigheterna
• Åtgärda och återkoppla felanmälningar hos deras hyresgäster
• Löpande underhåll av fastigheter samt utföra akuta åtgärder
• Hantering av passagesystem och nyckelsystem i dina fastigheter

Personliga egenskaper
Som person är du initiativtagande och ser vad som behövs göras i fastigheterna. Du är social och gillar att varje dag bjuder på nya utmaningar, och är van att arbeta under högt tempo. Du är serviceinriktad och van vid att ha många kontaktytor. Du är självständig i ditt arbete som fastighetstekniker samtidigt som du ser till att hjälpa kollegor som behöver uppbackning. Vi ser även att du är tekniskt intresserad och bekväm med att använda tekniska hjälpmedel i ditt arbete.

Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet av fastighetsskötaryrket eller erfarenhet som bedöms likvärdig
• Tidigare erfarenhet av VVS, el, och eller styr- och reglerteknik är meriterande
• B-körkort är ett krav för denna tjänst

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så se till att skicka in din ansökan redan idag.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet.

Fastighetstekniker

Läs mer Nov 2
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.

Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar - och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan?

Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning.

För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt.

Vad du kommer göra

Som Fastighetstekniker ansvarar du för att hålla ordning i de fastigheter som vi förvaltar. Du kommer ha ett nära samarbete med dina kunder och ansvara för att hjälpa dem i frågor som rör fastighetsskötsel och teknisk installation, vilket innebär att du både levererar tjänster enligt kundavtal och agerar på felavhjälpande underhåll.

Dina tidigare erfarenheter

- Erfarenhet av att arbeta med fastighetsskötsel
- Vad vid att arbeta med kundkontakt
- Erfarenhet av att arbeta med tekniska installationer inom fastighet
- God datorvana
- Körkort


Om du har erfarenhet av VVS, El och styr/regler ses det som mycket meriterande för de här tjänsten.

Personliga egenskaper

- Positiv
- Lösningsorienterad
- Relationsskapade
- Kundfokuserad
- Engagerad
- Kommunikativ


Så ansöker du

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Karin Börjesson (mailto:karin.borjesson@nabo.se), Talent Acquisition Partner

Placeringsort

Vårt kontor hittar du högst upp i det nybyggda Sthlm 04, bara ett stenkast från Gullmarsplan i Stockholm.

Ansök nu

Nu söker vi Drifttekniker till Stockholm

Läs mer Sep 27
Saps växer och söker nya medarbetare till vår kund Stockholms hamnar.

KVALIFIKATION

Rollen som drifttekniker kräver utbildning med inriktning fastighet samt några års arbetslivserfarenhet inom bygg- och fastighetsbranschen.

God systemvana för Pocketlord , Citec , Faciliate.

Du har även god datorvana och behärskar t.ex. Excel och Word , du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och är strukturerad, noggrann, självgående samt har lätt för att samarbeta och knyta kontakt, B- körkort är ett krav.

ARBETSUPPGIFTER

I detta arbete är du ute i fastigheterna och har ett nära samarbete med Kunden, fastighetsförvaltaren, projektledarna och fastighetstekniker, du är delaktig i arbetet med ekonomisk planering samt prognoser. Att analysera data och rapportera resultat är också en del av din arbetsvardag.

Utöver det arbetar du med:

- •Energi- och driftoptimering av tekniska installationer
- •Förebyggande drift- och underhållsarbete ur ett strategiskt perspektiv
- •Felavhjälpande åtgärder ur ett strategiskt perspektiv
- •Strategisk arbetskoordinering
- •Beställningar
- •Underhållsplanering på kort och lång sikt
- •Statusbesiktning av fastigheter
- •Uppföljning av systematiskt brandskyddsarbete SBA
- •Löpande handlingar såsom riskinventeringar, OVK, energiuppföljningar
- •Framtagning av förfrågningsunderlag samt bygg- och projektledning av mindre omfattande underhållsarbeten
- •Löpande kontakter med hyresgäster i samband med underhåll
- •Medverka till att göra ständiga förbättringar i verksamheten ur ett kund- och kostnadseffektivt perspektiv




VEM ÄR DU?

Positiv och lätt för samarbete, nytänkande och ett stort servicefokus.

Du har vana att arbeta strukturerat och självständigt och att driva flera projekt parallellt.

Vi ser även att du har viljan att ta egna initiativ, är drivande samt utför arbetet på ett noggrant sätt.

Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper

Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras.

Låter detta intressant så tveka inte att höra av dig.

Anställningsvillkor

Heltid

Var ligger arbetsplatsen?

Stockholm

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor gällande tjänsten besvaras av:

Mats.johansson@saps-group.com

Vi ser fram emot din ansökan!



OM Saps

På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter.

Saps kultur präglas av oräddhet inför nya idéer, enkelhet i allt vi gör, flexibilitet i en föränderlig värld och ansvarsfullhet gentemot våra kunder, partners och inte minst varandra. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta.

Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor.

Vad vi erbjuder

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

- Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.
- Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.


Vår yttersta framgång bygger på att ha de allra bästa medarbetare i vår verksamhet. Vi vet att det är en förutsättning för att nå våra mål och leverera det absolut bästa till våra kunder. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet.

Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer.

Medarbetaren på Saps trivs med att gå utanför sin trygghetszon och har förmågan att anpassa sig efter nya förutsättningar och förväntningar.

Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.

Vi erbjuder friskvårdsbidrag, god onboarding, kollektivavtal och en spännande framtid.



Läs mer om oss på http://www.saps.se/

Ansök nu

Vi söker kollegor till nytt uppdrag

Läs mer Nov 19
Vi laddar för framtiden och söker kollegor till nytt uppdrag i Solna

Vårt nya uppdrag startar Q2 2022 i samhällskritisk och teknikintensiv miljö

Vi vill bygga ett starkt och engagerat gäng som präglas av teamkänsla och servicefokus. Vi söker ett flertal tekniska roller där kompetenser och erfarenheter kompletterar varandra. För att möta framtiden med detta spännande avtal söker vi bland annat:
- Drifttekniker
- VVS-tekniker
- Energitekniker
- Gastekniker
- Fastighetstekniker
- Brandtekniker

Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet i teknisk roll och som vill fortsätta att utvecklas. Har du eftergymnasial utbildning exempelvis YH är det meriterande. Hos oss finns möjligheter att växa- och vi satsar alltid på personer som vill utvecklas

Vill du veta mer? Skicka ett mail Anna på HR så berättar hon mer; anna.hovren@l-t.se

Ansök nu

Arbetsledande drifttekniker

Läs mer Okt 13
Är du en erfaren drifttekniker som söker ett omväxlande arbete där du får arbeta nära kunden och nyttja din tekniska kompetens? Har du tidigare haft en ledande roll där du är trygg med att leda och fördela arbetsuppgifter till dina kollegor? Beskriver du dig själv som en person som är pedagogisk och har en god samarbetsförmåga? Då kan du vara Stockholms Drift-teams nya stjärna i rollen som arbetsledande senior drifttekniker till Järva och Vällingby för Svenska Bostäder.

Hos Stockholms Drift-Team kommer du vara en del av ett starkt och familjärt företag där det finns mycket kompetens och kunskap inom branschen. Här är beslutsvägarna korta och för rätt personer finns stora utvecklingsmöjligheter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som drifttekniker ansvarar du för den tekniska driften i form av tillsyn, skötsel och hantering av felanmälningar. Du kommer att ingå i en grupp av tekniker och ansvarar för gruppens åtagande i uppdraget gentemot kund. I ditt dagliga arbete säkerställer du att fastighetens tekniska system fungerar enligt fastighetsägarens krav.

I ditt arbete ingår även att agera rådgivare i drift och energifrågor och kunna upptäcka eventuella fel i fastigheterna. I rollen som arbetsledare kommer du vara ansvarig för kontakten med driftledaren på Svenska Bostäder samt leda och fördela arbetet i gruppen.

Din profil:

För att lyckas i rollen ser vi att du som person är lojal, ansvarsfull och strukturerad. Du är teknisk lagd i ditt tankesätt och har god förståelse för hur de olika systemen och tekniska installationerna samverkar i en fastighet. Du är prestigelös och har förmågan att kunna kommunicera med både hyresgäster och kunder.

Kompetenskrav:

·      Minst fem års erfarenhet inom området fastighetsteknik samt minst två års erfarenhet i en ledande roll, med vilket aves arbeten med installationssystem för uppvärmning och luftbehandling med alla ingående komponenter

·      God kunskap om felsökning innefattande mätteknik för ventilation och värme

·      Grundläggande kunskap inom styr och reglerteknik

·      Goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i andra språk

·      B-körkort

Om Stockholms Drift-Team AB:Stockholms Driftteam AB är ett familjeägt företag med 20 anställda och är en del av koncernens Stockholms Teknik-Team AB:s fem bolag med drygt 50 anställda. De arbetar med fastighetsservice och erbjuder och utför allt i från fortlöpande ronderingar till drift och underhåll av tekniska installationer. Stockholms Drift-Team har bred och mångårig kompetens inom fastighetsservice. De jobbar tillsammans som ett team för att nå så bra resultat som möjligt och för att vara ett av marknadens bästa driftföretag.

Låter detta som rätt möjlighet för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan med ditt CV!

I denna rekrytering samarbetar Stockholms Drift-Team AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Mikaela Hansson, mikaela.hansson@jobway.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Ansök nu

Drifttekniker till Fastpartner i Lunda/Spånga

Läs mer Okt 27
Drifttekniker till Fastpartner i Lunda/Spånga

Är du serviceinriktad och på jakt efter en tjänst där du får använda dina kunskaper inom drift, underhåll och skötsel av fastighetstekniska system? Fastpartner söker just nu en lösningsfokuserad drifttekniker till sin verksamhet i Lunda/Spånga. Det är en tjänst med goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Låter det intressant? Sök redan idag!

Vad vi kan erbjuda dig

Vi på Fastpartner erbjuder dig en tjänst med mycket ansvar och stor frihet i en positiv företagskultur med kompetenta och trevliga kollegor. Tjänsten erbjuder goda utvecklingsmöjligheter då Fastpartner är ett företag under ständig tillväxt. Som anställd hos oss kommer du arbeta i en trygg och kreativ arbetsmiljö med kollektivavtal och goda förmåner.

Om tjänsten

Du kommer i huvudsak att ansvara för drift och underhåll av Fastpartners kommersiella fastigheter i Lunda/Spånga i ett team med drifttekniker och förvaltare. Den aktuella regionen består av 15 anställda med kontor i Lunda/Spånga.

Rollen som drifttekniker hos oss är bred och omväxlande. Kontakt med våra hyresgäster är en viktig del i arbetet då du kommer vara huvudansvarig för den löpande kontakten och relationen med hyresgästerna. Du är även ytterst ansvarig för drift, underhåll och skötsel av fastighetens tekniska system, innebärandes att systemen ska fungera och underhållas i enlighet med våra riktlinjer samt hyresgästernas förväntningar. Även viss yttre skötsel ingår i arbetsuppgifterna.

Mer detaljerat innebär rollen som drifttekniker att du ska: Ansvara för den dagliga kontakten med hyresgäster/kunder
Ansvara för byggnadens löpande drift, skötsel, underhåll och reparationer
Ansvara för drift- och mediastyrning
Ansvara för styr- och regleroptimering
Utföra löpande och planerade/akuta reparationer och underhåll
Leda och samordna reparationsarbeten
Biträda förvaltaren i övriga ärenden enligt givna direktiv

Vem söker vi?

Vi söker framförallt dig som är en serviceinriktad, lösningsorienterad och kommunikativ person som motiveras av att få jobba med den senaste tekniken och möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Du är även organiserad och duktig på att prioritera dina arbetsuppgifter och fatta snabba beslut när så krävs. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb.

Vi önskar även att du har:
  Minst 3–5 års erfarenhet som drifttekniker inom fastighetsbranschen
Utbildning inom driftteknik eller annat relevant område
Erfarenhet av att arbeta med ett kommersiellt fastighetsbestånd
Goda kunskaper om funktioner och samverkan mellan fastighetssystem
Goda kunskaper inom värme, kyla, ventilation, styr regler och driftoptimering
B-körkort

Om Fastpartner

Fastpartner är ett svenskt börsnoterat fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar egna fastigheter. Vi har ett fastighetsbestånd som omfattar mer än 1,500,000 kvm med ett kommersiellt fokus. I beståndet ingår produktion, lager, logistik, kontor, butiker och samhällsfastigheter, såsom centrum samt bostäder.

Genom att vi aktivt förvaltar våra egna fastigheter skapar vi tillsammans med hyresgästerna gemensamma fastighets- och lokallösningar, vilket är en av våra framgångsfaktorer. Våra ledord är enkelt, engagerat och nära. Vi strävar efter snabbhet i beslut och information samt entusiasm i att skapa marknadens absolut främsta fastighetslösningar. Läs mer om vår verksamhet på www.fastpartner.se.

Kontaktuppgifter och ansökan

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Fastpartners räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Fastpartner. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Isaksson Rekryterings rekryteringskonsult Josefin Chapovalova på telefonnummer: 076-000 11 97 eller via e-post: josefin@isakssonrekrytering.se.

Vi ser fram emot din ansökan på vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Uniflex Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Uniflex Sverige AB .

Jobba deltid som ambulerande inom kontor i Stockholm!

Kontorsreceptionist
Läs mer Nov 29
Jobbeskrivning
Är du studerande och söker ett socialt och roligt extrajobb?

Vill du samtidigt som du studerar knyta nya kontakter, träffa nya människor varje dag samt fylla ditt CV med värdefulla egenskaper? Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Då är det här rätt tjänst för dig!

Vi söker just nu studenter som vill arbeta ambulerande och ingå i vår vikariepool för receptionister!

Som ambulerande receptionist får du mycket och varierad kunskap och erfarenhet då du kommer att jobba ute hos flera av våra kundföretag. Kontoren har öppet under vardagar och kontorstider, så vi söker dig som kan arbeta 2–3 hela vardagar i veckan. Vi är flexibla och kan anpassa schemat veckovis så det passar dig och dina studier så bra som möjligt. Det finns möjlighet att jobba mer i sommar!

Som anställd hos oss i vår vikariepool får du en unik chans att knyta nya kontakter inom affärslivet och prova på nya och spännande arbetsuppgifter.

Arbetstiderna är vanliga kontorstider, ca. 08:00-17:00. Lön enligt kollektivavtal.
Start omgående
Krav: gymnasieexamen samt annan huvudsaklig sysselsättning
Under sommar och jullov finns möjlighet till jobb på heltid

Du kommer att bli upplärd på 5–6 utav våra kundföretag och därefter arbeta efter behov då ordinarie personal är borta eller då behovet är extra stort. Alla våra kunder finns i Stockholmsområdet med goda förbindelser med kollektivtrafiken.

Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund men består huvudsakligen av att ta emot besökare, visa besökare till rätta, svara i telefon, posthantering, godshantering, mailkontakt, etc. Du kommer att vara ansiktet utåt för företagen samt vara behjälplig där det behövs.
Erfarenhet av reception är inget krav utan det viktigaste är att du som person är representativ och har en bra känsla för service. Kanske har du tidigare arbetat inom restaurangbranschen men vill nu ha ett mer utvecklande extrajobb och utvecklas professionellt men också på ett personligt plan.

Vi ser att du kan arbeta minst 2–3 hela dagar i veckan, gärna mer men viktigt är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Tjänsten går utmärkt att kombinera med studier då det är väldigt flexibelt, du kan jobba olika dagar varje vecka beroende på skolschemat.

Välkommen med din ansökan!




Personliga egenskaper
Tycker du att det är roligt att ge god service och bemöta människor så är denna tjänst perfekt för dig! Sök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och initiativrik!



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Omväxlande tjänst som ambulerande receptionist!

Kontorsreceptionist
Läs mer Nov 24
Jobbeskrivning
Är du en person som trivs med ordning och reda? Är du naturligt social och en ”fixare” som löser de flesta problem? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Ambulerande Receptionist hos oss på Uniflex! Nu söker vi nya talanger som kan stärka oss och våra kundföretag men framför allt får du en anställning som stärker dig själv! Vi utlovar en personlighetsutveckling utöver det vanliga där du kommer samla på dig massor med nya erfarenheter!

Som ambulerande konsult åker du runt till olika kundföretag i Stockholm och jobbar med reception, växeltelefoni, konferens, internservice samt mycket mer! Du kommer få en inblick i stora internationella företag men också mindre mer familjära receptioner. Vill du öka chanserna för ett bredare kontaktnät, börja marknadsföra dig själv eller utöka ditt CV med otroligt bra erfarenheter inom receptionist/telefonistbranschen? I denna tjänst får du en omväxlande, varierande och fartfylld vardag där du kontinuerligt ställs inför nya spännande utmaningar.

Exempel på arbetsuppgifter;
-Välkomna och registrera besökare
-Hantera passerkort
-Hålla allmänna ytor och kök rent och snyggt
-Hantera post & bud
-Besvara inkommande samtal
Samt mycket, mycket mer!

I rollen kommer du både vara schemalagd med fasta tider samt vara redo att kunna rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår, därav ska du vara tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00 måndag-fredag. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid på vardagar, beläggningsgraden på tjänsten är mellan 80%-100%. Vi söker dig som enkelt kan ta dig till Solna och Kista då majoriteten av våra kunder finns där!

Tjänsten som ambulerande receptionist passar dig som trivs med att träffa och arbeta med nya människor, du är prestigelös, initiativtagande, flexibel och du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Det är väldigt viktigt att du är servicemedveten samt strävar efter att ge det lilla extra. En receptionist är alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att du har en positiv inställning och ett leende på läpparna.

Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt goda datakunskaper, främst i Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är absolut inte ett krav.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!



Personliga egenskaper
Arbetet som receptionist ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende.
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är absolut inte ett krav.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Flexibelt och socialt jobb inom kontorsservice!

Kontorsvaktmästare
Läs mer Nov 26
Jobbeskrivning
Är du i början av din karriär och söker ett jobb för att ta nästa kliv i arbetslivet? Vill du skaffa dig massor med nya erfarenheter och åka runt till olika stora företag runt om i Stockholm och träffa nya människor varje dag? Brinner du för service och är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!

Uniflex växer så det knakar och söker kontinuerligt nya konsulter som vill jobba som ambulerande tjänstemän inom kontorsservice. Tjänsten kommer främst att innefatta jobb inom kontorsvaktmästeri och reception, med arbetsuppgifter såsom posthantering, iordningställande vid konferenser, möblering, påfyllnad av kontorsmaterial samt övriga administrativa kontorssysslor som arkivering, fakturering, kopiering etcetera samt att vara ansiktet utåt i receptionen och välkomna alla besökare. Viktigt att vara social, flexibel och prestigelös samt redo att hjälpa intern personal och externa kunder med det mesta.

Vi söker personal som kan arbeta i Stockholmsregionen och som vill kombinera ett fysiskt jobb i en representativ arbetsmiljö med en väldigt social roll då tjänsten även innefattar jobb som receptionist, telefonist & konferensvärd. Beläggningsgraden är 80%-100%, du är garanterad att jobba 80% men kan bli schemalagd upp till 100%-.Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta tillsammans med människor och är servicemedveten. Som konsult hos oss är man alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att ha en positiv inställning och ett leende på läpparna. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal.

Du kommer att jobba ambulerande hos våra kunder på ett löpande schema, måndag - fredag, kontorstider. Du kommer att ingå i en back up-pool där du är tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid. Vi tillämpar garantilönsystem samt möjlighet till prestationslön. Enligt avtal ska du som ambulerande kunna åka till kunder runt om i hela stor Stockholm. Som ambulerande ställs det höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut samt arbete med kort varsel. Du får genom ditt arbete ett stort professionellt och socialt nätverk, då du arbetar tillsammans med olika kunder i en spännande och varierande miljö!

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!



Personliga egenskaper

Arbetet som kontorsvaktmästare ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har ett personligt driv och gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Som kontorsvaktmästare har du en lite allt i allo roll och det är viktigt att kunna ta egna initiativ. Känner du att detta skulle vara något för dig? Att du behöver utöka ditt CV och knyta nya kontakter? Tveka då inte på att söka denna tjänst, den kan bli din fortare än du anar!

Tack för din ansökan!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Omväxlande tjänst som ambulerande receptionist!

Kontorsreceptionist
Läs mer Dec 1
Jobbeskrivning
Är du en person som trivs med ordning och reda? Är du naturligt social och en ”fixare” som löser de flesta problem? Då kan det vara dig vi söker till rollen som Ambulerande Receptionist hos oss på Uniflex! Nu söker vi nya talanger som kan stärka oss och våra kundföretag men framför allt får du en anställning som stärker dig själv! Vi utlovar en personlighetsutveckling utöver det vanliga där du kommer samla på dig massor med nya erfarenheter!

Som ambulerande konsult åker du runt till olika kundföretag i Stockholm och jobbar med reception, växeltelefoni, konferens, internservice samt mycket mer! Du kommer få en inblick i stora internationella företag men också mindre mer familjära receptioner. Vill du öka chanserna för ett bredare kontaktnät, börja marknadsföra dig själv eller utöka ditt CV med otroligt bra erfarenheter inom receptionist/telefonistbranschen? I denna tjänst får du en omväxlande, varierande och fartfylld vardag där du kontinuerligt ställs inför nya spännande utmaningar.

Exempel på arbetsuppgifter;
-Välkomna och registrera besökare
-Hantera passerkort
-Hålla allmänna ytor och kök rent och snyggt
-Hantera post & bud
-Besvara inkommande samtal
Samt mycket, mycket mer!

I rollen kommer du både vara schemalagd med fasta tider samt vara redo att kunna rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår, därav ska du vara tillgänglig mellan kl. 06.00-15.00 måndag-fredag. Den faktiska arbetstiden varierar men är belagd under kontorstid på vardagar, beläggningsgraden på tjänsten är mellan 80%-100%. Vi söker dig som enkelt kan ta dig till Solna och Kista då majoriteten av våra kunder finns där!

Tjänsten som ambulerande receptionist passar dig som trivs med att träffa och arbeta med nya människor, du är prestigelös, initiativtagande, flexibel och du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Det är väldigt viktigt att du är servicemedveten samt strävar efter att ge det lilla extra. En receptionist är alltid ansiktet utåt så därför är det viktigt att du har en positiv inställning och ett leende på läpparna.

Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt goda datakunskaper, främst i Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är absolut inte ett krav.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!



Personliga egenskaper
Arbetet som receptionist ställer höga krav på en utåtriktad personlighet, servicekänsla samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende.
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket samt datakunskaper, främst i MS Officepaketet. Har du erfarenhet från någon form av receptions- och/eller telefoniarbete är det meriterande, men det är absolut inte ett krav.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Jobba deltid som ambulerande inom kontor i Stockholm!

Kontorsreceptionist
Läs mer Nov 23
Jobbeskrivning
Är du studerande och söker ett socialt och roligt extrajobb?

Vill du samtidigt som du studerar knyta nya kontakter, träffa nya människor varje dag samt fylla ditt CV med värdefulla egenskaper? Är du en flexibel, serviceinriktad person som trivs med att jobba självständigt och i ett högt tempo? Är du duktig på att bemöta andra människor på ett professionellt sätt i alla tänkbara situationer? Då är det här rätt tjänst för dig!

Vi söker just nu studenter som vill arbeta ambulerande och ingå i vår vikariepool för receptionister!

Som ambulerande receptionist får du mycket och varierad kunskap och erfarenhet då du kommer att jobba ute hos flera av våra kundföretag. Kontoren har öppet under vardagar och kontorstider, så vi söker dig som kan arbeta 2–3 hela vardagar i veckan. Vi är flexibla och kan anpassa schemat veckovis så det passar dig och dina studier så bra som möjligt. Det finns möjlighet att jobba mer i sommar!

Som anställd hos oss i vår vikariepool får du en unik chans att knyta nya kontakter inom affärslivet och prova på nya och spännande arbetsuppgifter.

Arbetstiderna är vanliga kontorstider, ca. 08:00-17:00. Lön enligt kollektivavtal.
Start omgående
Krav: gymnasieexamen samt annan huvudsaklig sysselsättning
Under sommar och jullov finns möjlighet till jobb på heltid

Du kommer att bli upplärd på 5–6 utav våra kundföretag och därefter arbeta efter behov då ordinarie personal är borta eller då behovet är extra stort. Alla våra kunder finns i Stockholmsområdet med goda förbindelser med kollektivtrafiken.

Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund men består huvudsakligen av att ta emot besökare, visa besökare till rätta, svara i telefon, posthantering, godshantering, mailkontakt, etc. Du kommer att vara ansiktet utåt för företagen samt vara behjälplig där det behövs.
Erfarenhet av reception är inget krav utan det viktigaste är att du som person är representativ och har en bra känsla för service. Kanske har du tidigare arbetat inom restaurangbranschen men vill nu ha ett mer utvecklande extrajobb och utvecklas professionellt men också på ett personligt plan.

Vi ser att du kan arbeta minst 2–3 hela dagar i veckan, gärna mer men viktigt är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Tjänsten går utmärkt att kombinera med studier då det är väldigt flexibelt, du kan jobba olika dagar varje vecka beroende på skolschemat.

Välkommen med din ansökan!




Personliga egenskaper
Tycker du att det är roligt att ge god service och bemöta människor så är denna tjänst perfekt för dig! Sök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och initiativrik!



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Projektledare till Europas största content marketingbolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 26
Jobbeskrivning
Mediaplanet är en pionjär inom content-baserad marknadsföring och finns idag på 12 marknader i Europa och Nordamerika. Vi har sedan starten 2002 producerat tiotusentals kampanjer tillsammans med många av världens största varumärken. Mediaplanet är en del av Caybon. Tillsammans med våra systerbolag N365, Newsner, Appelberg och SplayOne är vi Europas största content marketingbolag.

På Mediaplanet Sverige producerar vi årligen ett femtiotal temakampanjer inom områden som hälsa, livsstil, teknik och näringsliv. Kampanjerna publiceras digitalt på våra egna domäner och distribueras på sociala plattformar som Facebook, Instagram och Linkedin tillsammans med en tryckt version i kanaler som Svenska Dagbladet, Aftonbladet, Dagens Industri, Dagens Samhälle och Dagens Nyheter.

Vi erbjuder en kreativ arbetsmiljö och en positiv affärskultur med mycket fart och roliga aktiviteter. Här har du möjlighet att jobba med några av Sveriges största varumärken samtidigt som du utvecklas till en expert inom sälj, marknadsföring och framför allt content marketing.

I rollen som säljande projektledare är du ansvarig för att finansiera och projektleda hela kampanjen från start till mål. Projektet börjar med en researchfas där du identifierar aktuella ämnen och intervjupersoner som tillsammans med en genomtänkt distributionsstrategi skapar en kontext som våra kunder vill synas i. Därefter tar du kontakt med relevanta företag för att sälja in vårt koncept som består av produkter för print och digitala plattformar.

Du jobbar nära vårt produktionsteam och tillsammans med våra skribenter producerar allt content som kunderna behöver för att medverka i kampanjen. Du är den som har det yttersta ansvaret för den specifika temakampanjen och äger din egen affär. När kampanjen är i mål följs varje kunds medverkan upp med en kampanjanalys där vi går inom mätbara KPI’er.
Rollen innefattar många olika moment och du erbjuds stor frihet och kreativitet att vara framgångsrik. Vi söker efter juniora kollegor som kan bidra till vår dynamik och kultur där det viktigaste är att du har drivet och viljan att lyckas inom mediabranschen.


Personliga egenskaper
Vi söker dig som...

- är social, orädd och prestigelös
- är strukturerad och resultatorienterad
- har en entreprenörsanda och vågar hitta nya kreativa lösningar
- uttrycker dig väl i tal och skrift

Erfarenheter vi ser som meriterande är om du...

- har Universitetsutbildning inom relevant område
- har erfarenhet av försäljning/kundservice
- har erfarenhet av projektledning
- har erfarenhet av marknadsföring/PR


Detta är en direktrekrytering till Mediaplanets härliga team. Tjänsten startar 10 januari och vi intervjuar löpande, så du är varmt välkommen att ansöka redan idag!



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu