Stockholm: Innesäljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Innesäljare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-09 // Varaktighet: Heltid

Som innesäljare arbetar du med försäljning och rådgivning per telefon. Du tar emot besökande kunder, handlägger förfrågningar och offerter samt arbetar aktivt med kunderna beträffande materialval och problemlösning. Vi erbjuder ett intressant och utmanande arbete i ett väl etablerat bygghandelsföretag,.
Vi söker dig som har erfarenhet från försäljning och kunskaper om byggmaterial.
Du är utåtriktad, noggrann och har förmågan att bygga långsiktiga relationer med våra kunder.

Nordströms Trä säljer och levererar byggmaterial till yrkesfolk från sin anläggning i Liljeholmen, Stockholm. Vår ambition är att vara Stockholms bästa bygghandel för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströmskoncernen som har elva anläggningar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och andra storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Norsborg, Södertälje, Västerås, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har ca 310 anställda och omsatte 2019 ca 1600 mkr.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Butikssäljare, fackhandel.

Butiksmedarbetare till Hockeystore i Stockholm

Läs mer Apr 22
Är du vår nya säljstjärna?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butiker är beläget i Jönköping, Stockholm och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se, hockeytown.se och hockeystore.com.
Om jobbetHockeystore växer i snabb takt och har under den senaste året expanderat och etablerat sig väl på den svenska marknaden så väl som i Europa. Nu står vi inför en spännande expansion och är i startgroparna för att öppna en ny Hockeystore butik på 1100 kvm i Kungens kurva, Stockholm. I takt med att vi förbereder oss för öppningen,söker vi nu erfarna och engageradesäljare till vår nya hockeydestination.
Som säljare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder.Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustninghos oss. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för hockey.
Vem är du?Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning
Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
Dator- och kassavana
Gillar att jobba i team
Trivs med ett arbete i högt tempo
Ansvarstagande och pålitlig

Vad kan vi erbjuda?Att vara en del av Spobik AB innebär att du får möjlighet att vara med på en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du har möjlighet att påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.
Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.
Anställningsform och lokalisering:Tjänsten är en heltidsanställning med placering i vår kommande butik i Kungens Kurva, Stockholm. Arbetstider varierar och kan fördelas under veckans alla dagar, kvällar och helger inkluderat.
Intresserad?Låter detta som något för dig? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen.Antagning sker löpande och tillsätts efterhand.
Om företagetSpobik ABär en del av Wesports Scandinavia AB.WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken.Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer påwesports.se

Ansök nu

Engagerad gymvärd på heltid till Odenplan & Frescati

Läs mer Apr 15
Fitness24seven söker nu gymvärd till våra anläggningar vidOdenplan och Frescati
På Fitness24Seven är det ständigt något på gång. Nu letar vi efter en driven och träningsintresserad gymvärd till Odenplan och Frescati. Älskar du att ge förstklassig service och är bra på att sälja in träning och hälsa? Då kan du vara den vi letar efter.

Om tjänsten En dag på Fitness24Seven kan enklast beskriva som ett riktigt härligt och endorfinfyllt träningspass. Du startar dagen med att hälsa våra stammisar välkomna och samtidigt ordnar inför kvällens event. Det är medlemskväll på schemat och du ska ordna tävlingar, fronta kampanjer och ställa fram snacks. Innan dess ska du hålla i Gymintro för nya medlemmar och hinna planera veckans aktiviteter. Inga konstigheter för dig - du är en problemlösare av rang!
I rollen som gymvärd, Gym Fitness & Member Host som vi kallar det,kommer du att vara flexibel med att jobba på båda anläggningarna Odenplan och Frescati.Tjänsten är på heltid.
Arbetsuppgifter
Som gymvärd på Fitness24Seven är din främsta arbetsuppgift att hela tiden överträffa våra medlemmars förväntningar. Men lika viktigt är det att sälja in våra unika tjänster till nya medlemmar.
Dina uppgifter är att:
Ansvara för olika aktiviteter på våra gym, exempelvis medlemskvällar, Coffee-Monday, PT-kvällar.
Ha stenkoll på våra tjänster, pågående kampanjer och erbjudande och se till att potentiella medlemmar får rätt information om dessa.
Se till att våra nya medlemmar känner sig bekväma och trygga på våra gym, och att de känner till hela Fitness24Sevens utbud.
Vara en ambassadör för Fitness24Seven i alla lägen, oavsett vilket gym eller event du befinner dig på.
Ta hand om och delta i olika försäljningsaktiviteter, på och utanför våra anläggningar.
Se till att våra nya medlemmar får en bra onboarding genom att bl.a hålla i gymintro.


Arbetstider:
Tjänsten omfattar heltid på 40 timmar i veckan enligt ett rullande schema. Arbetstiderna kommer att variera måndag-lördag mellan ca kl 12-20.

Vi söker dig Vi ser det som en självklarhet att du är en social och ansvarfull person som aldrig skulle låta en medlem (eller kollega) gå hem med mungiporna nere. Med ditt driv och intresse för träning ser du till att dagens arbetsuppgifter blir gjorda. Att arbeta flexibelt är inget problem för dig och du har lätt att hantera oväntade situationer.

Vi önskar att du: Har en avslutad gymnasieexamen
Är driven, självgående och kan ta ansvar
Är engagerad och har enkelt för att anpassa dig efter olika situationer
Har en god förståelse för hela säljprocessen, eller är villig att lära dig den


Det är meriterande om:
Du har tidigare säljerfarenhet från butik eller gym
Du har ett träningsintresse eller en träningsbakgrund
Vad erbjuder vi? Fri tillgång till alla våra gym i 5 olika länder.
Pensionsförmåner, hälsoförsäkring och friskvårdsbidrag.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, inklusive genom våra interna utbildningar.
Få arbeta i en träning- och hälsobransch tillsammans med människor som älskar sitt arbete.
Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv.


Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal.
Om oss För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad.
Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

Ansök nu

Assisterande butikschef till Pelican Self Storage Järfälla

Läs mer Apr 12
Self Storage till alla!
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen i Järfälla. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning i Järfällaframåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma, Lidingö& Kungsholmen.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Hjälpa våra kunder över telefon.
Visst administrativt arbete.
Underhåll av butik och anläggning.
Försäljning av våra produkter i butik.
Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.

Vi söker dig som
Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
Har lätt att lära sig nya IT-system.
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.


AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

Ansök nu

Servis/assistent till showroom -servis med känsla och intresse för mode

Läs mer Apr 10
Brinner du för service lika mycket som oss och har ett stort intresse för mode och kläder?
Då är det dig vi söker!
Kort om jobbet som Servis till showroom:
Tjänsten är en serverings och showroomassistenstjänst till ett ledande klädmärke beläget centralt i Stockholm. Du arbetar i showroomet med att välkomna kunderna, servera kaffe, frukost och lunch. Du är personen som ansvarar för värdskapet och kvalitetssäkring kring showroomets miljö.Du ansvarar för hanteringen av plagg, såväl som uppackning och steamning i början av perioden tillatt allt är korrekt presenterat och kategoriserat i rätt kollektion under insäljsperioden.Arbetstider och arbetsformen – att jobba som bemanningspersonal.
Som bemanningspersonal hos oss arbetar du ute hos våra kunder under överenskommen tid.Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning förlagd periodvis över året ca 2 månader åt gången. Arbetspassen är förlagda dagtid med vissa helger.Inom Responsa finns många möjligheter så vill man ta pass hos andra kunder är det välkommet.
Vem är du?
Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Du har en förståelse och stort intresseför mode samt öga för detaljer.
Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta, självgående och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet. Extra värdefullt är det om behärskar klassiska serveringstekniker och kan bära tre tallrikar.Du behöver för denna rollen kunna hantera en espressomaskin och kunna göra tex cappuccino.Annan erfarenhet från modebranchen är ett plus men inte ett direkt krav.
Kort om Responsa:
Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag.
Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar.
Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande.
Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet.
Ansökan:
Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

Ansök nu

Pelican Self Storage söker en butiksmedarbetare till Lidingö

Läs mer Apr 3
Self Storage till alla!
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen på Lidingö. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning på Lidingö framåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma& Kungsholmen.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Hjälpa våra kunder över telefon.
Visst administrativt arbete.
Underhåll av butik och anläggning.
Försäljning av våra produkter i butik.
Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.

Vi söker dig som
Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
Har lätt att lära sig nya IT-system.
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.


AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Nordströms Bygghandel AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Nordströms Bygghandel AB .

Vikariat receptionist/ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Okt 31
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att svara i telefon, posthantering, ankomstregistrera leverantörsfakturor, fakturera, boka av kundinbetalningar samt andra lättare administrativa och ekonomiska sysslor.
Tjänsten är ett vikariat på heltid under perioden den 2 januari – 5 april 2024,, med möjligheter till fortsatta vikariat framöver.
Du är noggrann, har lätt för att samarbeta och anser att service är en viktig del av arbetet. Detta arbete kan mycket väl passa som ett första arbete efter avslutat gymnasium.

Vi erbjuder ett intressant arbete i ett väl etablerat bygghandelsföretag

Nordströms Trä säljer och levererar byggmaterial till yrkesfolk från en effektiv anläggning i Liljeholmen, Stockholm. Vår ambition är att vara Stockholms bästa bygghandel för yrkesfolk. Vi ingår i ägarledda Nordströmskoncernen som har tretton bygghandelsanläggningar och levererar byggmaterial, betongkomplement, trävaror och snickerier till yrkeskunder i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Norsborg, Örebro, Västerås, Eskilstuna, Södertälje, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har ca 300 anställda och omsattätter 2022 ca 2 ,2 mkr.

Ansök nu

Ekonomiansvarig för Nordströms Trä och Fosforos

Ekonomichef
Läs mer Aug 24
Som ekonomiansvarig har du helhetsansvar för de båda anläggningarnas ekonomi och sköter bland annat löpande redovisning, bokslut och kreditkontroll.

Efter en gedigen introduktion arbetar du självständigt men i samråd med platscheferna på respektive anläggning och koncernens ekonomichef. Vi erbjuder ett intressant och utmanande arbete på heltid i ett väletablerat bygghandelsföretag. Nordströms är ett ägarlett bolag vilket innebär att vi jobbar enkelt, prestigelöst och har korta beslutsvägar. Tjänsten utgår från Nordströms Träs lokaler på Liljeholmen men arbetet kommer att utföras på båda anläggningarna.

Vi erbjuder:

- En intressant och utmanande tjänst på ett väletablerat bygghandelsföretag
- Marknadsmässig ersättning

Vill du veta mer, kontakta gärna koncernens ekonomichef Lars Artursson på telefon 08 - 578 690 15
Din ansökan vill vi ha snarast då rekrytering sker fortlöpande.
Vi avböjer vänligt kontakt från rekryteringsföretag angående denna tjänstetillsättning.
Vi söker dig som har flera års dokumenterad erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och en ekonomiutbildning på högskolenivå.

Vi söker dig med följande egenskaper:

- Välstrukturerad och effektiv
- Flexibel och prestigelös
- Driven och självständig
- Social med god samarbetsförmåga


Nordströms Trä och Fosforos Betongkomplement säljer och levererar byggmaterial och betongkomplement till yrkeskunder från sina anläggningar i Liljeholmen och Norsborg. De båda anläggningarna ingår i Nordströmskoncernen och har som ambition att vara Stockholms bästa leverantörer av byggmaterial respektive betongkomplement. Nordströmskoncernen har totalt tretton anläggningar och levererar trävaror, snickerier och byggmaterial till yrkeskunder i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Norsborg, Örebro, Västerås, Eskilstuna, Södertälje, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har ca 330 anställda och omsatte 2022 ca 2,2 mrd kronor.

Ansök nu

Brädgårdsarbetare till Nordströms Trä

Lagerarbetare
Läs mer Okt 24
Vi söker nu en brädgårdsarbetare till vår anläggning vid Liljeholmen. Som brädgårdsarbetare hos oss har du varierande arbetsuppgifter som bland annat innefattar kundmottagning/försäljning, orderplock, trucklastning och lossning, upplockning av varor samt städning av brädgården. Vi söker dig som har körkort (minst teoridelen), är positiv, noggrann och flexibel och som förstår att våra kunder kommer i första hand. Truckkort, erfarenhet från liknande jobb inom byggmaterialhandeln, produktkännedom och praktiska snickerikunskaper är meriterande. Arbete utomhus med arbetstid 06:00 - 15.00 eller 08.00 – 17.00

Vi erbjuder ett intressant och utmanande arbete i ett väl etablerat bygghandelsföretag.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Dahlberg på telefon 08-578 690 00. Din ansökan vill vi ha snarast då rekrytering sker fortlöpande.
Du behöver ha klarat teoridelen för körkort

Nordströms Trä säljer och levererar byggmaterial till yrkesfolk från sin anläggning i Liljeholmen, Stockholm. Vår ambition är att vara Stockholms bästa brädgård för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströmskoncernen som har tolv anläggningar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och andra storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Norsborg, Västerås, Örebro, Södertälje, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har ca 340 anställda och omsätter ca 1,9 miljarder kronor.

Ansök nu

Innesäljare, vikariat

Ordermottagare
Läs mer Nov 1
Som innesäljare arbetar du med försäljning och rådgivning per telefon. Du tar emot besökande kunder, handlägger förfrågningar och offerter samt arbetar aktivt med kunderna beträffande materialval och problemlösning. Vi erbjuder ett intressant och utmanande vikariat från 1 december tom 3 juni i ett väl etablerat bygghandelsföretag, som kan övergå i en tillsvidare anställning,
Vi söker dig som har erfarenhet från försäljning och kunskaper om byggmaterial.
Du är utåtriktad, noggrann och har förmågan att bygga långsiktiga relationer med våra kunder.

Nordströms Trä säljer och levererar byggmaterial till yrkesfolk från sin anläggning i Liljeholmen, Stockholm. Vår ambition är att vara Stockholms bästa bygghandel för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströmskoncernen som har elva anläggningar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och andra storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Norsborg, Södertälje, Västerås, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har ca 310 anställda och omsatte 2019 ca 1600 mkr.

Ansök nu

Brädgårdsarbetare till Södermalms Trä

Lagerarbetare
Läs mer Feb 11
Som brädgårdsarbetare hos oss har du varierande arbetsuppgifter som bland annat innefattar kundmottagning, orderplock, trucklastning och lossning, upplockning av varor samt städning av brädgården. Hos oss är det ständigt högt tempo och vi försöker alltid hitta nya vägar för att förenkla vardagen för våra kunder. Vi söker dig som är positiv, noggrann och älskar att ge god service. Vi tror att du liksom vi alltid sätter kunden i fokus och vill ge våra kunder det där lilla extra!
För att kunna arbeta hos oss behöver du:

- Körkort B
- Truckkort (men är du rätt person så bjuder vi på truckkortet)
- Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från liknande jobb
- Eftersom det förekommer kundkontakt i tjänsten så är svenska i tal och skrift ett krav

Vi erbjuder en mycket god arbetsmiljö, en arbetsplats med högt i tak och fantastiska arbetskamrater!

Södermalms Trä säljer och levererar byggmaterial och snickerier till yrkesfolk från en toppmodern drive-in-anläggning i Årsta strax söder om Stockholms innerstad. Vår ambition är att vara Stockholms bästa brädgård för yrkesfolk. Vi ingår i Nordströms som har elva brädgårdar och levererar trävaror och byggmaterial till yrkeskunder och storförbrukare i Stockholm, Djursholm, Uppsala, Sigtuna, Södertälje, Västerås, Nyköping, Norrköping och Linköping. Koncernen har 317 anställda och omsatte 2019 cirka 1600 mkr.

Ansök nu