Stockholm: Kundtjänstmedarbetare sökes till Klarnas chatt-och mejlteam

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare sökes till Klarnas chatt-och mejlteam i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-19 // Varaktighet: Heltid

Jobbeskrivning
Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett spännande uppdrag hos Teleperformance i Stockholm, i denna roll kommer du att representera deras kund Klarna.
Vill du vara en del av ett framgångsrikt gäng och säkerställa att Klarna fortsätter att leverera kundservice i världsklass? Då tror vi att du kommer att älska att jobba hos Teleperformance som tillhandahåller Klarnas kundtjänstavdelning!

På Klarnas kundtjänst står fakturafrågor och kundnöjdhet i fokus. Klarnas vision är att deras kunder ska kunna utföra enkla, säkra och framförallt smidiga betalningar på internet. Identifierar du dig som en enkel, självsäker och smidig medarbetare så tycker vi att du ska söka till oss redan idag!

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att besvara frågor och lösa problem över chatt. Vi ser därför att du som söker trivs att kommunicera i skrift på både svenska och engelska. Du bör även trivas att jobba flexibla tider då du kan komma att bli schemalagd från mån-sön mellan tiderna 06-00.

För att lyckas i din roll kommer arbetet att inledas med en betald utbildning. Du kommer få lära dig allt om företagets produkter och tjänster samt om kundhantering. Detta innebär att det inte finns några krav på tidigare förkunskaper.

Personliga egenskaper
• Du har en god förmåga att både ta egna initiativ i ditt dagliga arbete, men har också god samarbetsförmåga med ditt nya härliga team
• Du är en engagerad och ansvarstagande person

På Uniflex tror vi att arbetslivet handlar om att både ge och ta! Så i utbyte mot ovan kan vi erbjuda dig följande:
• En anställning som inleds med en gedigen utbildning inför din kommande arbetsroll
• Dagligt stöd i form utav en arbetskoordinator som kommer att finnas på plats ute hos vår kund, som du alltid kan vända tid till vid behov.
• En inspirerande och rolig arbetsplats i Solna
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga!

I övrigt erbjuder vi dig även en anställning enligt kollektivavtal som inleds med 6 månaders provanställning. Därefter finns goda chanser till ett övertag av kunden du arbetar hos.
Under din tid som anställd hos oss erbjuder vi självklart även tjänstepension, friskvårdsbidrag och marknadsmässig lön.


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Agent

Läs mer Mar 19
Are you passionate about providing exceptional customer service? Join our vibrant team at Simployer as a Customer Care Agent (CCA), where you'll have the opportunity to work both remotely and from our office in Stockholm. As a CCA, you'll be at the forefront of our commitment to delivering outstanding customer experiences.

Key Responsibilities:

- Engage with customers via phone, email, and chat, delivering timely and professional assistance.
- Offer comprehensive support, including troubleshooting technical issues and providing product insights.
- Handle customer inquiries related to invoices and subscriptions with efficiency and accuracy.
- Maintain meticulous records of customer interactions using our CRM system.
- Collaborate closely with internal teams to address customer needs and resolve issues effectively.
- Proactively identify areas for process improvement and contribute ideas to enhance our service delivery.
- Strive to exceed customer satisfaction targets and uphold service level agreements.

Simployer consultants forge strong client relationships, aiding them in overcoming challenges big and small. We seek individuals who relish in finding solutions and aiding customers in harnessing the full potential of our products. Our consultants are both service-minded and goal-oriented, and we are committed to fostering their personal growth and empowerment within the company.

Our diverse company culture unites colleagues from various backgrounds and locations, creating a collaborative environment. Your teammates are based in both Norway and Sweden, and we operate in a hybrid manner – combining remote and office work.

Message from the hiring manager:

Hello! I'm Tobias Carneteg, your future manager. Working with our customers necessitates a pragmatic, solution-oriented approach centered around customer satisfaction. Individual responsibility is our foundation for maintaining high engagement levels at work. The Simployer culture is a source of pride, and joining us means becoming an integral part of it.

- Previous experience in a customer facing role
- Fluent in Swedish and English, with excellent written and verbal communication skills.
- Strong problem-solving abilities and a proactive mindset when tackling challenges.
- Display empathy and patience in addressing customer concerns and inquiries.
- Proficient in using CRM software and other relevant tools to manage customer interactions.
- Exceptional organizational skills, with the ability to multitask and prioritize effectively.

