Stockholm: Kundtjänst / Kundservice till Teleperformance på Kreta

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänst / Kundservice till Teleperformance på Kreta i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att ansökningsprocessen sker genom Bravura och sedan tas dialogen vidare direkt med Teleperformance där anställningen sker.

Om företaget:

Teleperformance Nordic är en av Nordens största Kundtjänstförmedlare och arbetar idag brett över den nordiska marknaden. De söker nu engagerade personer till Chania, Kreta till deras moderna och fräscha kontor.

Vad Teleperformance kan erbjuda dig:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
• 14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner). Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor

Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera inkommande samtal från kunder där du på ett pedagogiskt och engagerat sätt hjälper kunden i sitt ärende. Du ger även rådgivning samt kartlägger kundernas köp. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov. Teleperformance arbetar med många kända varumärken och ger sina anställda en fantastisk möjlighet att utvecklas inom både kundvård, försäljning och ledarskap.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flytande i svenska, tal och skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundbemötande
• Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning

Vi söker dig som har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du har ett sinne för service, är professionell och noggrann. Du kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du vägleder kunderna till en lösning. Du motiveras även av att ta ansvar och är positivt inställd till att söka efter lösningar. Slutligen tror vi att du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kreta, Chania
Lön: Fast lön samt provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kreta, Chania, Teleperformance, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalandekundservicemedarbetare till kommande uppdrag i Stockholm

Läs mer Dec 2
Nytt
Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå? Skicka då in din ansökan redan idag för framtida uppdrag inom Stockholmsområdet. Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som talar flytande norska och brinner för service och administration.

Dina arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter

- Ta emot inkommande samtal från kunder via telefon och webchat
- Hantera företagets mail och besvara kunders frågor
- Orderhantering
- Reklamationshantering
- Övrig administration i Officepaketet såsom t.ex. Excel.


Vem är du

För att trivas i en roll inom kundservice så tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi tror att har du har erfarenhet utav arbete inom någon form utav service. Du ser möjligheter och är lösningsorienterad och kommer gärna med idéer och tar egna initiativ. Vi ser gärna att du har:

Erfarenhet ifrån arbete med kundkontakt

Norska och svenska i tal och skrift

Flytande i engelska

Lätt att arbeta i och lära sig nya system

Meriterande:

Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst

Om du talar och skriver ytterligare ett nordiskt språk

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Customer Support Agent till EFUEL

Läs mer Dec 2
Nytt
Är du intresserad av att arbeta på ett snabbväxande bolag som erbjuder framtidens elbilsladdning? Vi söker dig som vill ha en vardag där du bidrar till en toppklassig kundservice samtidigt som du vill bidra till ett mer klimatsmart samhälle. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på EFUELs fortsatt ambitiösa tillväxtresa!

OM EFUEL

EFUEL grundades i Stockholm 2018 med visionen att göra det enklare för människor att ladda elbilen hemma, på jobbet och längs vägen. Idag är EFUEL en av Sveriges största återförsäljare av elbilsladdare och erbjuder produkter till både privatkunder och företag. Med ett starkt nät av välutbildade partners erbjuder EFUEL installationer i hela Sverige.

Idag är EFUEL ett sammansvetsat team på ca 15 personer och har sitt kontor på Kommendörsgatan 28 i Stockholm.

OM ROLLEN

Som Customer Support Agent kommer du att ingå i Customer Success teamet som i dagsläget består av tre personer. Du kommer att kommunicera framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 3 månaders provanställning.

VI TROR ATT DU

- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter inom kundtjänst
- Stort intresse för Customer Success
- Flytande kunskaper i svenska och engelska


DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR

- Erfarenhet från el- och bilbranschen
- Förståelse för finska och/eller danska


SOM PERSON ÄR DU

- Självgående och lösningsorienterad
- Kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service


ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Kommendörsgatan 28 Stockholm
- Omfattning: Heltid
- Typ av uppdrag: Tillsvidare
- Hemsida: efuel.se (https://www.efuel.se/)

Ansök nu

Nederlandstalige klantenservicemedewerkers ????

Läs mer Dec 2
Nytt
Here is your chance working at a world-leading company where you will have fun, feel proud and see your employer's logo very frequently online (depending on your surfing preferences of course). Curious? We will not let you know who they are just yet, but keep reading!

You will work at our client's office in central Stockholm and be part of a team that loves doing things together, as well as, of course, provide the best service possible to the customers.

This is initially a role where you will be a consultant through Wrknest, with good chances of getting an offer of employment at the company in the future.

So what will you do then?

You will work with the telephone and email as your primary tools giving an amazing customer experience. You will handle the incoming mails and calls and independently structure the administration around this. As you may have figured out already, since we are looking for knowledge in the Dutch language, you will work towards the Dutch market and make their day a little bit better.

So what will we ask for you?

Fluent in Dutch, is it your mothertongue? (sorry for repeating ourselves, but yeah, it's important both for the role)

If you have experience of customer service, it's of course a good thing

Also: Our client will have a logical test as a part of the process. For you not to invest too much time unnecessarily, we would like to ask you to do this test before sending your application. If you have 7 or above, please go ahead sending your application.

https://www.123test.com/logical-reasoning-test/)

Other

The role is a full time position working mainly office hours. You will start the journey as a consultant through Wrknest with good chances of an employment at our client after some time.

Please submit all your application documents in English.

Ansök nu

Order & Teknisk Support till AddSecure

Läs mer Dec 2
Nytt
Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Om tjänsten

I denna roll kommer du att tillhöra teamet Order & Delivery som idag består av 12 medarbetare som har fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper alla i gruppen. I denna roll erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom support och teknik. En gedigen och bra onboarding med stöttande mentorer. Du erbjuds även möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system.

Detta är några ord från teamchefen:

Min ledarambition är att skapa tydlighet och engagemang för dig och teamet, och för att du som medarbetare själv ska kunna utvecklas med verksamheten efter den inriktning och de mål som finns."

Rollen innefattar 50/50 telefoni och ärendehantering, vilket innebär att du bland annat kommer:

- Hantera beställningar och felanmälningar som inkommer från kunder, installatörer, larmmottagare och partners via både telefon, och som mail eller webformulär in till ärendehanteringssystemet.
- Ge support i tekniska frågor internt och externt, vad gäller företagets tjänster och terminaler.
- Kontakt med kunder och leverantörer samt hantera uppföljning med kund i olika systemärenden.
- Kontinuerligt bidra till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.


Vi söker dig

Som person sätter du alltid teamet i första hand. First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas därför ha ett stort fokus på kunden och dess behov, och ta ansvar för att belysa utmaningar och förbättringspotential i vardagen.

Vi ser gärna att du även

- Har en gymnasial utbildning inom teknik/IT alternativt ett stort intresse för teknik/system-området som kan styrkas genom arbetslivserfarenhet eller eftergymnasial utbildning.
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
- Har ett tekniskt intresse.
- Har erfarenhet av teknisk telefonsupport.


Som person är du

- Serviceminded - Då större delen av rollen innebär kundkontakt.
- Kommunikativ - Då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt.
- Problemlösande - Då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem med och åt kunder.
- Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som görs.


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Introduktionen sker genom att du tilldelas en mentor som kommer finnas nära tillhands i början, innan du börjar arbeta mer självständigt. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Faktura- & Avtalssupport till AddSecure

Läs mer Dec 2
Nytt
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor.
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail.
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta mot norska kunder då du i denna roll bland annat kommer att arbeta mot den norska marknaden.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon


Som person är du

- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös


Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision
- Erfarenhet av att ha arbetat med norska kunder


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Bravura Sverige AB .

Support / administratör / masterdata till Dagab

Backofficepersonal
Läs mer Okt 15
Om företaget
Dagab är en gemensam organisation för inköp, lager och transport till Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor, såväl som för e-handeln där bla Mat.se ingår. Dagab Inköp & Logistik är en del av Axfood AB som är noterat på Nasdaq Stockholm AB:s Large Cap-lista. Hos oss ger drivkraft växtkraft - och inom koncernen utvecklas vi tillsammans.

Som medarbetare på Dagab blir du del av en företagskultur som kännetecknas av stort engagemang och god kamratskap. Är du redo att ta plats inom Axfood där kunden alltid står i centrum?

Arbetsuppgifter
Här tillhör du avdelningen Support och Administration som har i uppdrag att säkra kvalitén inom de supporterande och administrativa funktionerna på Dagab. Ditt primära ansvar i rollen innebär att arbeta för att masterdatan är korrekta i systemet. I det dagliga arbetet genomför du registrering och underhåll av masterdata och dokumentation. Utifrån underlag i Excel, ärendehanteringssystem och mail, säkerställer du att data gällande artikel, leverantör och kunder förs in korrekt i systemet. Du ingår i ett team med kollegor som arbetar med samma arbetsuppgifter, men där du är självständigt i det dagliga arbetet. Inledningsvis får du en introduktion till arbetet för att få en förståelse för arbetsuppgifterna och dess innehåll.

Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
Arbetslivserfarenhet från administrativt arbete

Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i SAP

Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i butik eller lager

För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Torsplan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här (http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/)

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar (https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772).

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nyexad utvecklare / Junior developer / till Strivo

Backend-utvecklare
Läs mer Nov 30
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Strivo.

Om företaget:

Strivo AB grundades 2009 och är ett fristående svenskt värdepappersbolag som står under Finansinspektionens tillsyn. Dom erbjuder ett brett utbud av finansiella produkter och tjänster, däribland olika typer av depåtjänster med möjlighet för våra depåkunder att spara i ett brett utbud av finansiella produkter och tjänster. Samtliga placeringslösningar som konstrueras och upphandlas av Strivo garanteras av välkända internationella eller inhemska banker med genomgående god kreditvärdighet. Strivo har omkring 50 anställda och kontor i Stockholm och Göteborg.

Strivo står inför en spännande förändringsfas där utvecklingsteamet kommer ansvara för att bygga om produktens arkitektur och byta ut dess back-office system, för att möjliggöra fortsatt utveckling och tillväxt.

Arbetsuppgifter:

Som utvecklare hos Strivo är du delaktig i utveckling och förvaltning av Strivos plattform. Rollen berör främst back-end utveckling och du arbetar i .NET, dock tar du alltid leveransansvar för dina egna ärenden och kommer därmed på sikt kunna utvecklas till fullstack.

I rollen som utvecklare hos Strivo arbetar du i ett team om sex utvecklare med varierande senioratet. Arbetet i teamet är fördelat på att tre av teammedlemmarna arbetar med nyutveckling och övriga med större projekt. Du arbetar med båda delar vilket innefattar ärendehantering, förvaltning och nyutveckling. Som nyanställd tar du del i arbetet genom samarbete med de andra teammedlemmarna med syfte att utvecklas i din roll, arbetet bygger på frihet under ansvar där du samtidigt får möjlighet att utvecklas genom par-programmering. Du får en gedigen introduktion i företagets produkter och en mentor som stöttar dig under din upplärningsperiod. Strivo ser sina medarbetare som dess största tillgång, och satsar därmed mycket på kompetensutveckling och utbildning internt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Relevant Högskoleutbildning eller KY/YH
• Kunskaper i .NET framework, .NET core och C#
• Viss kunskap i webutveckling, HTML, javascript och CSS
• Viss kunskap i
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för programmering. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du uppskattar frihet i din arbetsroll där du ges möjlighet att ta initiativ och bidra med idéer och nya perspektiv. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du är prestigelös i ditt arbetssätt, och räds inte för att fråga om hjälp. Du motiveras av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem

Vi lägger stor vikt vid personlighet och egenskaper utöver kompetens. Du behöver inte ha djupgående kunskaper i allt som nämns utan snarare vara nyfiken och ha en konstant vilja att utvecklas och lära dig.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Grev Turegatan, Stockholm, möjlighet till distansarbete
Lön: Enligt överenskommelse


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: systemutvecklare, fullstackutvecklare, Stockholm, nyexad, java, .Net, frontend, backend, dataanalys, utveckling, utvecklare, fullstack, C#, heltid, javascript,

Ansök nu

Konsult / Projektledare inom telefoni- och kundcenterlösningar

Organisationsutvecklare
Läs mer Dec 2
Nytt
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Uclarity.

Om företaget:

Uclarity och Altitude 365 har nyligen gått samman och bildar nu ett gemensamt specialistbolag. Uclarity är specialister på digitala möten, telefoni, kontaktcenter och digitalt arbetssätt. Altitude 365 är specialister på säkerhet, mobilitet och hur bolag kan optimera resan till Microsoft 365.

Uclarity är ett entreprenörsdrivet konsultbolag och ledande rådgivare inom digitala kundmöten och digitalt arbetssätt. De strävar efter att göra det bättre för arbetstagaren på jobbet, oavsett vart det är. De skapar förutsättningarna för en tryggare, skönare och ett mer effektivt arbetsliv. Tekniken Uclarity arbetar med har alltid det mänskliga i fokus och appliceras på ett sätt som skapar en hållbar väg framåt för medarbetarna, miljön och verksamheten i stort hos deras kunder. Arbetskulturen präglas av frihet under ansvar samt nyfikenhet och strävan efter att veta mer, utveckling och öppenhet för nya tankar och idéer samt trygghet vilket innebär genuin välvilja och trygga medarbetare.

Båda bolagen har svenska och internationella kunder från både privat och offentlig sektor. Sammanslagningen resulterar i en organisation på 50+ anställda baserade i Stockholm, Örebro och Göteborg.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult för telefoni- och kundcenterlösningar agerar du rådgivare och projektledare till kunden inför och under upphandling av teknik för telefoni och digitala kundmöten såsom telefonväxlar, kontaktcenter, telefoniarbetsplatser etc. Du stödjer kunden i frågeställningar och tillvägagångssätt som rör behoven, funktionella krav inom projekt och kundresor. Därtill agerar du även stöd i komplexa organisatoriska, tekniska och ekonomiska frågeställningar från beställaren. Vidare i rollen ansvarar du för att driva projekt vid införande av nya telefoni- och kundcenterlösningar hos kunder. Du skapar och presentera analyser, rapporter och beslutsunderlag för ledningsgrupp och beslutsfattare. Inom projekten förbereder och medverkar du även vid workshops med beställare för att identifiera behov och krav gällande telefoni och digitala kundmöten. Du deltar även i och är kundens rådgivare vid upphandling av telefoni, stödsystem och operatörstjänster.

Du arbetar gentemot både privata och offentliga verksamheter och bygger långsiktiga relationer till kunderna som bygger på en strategisk dialog. Detta innebär även att agera proaktivt för att förstå nuläget och säkerställa att behov hos kunderna tydliggörs och tillgodoses. En central del av rollen är att du bygger upp en affärsmässig kompetens till kunder samtidigt som du inhämtar kunskap om marknadens och kunders behov.

I denna roll förväntas du arbeta ute hos kund ca 2-3 dagar i veckan.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 2-3 års erfarenhet av liknande tjänst/arbetsuppgifter; exempelvis utvecklingsansvarig, affärsutvecklare, IT- och telekom konsult, kundtjänstansvarig, customer operations
• Erfarenhet av arbete inom telekombranschen
• Vi ser även att du besitter erfarenhet av att ingå i projekt mot beslutsfattare i större organisationer
• Flytande och affärsmässiga kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande
• Tidigare erfarenheter som IT-konsult och besitter ett eget nätverk inom området
• Tidigare erfarenheter inom kundtjänstorganisationer
• Erfarenhet av PMO (projekt management office)

För att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann i ditt arbetssätt och ser detaljer utan att tappa de övergripande leveransmålen. Du stimuleras av att leverera till hög kvalitet samtidigt som du är en person som trivs i en entreprenöriell affärskultur. Vidare är du en lagspelare och trivs med att samarbeta med andra personer. Med en välutvecklad social förmåga inger du förtroende hos kunder och medarbetare och därigenom bygger du starka relationer. Du har ett sinne för ordning och struktur samt att du gärna delar med dig av dina tidigare erfarenheter och kunskaper till andra kolleger.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: projektledare, konsult, teleofnikonsult, telekomkonsult, IT-konsult, utvecklingsansvarig, affärsutvecklare, organisationsutvecklare, customer operations, kundtjänstansvarig, kundservicelösningar, kundservice, kundtjänst

Ansök nu

Fastighetsinjengör / Teknisk förvaltare / Energiexpert

Driftingenjör, elkraft
Läs mer Dec 1
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.sker genom Bravura och du anställs direkt hos ISS.

Om företaget:

Vi söker en fastighetsingenjör till en ledande aktör inom anläggningsförvaltning, fastighetsförvaltning samt Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro. Som bolag har dom ett stort fokus serviceleverans, och ser medarbetarna som hjärtat i verksamheten.

I den här rollen så arbetar du på plats hos en av organisationens kunder i centrala Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Som fastighetsingenjör är du teknisk specialist ansvarar för att optimera fastighetens tekniska system. Du ansvarar för att utveckla drift- och underhållsverksamheten samt har ett kostnadsansvar för detta. Därmed är det viktigt att du har förståelse för samband mellan byggnadens användning, konstruktion, engergipåverkande faktorer, hyresgästkrav och ekonomi. Fastighetsingenjören ansvarar även för de kvalificerade upphandlingarna som berör fastigheten. Rollen innebär även kommunikation, både internt och extern, med kunder, verksamhet, medarbetare och leverantörer. Rollen är till viss del en ledarroll med personalansvar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Yrkes- och/eller högskoleexamen inom relevant område
• Arbetslivserfarenhet inom relevant område
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i el, VA, styr och regler, värme och kyla, ventilation och andra system som kan hänföras till fastigheten

För att trivas i rollen så ser vi att du är kommunikativ och strukturerad. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du uppskattar frihet i din arbetsroll där du ges möjlighet att ta initiativ och bidra med idéer och nya perspektiv. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du motiveras av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att analysera och fördjupa dig i komplexa problem. Slutligen är du öppen för ny kunskap och trivs i en varierande roll där du får arbeta förebyggande istället för händelsestyrt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kungsholmen
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: fastighetsingejör, fastighetsdrift, Fastighetstekniker, teknik, fastighet, Stockholm, VVS, brandsäkerhet, el, energi, snickeri, tekniker, drift, drifttekniker, heltid, fastighetsservice, fastighetsskötare, anläggningsskötare, fastigheter, fastighet, Stockholm, Heltid

Ansök nu

Dansktalande / Extrajobb / Deltid / Innesäljare B2B till Reliable AB

Innesäljare
Läs mer Nov 23
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i X månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos FÖRETAGET. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FÖRETAGET har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FÖRETAGET en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FÖRETAGET.

Om företaget:

Reliable AB arbetar med nykundsbearbetning inom B2B med att boka möten åt sina kunder. Företaget lägger stor vikt vid att medarbetare ska trivas hos dem, de har högt i tak och de är en härlig stämning på kontoret. Reliable AB har över 20 års erfarenhet från branschen och arbetar med flera av Sveriges mest spännande företag. De har idag kontor i Stockholm.

Arbetsuppgifter:

in huvudsakliga arbetsuppgift är att boka kvalificerade möten B2B, där du arbetar med flera typer av projekt parallellt. Dina intressen och framtidsplaner matchas med passande projekt och kunder, och du får i ditt arbete möjlighet att bearbeta beslutsfattare på Sveriges mest spännande företag. I den här rollen har du danskaporjekt och arbetar proaktivt med mötesbokning på danska.

Arbetet sker i 4 olika pass och du väljer själv hur mycket du vill arbeta och vilka pass. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en introduktion med flera utbildningstillfällen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet från service och försäljning
• Dansktalande

Som person har du ett intresse för det sociala och tycker om att prata med kunder på ett relationsbyggande sätt. I dessa samtal håller du ett professionellt- och affärsmässigt förhållningssätt och du trivs i att skapa nya affärsmöjligheter. Du drivs av att arbeta mot mål och är prestationsinriktad och tycker att tävlingar är ett bra och roligt sätt att nå dina mål. Du trivs med att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och ansvarstagande sätt och räds inte för ett högt arbetstempo. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Månadsskiftet janurai-februari 2022
Plats: Vasastan, Stockholm
Lön: Fast timlön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ansök nu

Student / Extrajobb / Deltid / Innesäljare B2B till Reliable AB

Innesäljare
Läs mer Nov 23
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i X månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos FÖRETAGET. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FÖRETAGET har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FÖRETAGET en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FÖRETAGET.

Om företaget:

Reliable AB arbetar med nykundsbearbetning inom B2B med att boka möten åt sina kunder. Företaget lägger stor vikt vid att medarbetare ska trivas hos dem, de har högt i tak och de är en härlig stämning på kontoret. Reliable AB har över 20 års erfarenhet från branschen och arbetar med flera av Sveriges mest spännande företag. De har idag kontor i Stockholm.

Arbetsuppgifter:

in huvudsakliga arbetsuppgift är att boka kvalificerade möten B2B, där du arbetar med flera typer av projekt parallellt. Dina intressen och framtidsplaner matchas med passande projekt och kunder, och du får i ditt arbete möjlighet att bearbeta beslutsfattare på Sveriges mest spännande företag.

Arbetet sker i 4 olika pass och du väljer själv hur mycket du vill arbeta och vilka pass. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds en introduktion med flera utbildningstillfällen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning med examen tidigast höstteminen 2022
• Arbetslivserfarenhet från service och försäljning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Meriterande med övriga språkkunskaper utöver svenska

Som person har du ett intresse för det sociala och tycker om att prata med kunder på ett relationsbyggande sätt. I dessa samtal håller du ett professionellt- och affärsmässigt förhållningssätt och du trivs i att skapa nya affärsmöjligheter. Du drivs av att arbeta mot mål och är prestationsinriktad och tycker att tävlingar är ett bra och roligt sätt att nå dina mål. Du trivs med att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och ansvarstagande sätt och räds inte för ett högt arbetstempo. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Månadsskiftet janurai-februari 2022
Plats: Vasastan, Stockholm
Lön: Fast timlön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ansök nu