Stockholm: E -handelsansvarig

Hitta ansökningsinfo om jobbet E -handelsansvarig i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Belwrk AB är ett bemanningsföretag som har funnits i 26 år. BELWRK står för bemanning, e-handel och logistik. Det är en bra beskrivning av vad vi gör (the WRK).Vi hjälper till med personal, vi hanterar outsourcad kundtjänst och sköter tredjeparts-logistik.
Belwrk söker nu för kunds räkning en driven e-handelsansvarig för ett konsultuppdrag på flexibla arbetstider. Vi söker någon som på ett kreativt sätt kan driva företagets e-handel framåt genom att organisera upp lager, jobba aktivt i WMS system, förhandla fraktavtal och i förlängningen även hantera content för social media.
Förutom tidigare erfarenhet inom Wordpress/WooCommerce och Fortnox ser vi även att du jobbat med att boka olika typer av frakt och har god förståelse för hela köpresan.


För att lyckas i rollen tror vi att du är en driven och ansvarstagande person. Som person är du målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag med intresse för att utvecklas samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter.


Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av logistik och mycket och god kommunikationsförmåga. Du bör också vara mål-och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.


Uppdraget har varierande arbetstider på 50-75% men chans till ökad omfattning.


Stämmer ovan in på dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag och ange löneanspråk. Intervjuer sker löpande.


Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Lagerkontorist

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Lagerkontorist.

Operations Partner Manager

Läs mer Sep 20
Airmee är ett av Sveriges snabbast växande logistikstartup. Vi levererar e-handelsvaror samma dag och så snabbt som inom en timme. Vi gör detta genom att optimera vår flotta i realtid med ny teknologi baserat på världsledande forskning på KTH. Vi jobbar med flera stora e-handlare och växer för varje vecka. Vi söker därför en ny fantastisk och driven medarbetare till vårt team som vill vara med på en global tillväxtresa.



Jobbeskrivning

Detta är en bred roll för den som vill ha ett spännande och utmanande jobb. I rollen som Operations Partner Manager kommer du att vara nyckeln i samarbetet mellan våra samarbetspartners och åkerier i Sverige. Du kommer ha en central roll i vårt företag och arbeta aktivt för att Airmee fortsätter att utvecklas. Du måste vilja driva verksamheten framåt och tycka om förändring- och förbättringsarbete. Airmee levererar paket till våra kunder alla dagar i veckan, från tidig morgon till sen kväll, vilket innebär att arbetstiderna kan vara varierande.



Vi tror att du har följande kompetenser:

Tidigare erfarenhet från logistikbranschen

Du är van att kravställa och upprätthålla dialoger med flertalet åkerier och fraktbolag.

Du jobbar självständigt och är van att jobba med problemlösning

Du trivs att samarbeta med olika avdelningar och kan hantera flertalet olika arbetsuppgifter samtidigt

Erfarenhet av compliance gällande transportavtal och lagstiftning

Erfarenhet av leverantörsgranskningar och produktionsutfall

Kan tala och skriva på svenska och engelska flytande.

Som person:

Du är positiv och trivs i en internationell arbetsmiljö med högt tempo.

Du ser lösningar där andra ser problem.

Du är en engagerad och ansvarstagande person

Du trivs i en miljö där saker och ting kan förändras från dag till dag.

Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete.



Det här är en roll för dig som vill vara med i Airmees resa och tillväxt.

Det erbjuds goda möjligheter att avancera inom sin roll och bolaget!

Ansök nu

Lageradministratör

Läs mer Sep 9
Airmee är ett av Sveriges snabbast växande logistikstartup. Vi levererar e-handelsvaror samma dag och så snabbt som inom en timme. Vi gör detta genom att optimera vår flotta i realtid med ny teknologi baserat på världsledande forskning på KTH. Vi jobbar med flera stora e-handlare och växer för varje vecka. Vi söker därför en ny fantastisk och driven medarbetare till vår terminal som vill vara med på en global tillväxtresa.

Detta är en bred och utmanande roll för den som vill växa och komma in tidigt i ett startup som är i en expanderingsfas. I rollen som lageradministratör kommer du att ge support till vår terminal organisation . Du kommer att vara länken mellan terminalen och de andra operativa avdelningarna i organisationen. I denna roll felsöker du aktivt avvikelser i vårt logistikflöde och rapporterar dessa till vår platsansvarig. Du ger terminalpersonalen understöd genom snabb och effektiv service. Du kommer att ha en nyckelroll på terminalen och agera som spindeln i nätet.

Vi växer så det knakar och det sker dagligen förändringar och förbättringar i vår verksamhet, du måste därför tycka om detta. Du måste också vilja driva verksamheten framåt, både från skribordet men även operativt. Du sätter alltid kunden i centrum.

Vi efterfrågar följande kompetenser:

- Du har arbetat i WMS system. Gärna i en problemlösande roll
- Du har arbetet inom lagerverksamhet. Meriterande om du haft en supportfuktion tidigare
- Har en enastående förmåga att felsöka
- Du har en god kommunikativ förmåga
- Du har en god förmåga att både ta egna initiativ i ditt dagliga arbete
- Du har en mycket god samarbetsförmåga och stort tålamod
- Du kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt
- Kan tala och skriva på svenska och engelska flytande


Som person:

- Du är positiv och trivs i en internationell arbetsmiljö med högt tempo
- Du ser lösningar där andra ser problem
- Du tycker om att hjälpa andra
- Du är en engagerad och ansvarstagande person
- Du är snabblärd och kunskapstörstande
- Du vill arbeta i team och utvecklas som person
- Du trivs i en miljö där saker och ting kan förändras från dag till dag


- Du trivs med en kontinuerlig uppföljning och triggas av att utvecklas både som person och i ditt arbete

Det här är en roll för dig som vill vara med i Airmees resa och tillväxt. Det erbjuds goda möjligheter att avancera inom sin roll och bolaget. Sök redan idag då urval sker löpande!

Ansök nu

Vi Söka praktik

Läs mer Nov 8
Vi har en plats som är ledig till dig som vill komma till arets liv lite snabbare
Praktikplats finns.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

E -handelsansvarig med friluftsintresse

Läs mer Okt 25
Belwrk AB är ett bemanningsföretag som har funnits i 26 år. BELWRK står för bemanning, e-handel och logistik. Det är en bra beskrivning av vad vi gör (the WRK).Vi hjälper till med personal, vi hanterar outsourcad kundtjänst och sköter tredjeparts-logistik.
Belwrk söker nu för kunds räkning en driven e-handelsansvarig för ett konsultuppdrag på flexibla arbetstider. Vi söker någon som på ett kreativt sätt kan driva företagets e-handel framåt genom att organisera upp lager, jobba aktivt i WMS system, förhandla fraktavtal och i förlängningen även hantera content för social media.
Förutom tidigare erfarenhet inom Wordpress/WooCommerce och Fortnox ser vi även att du jobbat med att boka olika typer av frakt och har god förståelse för hela köpresan.


För att lyckas i rollen tror vi att du är en driven och ansvarstagande person. Som person är du målinriktad och förstår vikten av uppsatta regler och rutiner för att kunna upprätthålla en mycket god kvalité samt nå uppsatta mål. Vi ser också att du är flexibel i ditt arbetsuppdrag med intresse för att utvecklas samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter.


Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av logistik och mycket och god kommunikationsförmåga. Du bör också vara mål-och resultatinriktad, ha gott ordningssinne samt gilla att hålla ett högt tempo. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.


Uppdraget har varierande arbetstider på 50-75% men chans till ökad omfattning.


Stämmer ovan in på dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag och ange löneanspråk. Intervjuer sker löpande.


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från BELWRK AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från BELWRK AB .

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Dec 2
Nytt
BELWRK AB är sedan 26 år ett bemanningsföretag med fokus inom administration och ekonomi. Vi arbetar med traditionell bemanning ute hos våra kunder, men en stor avdelning hos oss är den inlämningsservice som vi driver på vårt kontor i Vällingby. Vi erbjuder tjänster såsom kundtjänstentrepenad, registreringsentrepenad, telefonpassning, posthantering, betalningsärenden, returhantering och sköter även tredjeparts-logistik.


Belwrk söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att BELWRK sköter hela rekryteringsprocessen och kunden anställer den slutvalda kandidaten. På din blivande arbetsplats finns det ett 10-tal kollegor som ser framemot att du ska börja. Du kommer arbeta måndag- fredag kontorstider i Gamla Stan. Den här rekryteringsprocessen hanteras av BELWRK och önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till ansokningar@belwrk.com
I rollen som löneassistent kommer du erbjudas en varierande vardag med utvecklande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna ger en inblick i en verksamhet och omfattar administrativa uppgifter av ekonomisk karaktär.
Som löneassistent hos vår kund kommer du vara bolagets ansikte utåt och ha det huvudsakliga ansvaret för att arbetsplatsen är administrativt välfungerande och trivsamt. Detta innebär arbetsuppgifter är av varierad karaktär.
Du kommer bland annat att få;
Hantera löner
Assistera vid ekonomiska sysslor
Sköta tillhörande administration
Vi söker dig som
Vi söker dig som är utbildad ekonom.
Har arbetat med ferielöner vilket är ett krav.
Har tidigare erfarenhet av Hogia lönesystem vilket är ett krav.
Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Har mycket goda kunskaper i office-paketet
?Vem är du? Då dator och telefon blir dina främsta arbetsredskap krävs det att du har god dator- och systemvana från MS office samt flytande svenska i tal och skrift. Som person ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att supportera dina kollegor i olika ärenden. Vidare ser vi att du har en förmåga att behålla helikopterperspektiv där du ser allt som behöver göras och snabbt kan skifta mellan arbetsuppgifter. Du är även självgående och ser när saker behöver göras på kontoret eftersom du kommer att ha ansvar för att allt finns på plats och flyter på. Du är engagerad och ansvarsfull och har förmåga att bemöta människor på ett förtroendefullt, ödmjukt och lyhört sätt. Slutligen kommer du gärna med förslag på utveckling av administrativa rutiner och processer

Ansök nu

Löneadministratör

Löneadministratör
Läs mer Nov 29
BELWRK AB är sedan 26 år ett bemanningsföretag med fokus inom administration och ekonomi. Vi arbetar med traditionell bemanning ute hos våra kunder, men en stor avdelning hos oss är den inlämningsservice som vi driver på vårt kontor i Vällingby. Vi erbjuder tjänster såsom kundtjänstentrepenad, registreringsentrepenad, telefonpassning, posthantering, betalningsärenden, returhantering och sköter även tredjeparts-logistik.


Belwrk söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att BELWRK sköter hela rekryteringsprocessen och kunden anställer den slutvalda kandidaten. På din blivande arbetsplats finns det ett 10-tal kollegor som ser framemot att du ska börja. Du kommer arbeta måndag- fredag kontorstider i Gamla Stan. Den här rekryteringsprocessen hanteras av BELWRK och önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till ansokningar@belwrk.com
I rollen som löneassistent kommer du erbjudas en varierande vardag med utvecklande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna ger en inblick i en verksamhet och omfattar administrativa uppgifter av ekonomisk karaktär.
Som löneassistent hos vår kund kommer du vara bolagets ansikte utåt och ha det huvudsakliga ansvaret för att arbetsplatsen är administrativt välfungerande och trivsamt. Detta innebär arbetsuppgifter är av varierad karaktär.
Du kommer bland annat att få;
Hantera löner
Assistera vid ekonomiska sysslor
Sköta tillhörande administration
Vi söker dig som
Vi söker dig som är utbildad ekonom.
Har arbetat med ferielöner vilket är ett krav.
Har tidigare erfarenhet av Hogia lönesystem vilket är ett krav.
Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Har mycket goda kunskaper i office-paketet
?Vem är du? Då dator och telefon blir dina främsta arbetsredskap krävs det att du har god dator- och systemvana från MS office samt flytande svenska i tal och skrift. Som person ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att supportera dina kollegor i olika ärenden. Vidare ser vi att du har en förmåga att behålla helikopterperspektiv där du ser allt som behöver göras och snabbt kan skifta mellan arbetsuppgifter. Du är även självgående och ser när saker behöver göras på kontoret eftersom du kommer att ha ansvar för att allt finns på plats och flyter på. Du är engagerad och ansvarsfull och har förmåga att bemöta människor på ett förtroendefullt, ödmjukt och lyhört sätt. Slutligen kommer du gärna med förslag på utveckling av administrativa rutiner och processer

Ansök nu

Löneadministratör sökes omgående

Löneadministratör
Läs mer Nov 26
BELWRK AB är sedan 26 år ett bemanningsföretag med fokus inom administration och ekonomi. Vi arbetar med traditionell bemanning ute hos våra kunder, men en stor avdelning hos oss är den inlämningsservice som vi driver på vårt kontor i Vällingby. Vi erbjuder tjänster såsom kundtjänstentrepenad, registreringsentrepenad, telefonpassning, posthantering, betalningsärenden, returhantering och sköter även tredjeparts-logistik.


Belwrk söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att BELWRK sköter hela rekryteringsprocessen och kunden anställer den slutvalda kandidaten. På din blivande arbetsplats finns det ett 10-tal kollegor som ser framemot att du ska börja. Du kommer arbeta måndag- fredag kontorstider i Gamla Stan. Den här rekryteringsprocessen hanteras av BELWRK och önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till ansokningar@belwrk.com
I rollen som löneassistent kommer du erbjudas en varierande vardag med utvecklande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna ger en inblick i en verksamhet och omfattar administrativa uppgifter av ekonomisk karaktär.
Som löneassistent hos vår kund kommer du vara bolagets ansikte utåt och ha det huvudsakliga ansvaret för att arbetsplatsen är administrativt välfungerande och trivsamt. Detta innebär arbetsuppgifter är av varierad karaktär.
Du kommer bland annat att få;
Hantera löner
Assistera vid ekonomiska sysslor
Sköta tillhörande administration
Vi söker dig som
Vi söker dig som är utbildad ekonom.
Har arbetat med ferielöner vilket är ett krav.
Har tidigare erfarenhet av Hogia lönesystem vilket är ett krav.
Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Har mycket goda kunskaper i office-paketet
?Vem är du? Då dator och telefon blir dina främsta arbetsredskap krävs det att du har god dator- och systemvana från MS office samt flytande svenska i tal och skrift. Som person ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att supportera dina kollegor i olika ärenden. Vidare ser vi att du har en förmåga att behålla helikopterperspektiv där du ser allt som behöver göras och snabbt kan skifta mellan arbetsuppgifter. Du är även självgående och ser när saker behöver göras på kontoret eftersom du kommer att ha ansvar för att allt finns på plats och flyter på. Du är engagerad och ansvarsfull och har förmåga att bemöta människor på ett förtroendefullt, ödmjukt och lyhört sätt. Slutligen kommer du gärna med förslag på utveckling av administrativa rutiner och processer

Ansök nu

Arbetsledare 75%

Arbetsledare, städ/Städledare
Läs mer Nov 17
Belwrk AB är ett bemanningsföretag som har funnits i 26 år. BELWRK står för bemanning, e-handel och logistik. Det är en bra beskrivning av vad vi gör (the WRK).Vi hjälper till med personal, vi hanterar outsourcad kundtjänst och sköter tredjeparts-logistik.
BELWRK söker just nu en serviceinriktad person för arbete hos vår kunds som arbetsledare på ett städföretag. Arbetsledaren är en nyckelperson i organisationen därför är det viktigt att du som söker har ett öga för detaljer och är flexibel i ditt sätt att arbeta utöver det är stresstålighet viktigt.
Arbetsuppgifter:
Arbetsledaren hos vår kund håller kontakt med egen städande personal och med kundens direkta representant. Arbetsledaren skall eftersträva att budget klaras eller överträffas.
Arbetsledarens arbetsuppgifter i detalj:
Kundobjektsansvar. Svarar för att städarbetet blir genomfört på avtalat sätt på tilldelade objekt.
Säkerställer löpande material leveranser till objektet. Kvalitetsansvarig på tilldelade objekt. Följer företagets riktlinjer avseende Kvalitet och miljö. Kundnöjdhet följs regelbundet. Svarar för att uppdaterad objektspärm finns på objektet. Håller löpande kontakt med kunden. Eventuella avvikelser rapporteras i systemet och ”släcks” efterhand.
Beviljar ledighet och annan frånvaro. Beläggningsansvar på namngivna medarbetare. Ansvarar för tidsrapportering i affärssystem veckovis
Vem är du?
Du är en positiv och servicemedveten person och brinner för mötet med andra människor och kommer vara den viktigaste delen för att få ditt område att utvecklas. Du är van att ta eget ansvar och trivs i en ledande roll. För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, initiativtagande och kan växla mellan strukturerat självständigt arbete och samarbete i team. Du gillar att skapa goda relationer då du dagligen kommer ha kontakt med kunder, medarbetare och leverantörer. Det är meriterande med erfarenheter av liknande roll tidigare samt dokumenterad kompetens motsvarande SRY.
Start början av januari 2022. Tjänsten är på 75%.
Stämmer ovan beskrivning in på dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag. intervjuer sker löpande.
Skicka in din ansökan tillsammans med ditt löneanspråk till ansokningar@belwrk.com

Ansök nu

Helgvärdinna sökes till en bilfirma

Receptionist, telefonist
Läs mer Nov 11
BELWRK AB är sedan 25 år ett bemannings- och rekryteringsföretag inom kontor och administration. Vi arbetar inom traditionell bemanning ute hos våra kunder. Belwrk är utöver Bemanning även verksamma inom E-handel och Logistik.
Just nu söker vi en värdinna som kana arbeta under helger för våra kunder. Arbetsuppgifterna som ingår i rollen är bland annat att välkomna kunder, tanka bilar samt flytta på bilar. Därför är det viktigt att du som söker har körkort. Arbetstider under helger är 10:45-15:15 eller 11:00-15:00 beroende på vilken anläggning man arbetar inom
Vi ser att du som söker är en mycket flexibel person som älskar att jobba, har skinn på näsan samtidigt som du är ödmjuk, har gott humör, är lättlärd, framåt och noggrann. Du är driven och intresserad av att lära dig nya saker och har en stor känsla för service.


Stämmer ovan beskrivning in på dig? Tveka inte att maila in din ansökan till ansokningar@belwrk.com redan idag om tjänsten låter intressant då tjänsten skall tillsättas omgående!

Ansök nu