We're seeking an individual who is naturally curious and thirsty for knowledge, continuously seeking opportunities to learn and grow in your role. Your ability to build meaningful connections with customers, partners, and colleagues, will foster collaboration and drive collective success.

What we offer:

At Simployer, our employees are our greatest asset. Our inclusive culture is founded on trust, respect, autonomy, and a shared purpose. We value work-life balance and provide avenues for professional and personal growth. Your contributions will be acknowledged and valued. If this resonates with you, we'd love to learn about your strengths, aspirations, and what brings you joy at work.

Interested? Submit your application in English. Selection is ongoing.

For further details, contact Tobias Carneteg, Customer Care Manager, at +46 730 28 00 26.

Simployer is a “people first” company. We offer a unique combination of high-value and people-centric products, services and expertise. Our simplifying solutions are the preferred choice of more than 15,000 customers and 1,2 million users in Northern Europe. For almost four decades, we have helped our customers unleash the full potential in people, the core asset of any company. Managers who want to lead better – by inspiring, engaging and developing their employees – choose our solutions. We are on an exciting journey where we will continue to grow our company into new markets in Northern Europe. In Simployer we have a culture where it is possible to grow, and to have a direct impact on the business through empowerment and flat structure. You will work with colleagues who are passionate about their work and we can promise you that we have a lot of fun at work. To succeed in the market, reach our growth goals and continue to fulfil our vision, we need top talent who shares our conviction that people make businesses grow. Are you our next Simployee?

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Mar 27
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Customer Care Agent till Securitas!

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du möjlighet att söka rollen som Customer Care Agent hos Securitas och bli en del av Sveriges ledande säkerhetsföretag! Som en administrativ stöttepelare inom supporten spelar du en nyckelroll i att tillhandahålla enastående service. Brinner du för att överträffa kundens förväntningar och är medveten om vikten av säkerhet? Då kan det vara dig vi söker!
OM SECURITAS "I nästan 90 år har Securitas ökat tryggheten i en ständigt föränderlig värld. Med 10 000 medarbetare skyddar vi dagligen det som betyder mest för våra 100 000 kunder i hela Sverige. Tillsammans med våra kunder arbetar vi för att utveckla säkerhetslösningar. Med avancerad teknik och personell bevakning som grund strävar vi efter att uppfylla våra kunders behov av trygghet. Securitas finns nu i 46 länder och är en av Sveriges största arbetsgivare, med möjligheter till utveckling och variation. Hos oss tar du hand om människors säkerhet - och Securitas tar hand om dig."
OM TJÄNSTEN
I rollen som Customer Care Agent, kommer du ingå i ett team som är tredje linjens support. Du kommer att arbeta tätt medkunder och kollegorna runt om i landet.Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta i team och som vill ge ditt allra yttersta varje arbetsdag.Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer främst vara kundsupport via mail. Telefonkontakt förkommer sekundärt. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med avtalsfrågor, innefattande prisjusteringar,registrering ochändringar av befintliga avtal. Du kommer atthandlägga fakturor (debet/kredit) samt övriga administrativa arbetsuppgifter med fokus på att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person samt säkerhetsmedveten. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du är noggrann, pålitlig och ansvarstagande i det dagliga arbetet och i din egen kompetensutveckling.Kontakterna sker på svenska och engelska och därför är det viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på båda språken. Vi ser också att du är en företagsam person med en mycket god administrativ förmåga och systemförståelse. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och servicebemötande via telefon, vana av att arbeta i flera system samtidigt samt en utbildningsbakgrund inom ekonomi, administration eller liknande är meriterande. Störst vikt kommer vi att lägga vid din personliga lämplighet för tjänsten.VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning, övrig utbildning är meriterande
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har några års arbetslivserfarenhet
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid. Inledande provanställning hos Workz som eventuellt övergår till tillsvidare anställning direkt hos SecuritasLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stockholm, Kungsholmen Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Även Securitas arbetar med urvalstester.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Läs mer Mar 26
Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet!

OM SEB

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

OM TJÄNSTEN

SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år.

I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor.

SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

Vidare ser vi gärna att du har:

- En gymnasial utbildning

- Några års arbetslivserfarenhet

- Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll

- Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska.

- Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: SEB Kort
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stjärntorget 4, Solna
Arbetstider: Kontorstider

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Manager Customer Service Operations

Läs mer Mar 26
Benify är ett svenskt HR-techbolag som hjälper företag globalt att bli bättre arbetsgivare genom att attrahera, belöna och stärka relationen med sina anställda. Med över 500 Benifyers i 6 olika länder, driver vi framgång med vår marknadsledande förmånsplattform för över 1600 kunder och 2M användare runt om i världen????Vi främjar en hållbar företagskultur där medarbetarna känner sig engagerade och inkluderade "Because people matter" ????

Om rollen:
I rollen som Manager Customer Service Operations kommer du leda och coacha Benifys Customer Service Operations team bestående av 12-14 personer. Du kommer ha fullt personalansvar för dessa medarbetare och ansvara för personalplanering, utveckling av team och individer, rekrytering, prestation och samarbeta med andra team på Benify.

Teamet har hög närvaro på vårt kontor vid Hötorget i Stockholm och därför söker vi en person som vill och kan spendera sin arbetstid på kontoret heltid.

Rollen innebär även:

- Målsättning och måluppföljning av korta och långsiktiga mål.

- Med fokus på kvalitet, effektivitet och skalbarhet arbeta med datadriven analys och digitalisering.

- Utveckla och motivera medarbetarna i teamet.

- Samarbeta med andra team och stakeholders inom Benify.

- Säkerställa att resursplanering och prestation är i linje med mål och förväntningar.

- Vara en role model och leda med hjälp av Benifys core values och ledarskaps-DNA.

- Stötta teamet vid komplexa ärenden.

Du kommer att rapportera du till Head of Operations.


Vem är du?
Vi söker dig som är en ledare med hög empatisk förmåga samtidigt som du är tydlig i dina förväntningar och kravbild. Du är bra på att kommunicera, är resultatorienterad, är bra på att bygga förtroende och brinner för att utveckla dina medarbetare.

För att lyckas i den här rollen ser vi att du antingen har jobbat i en ledarroll för ett kundservice-team med högt inflöde av ärenden där du kan ta med dig den erfarenheten till oss på Benify eller så kanske du redan jobbar på Benify och med den kunskapen vill växa in i en roll med ledarskap.

Då majoriteten av kunderna teamet supporterar är i Sverige är flytande kunskap i svenska ett krav för den här rollen.



Vad Benify erbjuder dig



- Kollektivavtal ????

- Generöst friskvårdsbidrag ???????

- 30 semesterdagar ????

- ITP1 Pension och Lifeplan - en ledande finansiell rådgivningstjänst som erbjuder personlig rådgivning för att maximera dina pensionsbesparingar????

- Garanterad work-life balance med en hybrid arbetsmodell ???????????????????

- Årlig konferens ????

- En hel del sociala event och aktiviteter på våra kontor ??

Praktisk information

Start: Så snart vi hittar vår perfekta match!

Omfattning: Heltid 100%, tillsvidare.

Placering: Stockholm.



Vi ser fram emot din ansökan!

Vänligen meddela oss om du behöver några rimliga anpassningar för intervjuer genom att svara på mailet du får efter du har sökt jobbet.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Uniflex Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Uniflex Sverige AB .

Regionsäljare

Account manager
Läs mer Mar 27
Drivs du av försäljning, affärer och nöjda kunder? Letar du efter möjligheten att få arbeta självständigt i en framgångsrik organisation med stark entreprenörsanda och fokus på tillväxt? Då kan rollen som Regionsäljare på vårt huvudkontor i Stockholm vara det perfekta steget i den karriären!
Uniflex hjälper företag med kompetensförsörjning och är en av Sveriges ledande aktörer inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Vi befinner oss just nu i en spännande fas och letar efter en passionerad och målinriktad individ som älskar att sälja och som vill vara med oss på resan mot nya höjder.
På vårt Stockholmskontor kommer du trivas i en härlig arbetsmiljö där du samarbetar med engagerade och kompetenta kollegor som sätter människan i fokus.  
Om tjänsten:
Som Regionsäljare kommer din huvuduppgift vara att sälja Uniflex bemannings- och rekryteringstjänster till nya kunder. Detta innebär att du bokar och genomför kundmöten, analyserar deras behov och skräddarsyr våra tjänster för att leverera skräddarsydda kundlösningar. En framgångsfaktor är att du är bekväm i att skapa kontakt och leda det personliga mötet med kund, samt att du har förmågan att skapa förtroendefulla och långsiktiga relationer.
En betydande del av arbetet ligger i prospekteringen av nya kunder. Med stöd av våra digitala verktyg förväntas du identifiera och utvärdera nya potentiella kunder som ligger i linje med vår strategi och vårt segment. Du kommer att samarbeta nära vårt leveransteam för att säkerställa en smidig och proffsig kundhantering.   
Du kommer att tillhöra Stockholmskontoret där du får ett bra stöd av din närmsta chef och ni kommer tillsammans att arbeta med din personliga utveckling. Under din anställning kommer du få kontinuerlig vidareutbildning för att ständigt utvecklas i din säljroll. Dessutom erbjuder vi spännande säljtävlingar samt en mycket stark företagskultur som präglas av våra värderingar Passion and Execution.
Tjänsten är på heltid med start efter årsskiftet.
Vem är du?
Som Regionsäljare är du prestigelös, resultat- och målmedveten med en näsa för affärer. Du har en utmärkt förmåga att identifiera potentiella kunder inom rätt segment och kan sedan kreativt bearbeta dem. Genom lyhördhet och god kommunikation utvecklar du givande affärer och samarbeten samt en djup förståelse för kundens verksamhet och behov. Du är skicklig på att etablera nya kontakter och komma till avslut i en affär.Du trivs att arbeta i en händelserik miljö samtidigt som du har förmågan att strukturera din kalender och ta ansvar för dina affärer. Du har en stark vilja att vinna och nå framgång tillsammans med teamet.
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av försäljning. Du har med fördel arbetserfarenhet inom bemannings- och/eller rekryteringsbranschen. Om du arbetat i en bred roll med alltifrån prospektering till avslut så är det självfallet en fördel. Naturligtvis har du körkort och du behärskar svenska och engelska helt obehindrat.
Om verksamheten
Uniflex är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40-tal orter. Uniflex är en del av den börsnoterade koncernen PION Group som bedrivs under bolagen; Uniflex, Poolia, QRIOS, Student Node, Roi Rekrytering och Workspace Recruit.
Vår kultur bygger på en grund av engagemang för våra kunders behov, utförande utan undantag och en genuin omsorg om varandra. Vi är en organisation som sätter människan i fokus och våra värderingar Passion & Execution genomsyrar allt vi gör.

Passion (PUT YOUR HEART IN IT) & Execution (AND MAKE IT HAPPEN)
 Uniflex värdesätter ett hållbart arbetsliv med bra arbetsvillkor. Vi är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade och har kollektivavtal. Vår viktigaste tillgång är våra medarbetare och självklart erbjuder vi;

Ett fördelaktigt provisionssystem 


Kompetensutveckling och utbildningsdagar


Karriärvägar inom koncernen


Tjänstepension


Försäkringar (sjukdom, arbetsskada, omställning, föräldralön)


Friskvårdsbidrag


 Låter detta intressant? Tveka in att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Extrajobb kvällstid som paketsorterare / lagerarbetare till DHL på Arlanda!

Lagerarbetare
Läs mer Mar 27
Är du en student eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra vid sidan av?

Vi söker nu dig som vill utvecklas inom logistikbranschen, uppdraget är på DHL Express på Arlanda. Som paketsorterare kommer din arbetsdag bestå av lastning och sortering av paket. Tunga luft kommer att förekomma. Tillsammans med ditt team säkerställer du att det dagliga arbetet utförs enligt företagets rutiner. Arbetstiderna är 17:00-21:00 måndag till fredag. Vi ser att du kan arbeta under sommaren mellan 3-5 dagar i veckan.

DHL Express är en världsledande leverantör inom transportbranschen. De arbetar främjande för att du som medarbetare ska känna dig delaktig och trivas i en utmanande men rolig miljö vilket bland annat har lett till att DHL blivit utsedda till "Top Employer" 6 år i rad!


Vem är du?
Krav:
– Flytande svenska samt goda kunskaper i engelska tal och skrift
– Gymnasieutbildning eller likvärdigt
– Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51%

Inför en anställning på Arlanda krävs en godkänd säkerhetsprövning. Där du bland annat, med intyg, behöver styrka din sysselsättning de senaste fem åren. Utöver detta ska du även vara ostraffad i belastningsregistret.

Kvalifikationer:
– Truckkort A+B är meriterande
– Du är en teamplayer men arbetar också självständigt och ansvarsfullt
– Du kan hantera tunga lyft, sortering, packning, lossning och lastning


VIKTIG INFORMATION
Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai
Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert.
Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra.
Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Underhållsledare till Vattenfall

Underhållsplanerare
Läs mer Mar 25
Nu söker vi en serviceinriktad underhållsledare till vår kund Vattenfall Services Nordic, Mätservice.
Vattenfalls företagskultur präglas av säkerhets- och entreprenörsanda där kreativitet, självständighet och resultatorientering är nyckelbegrepp. De arbetar kundinriktat i en mål- och projektorienterad organisation. Vattenfall utför bland annat en stor mängd kontroller samt åtgärder efter kontroll, planerade apparatbyten och felavhjälpning på både lokal- och regionnät.


Om tjänsten
I denna roll jobbar du som underhållsledare vilket infattar olika händelserika uppgifter och ansvarsområden. I rollen har du ansvar och du kommer ha mycket kontakt med tekniker och kollegor.

Arbetstider: Heltid, kontorstider 07:00-16:00
Arbetsplats: Stockholm, Västerås eller Uppsala. Du kan utgå från någon av städerna.
Projektet pågår till 2024-12-31 men med chans till förlängning.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Jobbet handlar om att vara delaktig och ansvara i ett mätarbytesprojekt:
• Ta emot en arbetsorder
• Kvalificera ärendet (hur svårt jobbet är att utföra)
• Eventuell tidsbokning med slutkund
• Planera ut jobb och stämma av detta med tekniker
• Följa upp ärenden med tekniker


Vem är du?
Du är van vid att ha en serviceinriktad roll som innebär både eget ansvar för exempelvis planering, samt återkommande samarbeten med kollegor och kunder. Därför ser vi att du är kommunikativ och ett inre driv. De personliga egenskaperna som samarbetsförmåga och högt ansvarstagande är avgörande för tjänsten.

Krav för tjänsten:
Talar och skriver flytande svenska
God datavana samt erfarenhet av att jobba i ärendehanteringssystem

Meriterande för tjänsten:
Schemaläggning och ruttoptimering
Bakgrund som ekonomiassistent
Bakgrund som tekniker

Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.




Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Extrajobba i Dagabs nya logistikcenter i Bålsta!

Lagerarbetare
Läs mer Mar 27
Vi söker nu studenter eller deltidsarbetare för extrajobb. Du kommer att arbeta heltid under sommaren och 2-3 pass i veckan under terminerna.
Vi på Dagab driver och utvecklar Axfoodkoncernens sortiment och ansvarar för hela varuflödet med lager och transporter. Det är vi som ser till att bra mat och varor kommer ut till bland annat Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor, men också till externa företagskunder samt e-handeln.
Vår vision är att varje dag leverera Sveriges mest hållbara, prisvärda och moderna kunderbjudande inom mat. Till en sisådär 10 miljoner människor.


Om tjänsten
Just nu är Dagab i en väldigt spännande fas där organisationen och människorna bygger upp verksamheten. Som produktionsmedarbetare hos Dagab kommer du säkerställa att dagligvaror kommer ut i tid och med förväntad kvalitet till våra butiker runt om i landet. Logistikcenter Bålsta är uppdelat i tre huvudsakliga temperaturzoner torrt, kylt samt frys. Som produktionsmedarbetare är arbetet till större del semi-automatiskt plock där man kommer att rotera mellan dom samtliga temperaturzonerna. Inledningsvis kommer arbetet att förläggas från söndag till fredag och du förväntas kunna utföra arbete under dagtid, kvällstid och natt. Därför krävs det av dig som individ att du är flexibel och uppskattar förändring. Då lagret ligger en bit ifrån närmsta hållplats ser vi gärna att du har bil och körkort.

Vem är du?
För att lyckas i rollen så ser vi att du är en person som gillar att utvecklas i ditt enskilda arbete samt som en del av ett team, och gör det med en positiv inställning. Jobbet kräver en stor del fysiskt arbete och vi ser därför ett stort plus på att man har den erfarenheten samt förstår vikten av ett bra ergonomiskt arbetssätt. Vidare bör man känna sig bekväm vid att jobba både mot anläggningens målstyrning såväl som de individuella målen.
Erfarenhet och kunskaper
• Du ska ha fyllt 18 år
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Önskvärt med intresse för IT och teknik
• Truckkort är meriterande, men inget krav.

Bra att veta är att Dagab har nolltolerans mot alla former av diskriminering och kränkande särbehandling. Hos oss är också mångfalden det som gör oss till en attraktiv arbetsplats. Eftersom vi och Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utför vi slumpvisa drogtester på arbetsplatsen och tillämpar också drogtester i samband med rekryteringen.



Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Ifall du blir aktuell för nästa steg i rekryteringsprocessen så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10–15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Vi söker två receptionister på 50% i Solna!

Kontorsreceptionist
Läs mer Mar 18
Vi söker dig som vill arbeta långsiktigt på 50% och är en strukturerad, engagerad och serviceminded person!

Om tjänsten
Tjänstens omfattning: 50%
Startdatum: Omgående
Långsiktig tjänst.
Plats: Solna, Stockholm
Arbetstider: mån-fre kl. 08:00-12.30 eller kl.12.30-17.00.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
-Växelhantering
-Administrativa uppgifter
-Hantering av post och beställningar
-Möblering och städning av lokaler
-Hantering av biljettsystem
-Beställning och hantering av kurirtjänster
-Distribution och administration av accesskort och matkort
-Hantering av resefakturor
Och mycket mer!

Vem är du?
-Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska.
-Goda administrativa färdigheter samt förmåga att arbeta självständigt.
-Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande men inte ett krav

Vi ser fram emot din ansökan!


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

Ansök nu

Extrajobba i Dagabs nya logistikcenter i Bålsta!

Lagerarbetare
Läs mer Mar 18
Vi söker nu studenter eller deltidsarbetare för extrajobb. Du kommer att arbeta heltid under sommaren och 2-3 pass i veckan under terminerna.
Vi på Dagab driver och utvecklar Axfoodkoncernens sortiment och ansvarar för hela varuflödet med lager och transporter. Det är vi som ser till att bra mat och varor kommer ut till bland annat Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor, men också till externa företagskunder samt e-handeln.
Vår vision är att varje dag leverera Sveriges mest hållbara, prisvärda och moderna kunderbjudande inom mat. Till en sisådär 10 miljoner människor.


Om tjänsten
Just nu är Dagab i en väldigt spännande fas där organisationen och människorna bygger upp verksamheten. Som produktionsmedarbetare hos Dagab kommer du säkerställa att dagligvaror kommer ut i tid och med förväntad kvalitet till våra butiker runt om i landet. Logistikcenter Bålsta är uppdelat i tre huvudsakliga temperaturzoner torrt, kylt samt frys. Som produktionsmedarbetare är arbetet till större del semi-automatiskt plock där man kommer att rotera mellan dom samtliga temperaturzonerna. Inledningsvis kommer arbetet att förläggas från söndag till fredag och du förväntas kunna utföra arbete under dagtid, kvällstid och natt. Därför krävs det av dig som individ att du är flexibel och uppskattar förändring. Då lagret ligger en bit ifrån närmsta hållplats ser vi gärna att du har bil och körkort.

Vem är du?
För att lyckas i rollen så ser vi att du är en person som gillar att utvecklas i ditt enskilda arbete samt som en del av ett team, och gör det med en positiv inställning. Jobbet kräver en stor del fysiskt arbete och vi ser därför ett stort plus på att man har den erfarenheten samt förstår vikten av ett bra ergonomiskt arbetssätt. Vidare bör man känna sig bekväm vid att jobba både mot anläggningens målstyrning såväl som de individuella målen.
Erfarenhet och kunskaper
• Du ska ha fyllt 18 år
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Önskvärt med intresse för IT och teknik
• Truckkort är meriterande, men inget krav.

Bra att veta är att Dagab har nolltolerans mot alla former av diskriminering och kränkande särbehandling. Hos oss är också mångfalden det som gör oss till en attraktiv arbetsplats. Eftersom vi och Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utför vi slumpvisa drogtester på arbetsplatsen och tillämpar också drogtester i samband med rekryteringen.



Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Ifall du blir aktuell för nästa steg i rekryteringsprocessen så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10–15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu