Stockholm: Corem Property Group söker en fastighetstekniker till Arlanda Stad

Hitta ansökningsinfo om jobbet Corem Property Group söker en fastighetstekniker till Arlanda Stad i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Jobbeskrivning
Uniflex söker en fastighetstekniker till Corem Property Group i Arlanda Stad. Hos Corem Property Group arbetar du med att se till att deras fastigheter hålls i gott skick i form av förebyggande underhåll och akuta åtgärder. Du börjar dagen med att gå igenom inkomna felanmälningar och planerat underhåll av fastigheterna, därefter lägger du upp din arbetsdag. Du arbetar främst med lager, handels- och logistikfastigheter. Du rapporterar till ansvarig förvaltare och du ingår i en arbetsgrupp med drifttekniker och fastighetsskötare som arbetar tillsammans med att underhålla fastigheterna.

Uniflex ansvarar över rekryteringen och du blir anställd direkt hos Corem Property Group.

Arbetsuppgifter
• Tillsyn och rondering i fastigheterna
• Åtgärda och återkoppla felanmälningar hos deras hyresgäster
• Löpande underhåll av fastigheter samt utföra akuta åtgärder
• Hantering av passagesystem och nyckelsystem i dina fastigheter

Personliga egenskaper
Som person är du initiativtagande och ser vad som behövs göras i fastigheterna. Du är social och gillar att varje dag bjuder på nya utmaningar, och är van att arbeta under högt tempo. Du är serviceinriktad och van vid att ha många kontaktytor. Du är självständig i ditt arbete som fastighetstekniker samtidigt som du ser till att hjälpa kollegor som behöver uppbackning. Vi ser även att du är tekniskt intresserad och bekväm med att använda tekniska hjälpmedel i ditt arbete.

Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet av fastighetsskötaryrket eller erfarenhet som bedöms likvärdig
• Tidigare erfarenhet av VVS, el, och eller styr- och reglerteknik är meriterande
• B-körkort är ett krav för denna tjänst

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så se till att skicka in din ansökan redan idag.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet.

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Läs mer Apr 10
Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang?
Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson.
BakgrundJohn Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare.
Tjänsten
Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning.
Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.
I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Kontakt med hyresgäster
Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar.
Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.
Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.
Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.
Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.
Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens
För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.
Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar.
Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt.
Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.
B-körkort
Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation.

Personliga egenskaper
Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende.
Vi erbjuder digJohn Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang.
Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet.
Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion.
Om John Mattson
John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

Ansök nu

Är du på jakt efter ett nytt uppdrag som fastighetstekniker?

Läs mer Mar 21
Är du en erfaren fastighetstekniker på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3 månader med omgående start. Det finns möjlighet att jobba extra under sommaren om så önskas. Du utgår från Slakthusområdet.

Om tjänsten
Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel och utveckling i våra områden. Du är våra boendes främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Vi erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till vår tekniska förvaltare. Vårt huvudkontor ligger i dagsläget på Lidingö och denna roll kommer ha fokus på våra fastigheteter i Söderort. Vi är en mindre organisation vilket innebär att vår kompetens kan behövas även i våra andra områden så vi geografiskt flexibla i våra roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, registrera och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens
För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.
Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur saker i ett hushåll ska fungera.

Krav för tjänsten
- B-körkort
- Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

Övrigt
Detta är konsultuppdrag på 3 månader där du blir uthyrd till John Mattson via Arena Personal. Start omgående.

Om Arena Personal
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Ansök nu

Är du på jakt efter ett nytt uppdrag som fastighetstekniker?

Läs mer Mar 21
Är du en erfaren fastighetstekniker på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3 månader med omgående start. Det finns möjlighet att jobba extra under sommaren om så önskas. Du utgår från Slakthusområdet.

Om tjänsten
Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel och utveckling i våra områden. Du är våra boendes främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Vi erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till vår tekniska förvaltare. Vårt huvudkontor ligger i dagsläget på Lidingö och denna roll kommer ha fokus på våra fastigheteter i Söderort. Vi är en mindre organisation vilket innebär att vår kompetens kan behövas även i våra andra områden så vi geografiskt flexibla i våra roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, registrera och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens
För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.
Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur saker i ett hushåll ska fungera.

Krav för tjänsten
- B-körkort
- Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

Övrigt
Detta är konsultuppdrag på 3 månader där du blir uthyrd till John Mattson via Arena Personal. Start omgående.

Om Arena Personal
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Ansök nu

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Läs mer Mar 19
Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang?

Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson.

Bakgrund
John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare.

Tjänsten

Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens

- För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.

- Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar.

- Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt.

- Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

- B-körkort

- Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation.

Personliga egenskaper

Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende.

Vi erbjuder dig

John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang.

Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet.

Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion.

Om John Mattson

John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

Ansök nu

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Läs mer Mar 21
Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang?

Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson.

Bakgrund
John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare.

Tjänsten

Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens

- För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.

- Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar.

- Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt.

- Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

- B-körkort

- Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation.

Personliga egenskaper

Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende.

Vi erbjuder dig

John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang.

Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet.

Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion.

Om John Mattson

John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Uniflex Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Uniflex Sverige AB .

Regionsäljare

Account manager
Läs mer Mar 27
Drivs du av försäljning, affärer och nöjda kunder? Letar du efter möjligheten att få arbeta självständigt i en framgångsrik organisation med stark entreprenörsanda och fokus på tillväxt? Då kan rollen som Regionsäljare på vårt huvudkontor i Stockholm vara det perfekta steget i den karriären!
Uniflex hjälper företag med kompetensförsörjning och är en av Sveriges ledande aktörer inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Vi befinner oss just nu i en spännande fas och letar efter en passionerad och målinriktad individ som älskar att sälja och som vill vara med oss på resan mot nya höjder.
På vårt Stockholmskontor kommer du trivas i en härlig arbetsmiljö där du samarbetar med engagerade och kompetenta kollegor som sätter människan i fokus.  
Om tjänsten:
Som Regionsäljare kommer din huvuduppgift vara att sälja Uniflex bemannings- och rekryteringstjänster till nya kunder. Detta innebär att du bokar och genomför kundmöten, analyserar deras behov och skräddarsyr våra tjänster för att leverera skräddarsydda kundlösningar. En framgångsfaktor är att du är bekväm i att skapa kontakt och leda det personliga mötet med kund, samt att du har förmågan att skapa förtroendefulla och långsiktiga relationer.
En betydande del av arbetet ligger i prospekteringen av nya kunder. Med stöd av våra digitala verktyg förväntas du identifiera och utvärdera nya potentiella kunder som ligger i linje med vår strategi och vårt segment. Du kommer att samarbeta nära vårt leveransteam för att säkerställa en smidig och proffsig kundhantering.   
Du kommer att tillhöra Stockholmskontoret där du får ett bra stöd av din närmsta chef och ni kommer tillsammans att arbeta med din personliga utveckling. Under din anställning kommer du få kontinuerlig vidareutbildning för att ständigt utvecklas i din säljroll. Dessutom erbjuder vi spännande säljtävlingar samt en mycket stark företagskultur som präglas av våra värderingar Passion and Execution.
Tjänsten är på heltid med start efter årsskiftet.
Vem är du?
Som Regionsäljare är du prestigelös, resultat- och målmedveten med en näsa för affärer. Du har en utmärkt förmåga att identifiera potentiella kunder inom rätt segment och kan sedan kreativt bearbeta dem. Genom lyhördhet och god kommunikation utvecklar du givande affärer och samarbeten samt en djup förståelse för kundens verksamhet och behov. Du är skicklig på att etablera nya kontakter och komma till avslut i en affär.Du trivs att arbeta i en händelserik miljö samtidigt som du har förmågan att strukturera din kalender och ta ansvar för dina affärer. Du har en stark vilja att vinna och nå framgång tillsammans med teamet.
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av försäljning. Du har med fördel arbetserfarenhet inom bemannings- och/eller rekryteringsbranschen. Om du arbetat i en bred roll med alltifrån prospektering till avslut så är det självfallet en fördel. Naturligtvis har du körkort och du behärskar svenska och engelska helt obehindrat.
Om verksamheten
Uniflex är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40-tal orter. Uniflex är en del av den börsnoterade koncernen PION Group som bedrivs under bolagen; Uniflex, Poolia, QRIOS, Student Node, Roi Rekrytering och Workspace Recruit.
Vår kultur bygger på en grund av engagemang för våra kunders behov, utförande utan undantag och en genuin omsorg om varandra. Vi är en organisation som sätter människan i fokus och våra värderingar Passion & Execution genomsyrar allt vi gör.

Passion (PUT YOUR HEART IN IT) & Execution (AND MAKE IT HAPPEN)
 Uniflex värdesätter ett hållbart arbetsliv med bra arbetsvillkor. Vi är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade och har kollektivavtal. Vår viktigaste tillgång är våra medarbetare och självklart erbjuder vi;

Ett fördelaktigt provisionssystem 


Kompetensutveckling och utbildningsdagar


Karriärvägar inom koncernen


Tjänstepension


Försäkringar (sjukdom, arbetsskada, omställning, föräldralön)


Friskvårdsbidrag


 Låter detta intressant? Tveka in att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Customer service- Norwegian speaking

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 3
Are you passionate about giving great customer service and believe that outstanding customer service is crucial for any successful business? Then you are the one we are looking for!

Om tjänsten
We are looking for a Norwegian speaking or with a good knowledge in norwegian agent to join one of our exciting projects with our client.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
As a administrator agent you will support customers mainly over phone and email.

Monday - friday 8am - 5pm
Start: immediately
Full paid training
Hybird

Vem är du?
You can work independently but you are also a team player.

We believe you have:

Relevant post-secondary education.
Great experience of working with customer service and administrative tasks.
Good knowledge of the Microsoft Office package.
Excellent communication skills
We also expect you that you have good understanding in Norwegian, written and verbally.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ansök nu

Vi söker en lagermedarbetare till Tullinge!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 15
Nytt
Vad behöver du ha för egenskaper då och vem passar för ett sådant jobb kanske du undrar.
Idag finns det några utmärkande saker som gör att man passar bättre, eller sämre, för ett arbete på ett lager. Inom lager och logistik finns det en plats för alla!


Om tjänsten
Vi på Uniflex söker för vår kunds räkning en erfaren lagermedarbetare till Tullinge!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat truckkörning (främst sidlastare), plastning av pallar, lasta gods på lastbil samt mycket mer! Du kommer ingå i ett litet team där kommunikation är A och O, så det är viktigt att du är en social och ansvarstagande person.

Läge: Tullinge
Arbetstider: måndag-torsdag kl.06.45-16.00, fredagar kl. 07.00-15.00.
Tillträde: Omgående
Tjänsten är på heltid och det är ett långsiktigt uppdrag hos vår kund i Tullinge!




Vem är du?
För tjänsten krävs erfarenhet av lagerarbete sedan innan, samt följande:
- Truckkort.
- Bra svenska och engelska i tal och skrift.
- Förmåga och vilja att arbeta fysiskt.
- Möjlighet att arbeta måndag-fredag dagtid.
- Social och kommunikativ.


Varmt välkommen med din ansökan!


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

STOREX erbjuder sommarvikariat inom kundtjänst – ansök nu!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 9
Storex söker nu dig som är intresserad av ett lärorikt sommarjobb som kundtjänstmedarbetare för att stötta upp ordinarie personal under semestertider. Det är ett team på 8 personer, och erfarenhet är inte ett krav då man får upplärning på plats. Du ska kunna arbeta hela perioden, ingen ledighet kommer beviljas under de veckor du blir schemalagd.

Omfattning: Heltid vecka 26-32.
Arbetstider: Måndag till fredag 7.30-16.30
Placering: Jordbro


Om tjänsten
I denna roll kommer du att vara ansiktet utåt för Storex genom att tillhandahålla enastående kundservice till våra kunder. Du kommer att ha löpande kontakt med kunder för att säkerställa att deras behov tillgodoses och att orderflödet fungerar smidigt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kundtjänstmedarbetare inkluderar:

Att svara i telefon och hantera e-post för att ge snabb och effektiv återkoppling till Storex kunder.
Att underhålla regelbunden kommunikation med kunder angående deras beställningar i Storex produktion.
Att registrera, korrigera och skriva ut order enligt kundernas önskemål.
Att övervaka och säkerställa att det dagliga orderflödet fungerar smidigt, inklusive att order skrivs ut, plockas och skickas i tid med korrekta dokument.
Att skapa och upprätthålla en positiv och förtroendefull relation med företagets kunder genom att visa en positiv attityd, strukturerat arbete, noggrannhet och en stark inriktning mot service.

Vem är du?
Om du gillar att arbeta med service, god sammanhållning och en varierande vardag där du blir bemött av ett stort leende varje dag då vill du arbeta hos oss. Vi är ett glatt team där varje kollegas insats gör skillnad. Du kommer att bli upplärd på plats under första veckan för att du ska känna dig trygg i dina arbetsuppgifter.

För att trivas i rollen orderhanterare tror vi att du:
• Har hög service- och ansvarskänsla
• Har god datavana, du ska känna dig bekväm i officepaketet. Meriterande med erfarenhet av att ha arbetat i någon form av IT-system.
• Talar och skriver obehindrat på svenska
• Har arbetat med någon form av kundservice sedan tidigare, men det är inget krav.

Du motiveras av högt tempo, är flexibel och noggrann i ditt arbete. Du kan se helheten i det du gör och ser lösningar istället för hinder. Du uppskattar ordning och reda och besitter en hög arbetsmoral. Du har lätt för att komma in i arbetet, och att kunna samarbeta faller sig naturligt för dig.

Vi intervjuar löpande, och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi ser därför fram emot att få din ansökan redan idag!


Om verksamheten
Storex är ett familjeägt logistikföretag i andra generationen som startades 1987 och erbjuder logistiklösningar inom tredjepartslogistik, marknadslogistik och e-handel. Idag är de ca 35 anställda och har kontor i Stockholm och Göteborg. De är ett glatt gäng med hög servicekänsla som stöttar varandra när tempot kan vara högt.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ansök nu

Receptionist sökes i Stockholm under 1-2 månader!

Receptionist, telefonist
Läs mer Apr 15
Nytt
Vi söker nu en engagerad och serviceminded receptionist för ett vikariat under 1-2 månader. Som receptionist hos vår kund kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och säkerställa en professionell och välkomnande miljö.

Om tjänsten
Vikariat under 1-2 månader till en början.
Start: mitten/slutet av april.
Arbetstid: måndag-fredag, kl. 08:00-17:00.
Plats: Hornstull

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
-Besvara telefonsamtal/växel
-Mejl
-Ta emot post och paket
-Fylla på kaffe
Med mera!

Vem är du?
Vi söker dig som har mycket energi, är serviceminded och punktlig.
Flytande i engelska och svenska, tal och skrift.

Om verksamheten
Vi intervjuar löpande, ansök redan nu!


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ansök nu

Extrajobb kvällstid som paketsorterare / lagerarbetare till DHL på Arlanda!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 11
Är du en student eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra vid sidan av?

Vi söker nu dig som vill utvecklas inom logistikbranschen, uppdraget är på DHL Express på Arlanda. Som paketsorterare kommer din arbetsdag bestå av lastning och sortering av paket. Tunga luft kommer att förekomma. Tillsammans med ditt team säkerställer du att det dagliga arbetet utförs enligt företagets rutiner. Arbetstiderna är 17:00-21:00 måndag till fredag. Vi ser att du kan arbeta under sommaren mellan 3-5 dagar i veckan.

DHL Express är en världsledande leverantör inom transportbranschen. De arbetar främjande för att du som medarbetare ska känna dig delaktig och trivas i en utmanande men rolig miljö vilket bland annat har lett till att DHL blivit utsedda till "Top Employer" 6 år i rad!


Vem är du?
Krav:
– Flytande svenska samt goda kunskaper i engelska tal och skrift
– Gymnasieutbildning eller likvärdigt
– Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51%

Inför en anställning på Arlanda krävs en godkänd säkerhetsprövning. Där du bland annat, med intyg, behöver styrka din sysselsättning de senaste fem åren. Utöver detta ska du även vara ostraffad i belastningsregistret.

Kvalifikationer:
– Truckkort A+B är meriterande
– Du är en teamplayer men arbetar också självständigt och ansvarsfullt
– Du kan hantera tunga lyft, sortering, packning, lossning och lastning


VIKTIG INFORMATION
Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai
Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert.
Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra.
Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu