Stockholm: Drifttekniker till Fastpartner i Lunda/Spånga

Hitta ansökningsinfo om jobbet Drifttekniker till Fastpartner i Lunda/Spånga i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-27 // Varaktighet: Heltid

Drifttekniker till Fastpartner i Lunda/Spånga

Är du serviceinriktad och på jakt efter en tjänst där du får använda dina kunskaper inom drift, underhåll och skötsel av fastighetstekniska system? Fastpartner söker just nu en lösningsfokuserad drifttekniker till sin verksamhet i Lunda/Spånga. Det är en tjänst med goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Låter det intressant? Sök redan idag!

Vad vi kan erbjuda dig

Vi på Fastpartner erbjuder dig en tjänst med mycket ansvar och stor frihet i en positiv företagskultur med kompetenta och trevliga kollegor. Tjänsten erbjuder goda utvecklingsmöjligheter då Fastpartner är ett företag under ständig tillväxt. Som anställd hos oss kommer du arbeta i en trygg och kreativ arbetsmiljö med kollektivavtal och goda förmåner.

Om tjänsten

Du kommer i huvudsak att ansvara för drift och underhåll av Fastpartners kommersiella fastigheter i Lunda/Spånga i ett team med drifttekniker och förvaltare. Den aktuella regionen består av 15 anställda med kontor i Lunda/Spånga.

Rollen som drifttekniker hos oss är bred och omväxlande. Kontakt med våra hyresgäster är en viktig del i arbetet då du kommer vara huvudansvarig för den löpande kontakten och relationen med hyresgästerna. Du är även ytterst ansvarig för drift, underhåll och skötsel av fastighetens tekniska system, innebärandes att systemen ska fungera och underhållas i enlighet med våra riktlinjer samt hyresgästernas förväntningar. Även viss yttre skötsel ingår i arbetsuppgifterna.

Mer detaljerat innebär rollen som drifttekniker att du ska: Ansvara för den dagliga kontakten med hyresgäster/kunder
Ansvara för byggnadens löpande drift, skötsel, underhåll och reparationer
Ansvara för drift- och mediastyrning
Ansvara för styr- och regleroptimering
Utföra löpande och planerade/akuta reparationer och underhåll
Leda och samordna reparationsarbeten
Biträda förvaltaren i övriga ärenden enligt givna direktiv

Vem söker vi?

Vi söker framförallt dig som är en serviceinriktad, lösningsorienterad och kommunikativ person som motiveras av att få jobba med den senaste tekniken och möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Du är även organiserad och duktig på att prioritera dina arbetsuppgifter och fatta snabba beslut när så krävs. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb.

Vi önskar även att du har:
  Minst 3–5 års erfarenhet som drifttekniker inom fastighetsbranschen
Utbildning inom driftteknik eller annat relevant område
Erfarenhet av att arbeta med ett kommersiellt fastighetsbestånd
Goda kunskaper om funktioner och samverkan mellan fastighetssystem
Goda kunskaper inom värme, kyla, ventilation, styr regler och driftoptimering
B-körkort

Om Fastpartner

Fastpartner är ett svenskt börsnoterat fastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar egna fastigheter. Vi har ett fastighetsbestånd som omfattar mer än 1,500,000 kvm med ett kommersiellt fokus. I beståndet ingår produktion, lager, logistik, kontor, butiker och samhällsfastigheter, såsom centrum samt bostäder.

Genom att vi aktivt förvaltar våra egna fastigheter skapar vi tillsammans med hyresgästerna gemensamma fastighets- och lokallösningar, vilket är en av våra framgångsfaktorer. Våra ledord är enkelt, engagerat och nära. Vi strävar efter snabbhet i beslut och information samt entusiasm i att skapa marknadens absolut främsta fastighetslösningar. Läs mer om vår verksamhet på www.fastpartner.se.

Kontaktuppgifter och ansökan

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekrytering för Fastpartners räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Fastpartner. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Isaksson Rekryterings rekryteringskonsult Josefin Chapovalova på telefonnummer: 076-000 11 97 eller via e-post: josefin@isakssonrekrytering.se.

Vi ser fram emot din ansökan på vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet.

Är du på jakt efter ett nytt uppdrag som fastighetstekniker?

Läs mer Mar 21
Är du en erfaren fastighetstekniker på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3 månader med omgående start. Det finns möjlighet att jobba extra under sommaren om så önskas. Du utgår från Slakthusområdet.

Om tjänsten
Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel och utveckling i våra områden. Du är våra boendes främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Vi erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till vår tekniska förvaltare. Vårt huvudkontor ligger i dagsläget på Lidingö och denna roll kommer ha fokus på våra fastigheteter i Söderort. Vi är en mindre organisation vilket innebär att vår kompetens kan behövas även i våra andra områden så vi geografiskt flexibla i våra roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, registrera och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens
För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.
Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur saker i ett hushåll ska fungera.

Krav för tjänsten
- B-körkort
- Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

Övrigt
Detta är konsultuppdrag på 3 månader där du blir uthyrd till John Mattson via Arena Personal. Start omgående.

Om Arena Personal
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Ansök nu

Är du på jakt efter ett nytt uppdrag som fastighetstekniker?

Läs mer Mar 21
Är du en erfaren fastighetstekniker på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3 månader med omgående start. Det finns möjlighet att jobba extra under sommaren om så önskas. Du utgår från Slakthusområdet.

Om tjänsten
Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel och utveckling i våra områden. Du är våra boendes främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Vi erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till vår tekniska förvaltare. Vårt huvudkontor ligger i dagsläget på Lidingö och denna roll kommer ha fokus på våra fastigheteter i Söderort. Vi är en mindre organisation vilket innebär att vår kompetens kan behövas även i våra andra områden så vi geografiskt flexibla i våra roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, registrera och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens
För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.
Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur saker i ett hushåll ska fungera.

Krav för tjänsten
- B-körkort
- Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

Övrigt
Detta är konsultuppdrag på 3 månader där du blir uthyrd till John Mattson via Arena Personal. Start omgående.

Om Arena Personal
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Ansök nu

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Läs mer Mar 19
Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang?

Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson.

Bakgrund
John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare.

Tjänsten

Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens

- För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.

- Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar.

- Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt.

- Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

- B-körkort

- Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation.

Personliga egenskaper

Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende.

Vi erbjuder dig

John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang.

Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet.

Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion.

Om John Mattson

John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

Ansök nu

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Läs mer Mar 21
Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang?

Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson.

Bakgrund
John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare.

Tjänsten

Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens

- För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.

- Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar.

- Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt.

- Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

- B-körkort

- Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation.

Personliga egenskaper

Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende.

Vi erbjuder dig

John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang.

Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet.

Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion.

Om John Mattson

John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

Ansök nu

Vi söker nu en engagerad och utåtriktad Fastighetstekniker!

Läs mer Mar 13
Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang?

Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt hos John Mattson.

Bakgrund
John Mattson är i en utvecklingsfas där det händer mycket inom bolaget. De förstärker nu teamet med ytterligare en engagerad, kompetent och serviceinriktad medarbetare.

Tjänsten

Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons områden i främst söderort. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning.

Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut. Men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen.

I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudkontoret ligger i dagsläget på Lidingö men denna roll kommer ha fokus på fastigheterna i Söderort. De är en mindre organisation vilket innebär att kompetensen kan behövas även i andra områden då de är geografiskt flexibla i sina roller.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Kontakt med hyresgäster

- Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar.

- Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer.

- Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar.

- Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel.

- Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna.

- Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna.

Erfarenhet och kompetens

- För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke.

- Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar.

- Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt.

- Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande.

- B-körkort

- Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation.

Personliga egenskaper

Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende.

Vi erbjuder dig

John Mattson erbjuder en attraktiv arbetsplats med sunt klimat, hög trivsel och stort engagemang.

Vi erbjuder dig ett spännande och varierande arbete på ett företag med en organisation om cirka 45 medarbetare där samtliga medarbetare är viktiga kugghjul i maskineriet.

Företagskulturen präglas av öppenhet och hjälpsamhet och som en i laget vågar vi lova dig en inspirerande arbetsplats med engagerade kollegor där våra kunder alltid är i fokus. Vi tycker om att arbeta och samtidigt ha kul och välkomnar dig som delar våra värderingar; professionalism, engagemang och långsiktighet. För att du ska känna dig trygg i ditt uppdrag så kommer du att få en genomtänkt och bra introduktion.

Om John Mattson

John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss på Arena Personal!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Isaksson Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Isaksson Rekrytering & Bemanning AB .

KMA-ansvarig till ett av Sveriges största miljöprojekt

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Mar 19
KMA-ansvarig till ett av Sveriges största miljöprojekt
På uppdrag av vår kund, ett framstående företag inom kärnkraft, söker vi nu en KMA-ansvarig. Det här är ett av Sveriges största miljöprojekt. Vi söker en mycket strategisk person som vill ta nästa steg inom kvalitets och arbetsmiljöarbete och som är redo att ta ett stort ansvar. Denna roll är avgörande för att inte bara säkerställa, men också förbättra höga standarder inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Låt oss tillsammans ta nästa steg mot en hållbar och säker energiframtid! Välkommen med din ansökan till oss på Isaksson Rekrytering!

Ditt uppdrag
Som KMA-ansvarig är du operativt ansvarig för leda arbetet inom kvalite- och arbetsmiljö. Du har ett ansvar för att utveckla och förbättra processer och ledningssystem. Du kommer att ge stöd och utbildning till kollegor inom systematiskt arbetsmiljöarbete och kvalitets och miljöfrågor. Du sköter rapporteringen, utredningar och förebyggande arbete. Rollen innebär att du kommer ha många kontakter internt och externt.

Vem söker vi?
För oss är dina personliga egenskaper viktiga. Du är strukturerad och kommunikativ och ser helheten i verksamheten och varje enskilt projekt.  Du är van att jobba med eget ansvar och ser vad som behöver göras. Du bygger struktur och organisation för att förenkla och förbättra på lång sikt. Du har en god samarbetsförmåga.
Vi önskar att du även har följande erfarenheter och kvalifikationer:
Högskoleutbildning inom naturvetenskap med kvalitetsfokus, samt utbildning i arbetsmiljö.
Erfarenhet som arbetsmiljöingenjör med både strategisk och operativ inriktning, fördelaktigt från bygg eller energi.
Meriterande med erfarenhet från energisektorn.

Kontaktuppgifter och ansökan
Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig senior rekryteringskonsult Jonas Bessing, 073-626 47 50, jonas@isakssonrekrytering.se. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Ansök nu

Teknisk förvaltare till KFS Stockholm

Fastighetsförvaltare
Läs mer Mar 13
Vad erbjuder KFS dig?
Du får förmånen att arbeta med ett brett spektrum av fastigheter. En del är unika och kulturhistoriska och stadens äldsta och finaste byggnader. Dina kommande kollegor har gedigen kompetens i att förvalta gamla byggnader och ett stort engagemang för sitt arbete. De känner att de gör och har ett mycket meningsfullt arbete med att bevara vårt kulturarv.

Jobbet präglas av samarbete med kollegorna och hög fokus på verksamheterna som bedrivs i lokalerna. Vi har ett stort erfarenhetsutbyte kollegor emellan och får kompetensutveckling via kurser och internutbildningar.

Hur är arbetet som teknisk fastighetsförvaltare hos KFS?
Hos KFS arbetar vi som konsulter både åt våra ägare, och även åt andra kunder. De flesta kunder är församlingar och pastorat inom Svenska kyrkan inom Stockholms och Uppsala stift. Byggnaderna du jobbar med är av mycket olika ålder och karaktär exempelvis; kontor, samlingslokaler, kyrkor, bostäder, servicebyggnader och gravkapell.

I rollen som teknisk förvaltare ansvarar du för driften av kundernas byggnaders tekniska system. Det är både klimat, ventilation, värme, el larm och låssystem. Du driver underhållsprojekt och anpassningar tillsammans med förvaltaren och ajourhåller underhållsplaner. En viktig del i arbetet är också energiuppföljning och energieffektivisering, och vid behov att genomföra tekniska ronderingar. Inom ansvarsområdet ligger också upphandling och styrning av entreprenörer samt att myndighetskraven är uppfyllda.

Det är ett omväxlande arbete och i förvaltningsorganisationen finns fler tekniska förvaltare, förvaltare, förvaltningsassistent och förvaltningschefen som du rapporterar till. Det finns även en projektorganisation. Dina arbetsdagar tillbringar du ute hos dina kunder eller på vårt vackra nyrenoverade kontor i centrala Stockholm.

Vem är du?
För att trivas och bli framgångsrik i jobbet har du några års erfarenhet av att jobba som teknisk förvaltare eller liknande roll. Du har god kunskap inom fastigheters olika tekniska system och installationer. Du har arbetat med energieffektivisering och myndighetskrav. Du har också erfarenhet av att handla upp tjänster och entreprenader som är relevanta i förvaltningen. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Du har en relevant teknisk utbildning, alternativt har du förvärvat motsvarande kunskap genom mångårig erfarenhet. Det är ett krav att du har B-körkort. Som person är du självgående, strukturerad och har förmåga att planera ditt arbete väl både på kortare och längre sikt. Du är också serviceminded och har fokus på och prioriterar vad dina kunder behöver och önskar.

Är du intresserad?
Skicka din ansökan så snart som möjligt! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. För att hantera dina uppgifter enligt GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. I denna rekrytering samarbetar KFS AB med Isaksson Rekrytering Bemanning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Annika Loberg via annika@isakssonrekrytering.se eller 073 – 048 85 50.

Varmt välkommen med din ansökan!

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv. För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

Ansök nu

Filialchef till Kungälvs Rörläggeri i Stockholm & Borås

Platschef, bygg
Läs mer Jan 18
Är du en trygg och relationsbyggande lagledare med bred erfarenhet från VS eller från närliggande bransch? Trivs du med att arbeta kundnära och med att utveckla och lyfta såväl verksamhet som medarbetare? Då är rollen som Filialchef på Kungälvs Rörläggeri med placering i Stockholm eller Borås rätt utmaning för dig.

Om Kungälvs Rörläggeri
Kungälvs Rörläggeri AB har erbjudit service med hög kvalitet sedan 1933 och är idag ett av Sveriges största VS-företag. Vi är ca. 200 anställda fördelade på våra avdelningar i Kungälv, Borås, Gårdsten, Göteborg, Jönköping, Malmö, Stenungsund, Stockholm med stora entreprenader i halva Sverige. Kungälvs Rörläggeri arbetar med alla typer av rörarbeten, service, dygnet-runt- jour, entreprenader, värmepumpar. Affärsidén är att inget arbete är för stort och inget är för litet. All installation och service skall utföras så att kunderna vill fortsätta att anlita oss. Kungälvs Rörläggeri ingår i Are-gruppen. Are är Finlands största installationsföretag och grundades för över 100 år sedan och sysselsätter cirka 3 300 personer över hela Finland och Sverige.

Ditt uppdrag 
Vi söker dig som vill skapa goda förutsättningar för en framtida utveckling och tillväxt genom aktiv försäljning och marknadsnärvaro i Stockholm respektive Borås. Som Filialchef på Kungälvs Rörläggeri kommer du att ansvara för försäljningsarbete både inom entreprenad- och serviceaffären, samt genomföra förhandlingar och kontraktsskrivning med kund. Du har även ekonomi- och resultatansvar.

För att skapa goda förutsättningar för en framtida tillväxt genom en ökad försäljning, blir din uppgift att positionera enheten på den lokala marknaden. Du ansvarar för den operativa och strategiska lokala planeringen och formulerar prestationsmål samt leder medarbetarna mot dessa mål. Du driver även aktivt lokala marknadsfrämjande åtgärder. En viktig uppgift i din roll blir att bidra till den vinnande kultur som finns bland medarbetarna, ansvara för arbetsmiljön och att kontinuerligt se över kompetensbehoven. Du ansvarar för att enhetens resurser nyttjas optimalt och att ha en effektiv resursstyrning med rätt bemanning i pågående och kommande projekt. I rollen Filialchef kommer du jobba tätt tillsammans med tekniska specialister för att säkerställa att våra affärer ligger i framkant. Du är helt enkelt den lagledare som tillsammans med ditt team är specialist på att skapa långsiktiga och lönsamma relationer med våra kunder i Stockholm eller Borås. Du kommer att rapportera direkt till Regionchefen och ingå i vår ledningsgrupp.

Är du den vi söker för tjänsten?
Du är den lagspelare som ser nyttan för hela företaget, samtidigt som du kan arbeta självständigt. Du trivs när du har mycket att göra. Med sinne för dialog och gott bemötande är du handlingskraftig och har ett stort intresse av att förbättra och lösa verksamhetens behov. Som chef/ledare har du ett jordnära, prestigelöst och engagerat ledarskap. Som person är du analytisk, tar egna initiativ, sätter igång aktiviteter inom enheten samt drivs av att få din personal nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen som Filialchef är det väsentligt att du är en person som har ett stort affärsmässigt driv, du tycker om att förhandla och har förmågan att hjälpa kunden att få den tekniskt och ekonomiskt bästa lösningen för sin verksamhet. I rollen ingår att koordinera olika resurser, både interna som externa, så erfarenhet av teknisk projektledning inom VS värderas högt. Då allt i slutändan handlar om att skapa en lönsam verksamhet är du även analytisk, strategisk, och har lätt för att se olika samband. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och profil till den här tjänsten. 

Vi önskar att du har följande erfarenheter och kvalifikationer: Dokumenterad försäljnings- och förhandlingserfarenhet samt erfarenhet av kommersiellt ansvar från entreprenad- eller servicebolag inom bygginstallation eller fastighetsteknik
Erfarenhet av en chefsbefattning med personal- och ledaransvar
Kunskaper om lagar, förordningar, normer och branschpraxis inom VS
Viss kunskap inom företagsekonomi
Goda datakunskaper, såsom Officepaketet och affärssystem
Talar och skriver det svenska språket obehindrat
B-körkort
Erfarenhet av en liknande roll eller verksamhet är meriterande
Kontaktuppgifter och ansökan
I dessa rekryteringar samarbetar Kungälvs Rörläggeri med Isaksson Rekrytering Bemanning. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson via tel. 0704-85 75 59 alt. via e-post: ira@isakssonrekrytering.se. Välkommen med din ansökan redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är medlemmar i Byggföretagen, (f.d. BI). För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

Ansök nu

Är du SEFABs nya Ekonomichef?

Ekonomichef
Läs mer Feb 16
Vi på SEFAB söker nu en erfaren Ekonomichef till vårt växande team i centrala Stockholm. Denna roll erbjuder dig en chans att vara en del av vår spännande tillväxtresa och bidra med ditt engagemang och expertis. Är detta en möjlighet du känner dig lockad av?

SEFAB med dotterbolag utvecklar, äger, förädlar och förvaltar bostäder och kommersiella lokaler i Storstockholm. Bolaget har sitt ursprung i fastighetsbolaget Arne Dufva Fastigheter AB vilket har varit verksamt sedan 1970-talet och SEFAB-koncernen bildades 2023. SEFAB med dotterbolag innehar i dag fastigheter med cirka 425 lägenheter samt cirka 11 000 kvm lokaler och planerar att fortsätta expansionen av koncernen genom ytterligare förvärv och nyproduktion. Målsättningen är att ha en fastighetsportfölj med en inriktning mot en kombination av bostäder och lokaler som ger en bra riskspridning och samtidigt ett bra kassaflöde för att stötta den fortsatt expansionen. Läs mer om SEFAB på www.sefabförvaltning.se.

Om tjänsten:
I egenskap av Ekonomichef kommer du ha övergripande ansvar för företagets ekonomi och rapportera till vår VD.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bl.a att vara;
  Löpande bokföring
Årsbokslut och årsredovisning
Koncernredovisning samt rapporter och redovisning för dotterbolagen
Myndighetsrapporter och vara kontaktperson gentemot Skatteverket
Budgetering, prognoser, skatter och deklarationer 
Fastighetstaxering
Hantering av löner och pensioner
Likviditetsanalyser och prognoser
Finansiering
Ränteprognoser
Investeringsanalyser

Din profil: Vi söker dig med 5–10 års relevant arbetslivserfarenhet från en ekonomifunktion i fastighetsbranschen. Du har en god helhetsförståelse av samtliga delar inom ekonomifunktionen och erfarenhet av ägarledda fastighetsföretag.
Vi ser även att du har varit delaktig i upphandlingar och fastighetsförvärv samt har förhandlingsvana
Det är positivt om du redan har chefserfarenhet
Du har en högskoleutbildning inom ekonomi alternativt fastighetsekonomi
Utöver detta har du goda kunskaper i kontorsverktygen Word, Excel, Adobe, Acrobat och Powerpoint. Har du även kännedom om fastighetssystemet Vitec och Vitec Ekonomi/3L samt Fortnox är det meriterande.

Som person är du trygg i din kompetens och uppskattar att lyckas tillsammans med andra. Du är en engagerad och drivande Ekonomichef som tycker om när det händer mycket och är mån om att ständigt utveckla din kompetens.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökan och kontaktuppgifter:
I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Välkommen att kontakta ansvarig senior rekryteringskonsult Ira Isaksson på tel. 070-485 75 59 för mer information om tjänsten. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 18 mars 2024.

Ansök nu

Fastighetsvärd till Olov Lindgren AB

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Mar 8
Är du en engagerad och ansvarstagande person som söker en spännande roll inom fastighetsförvaltning? Olov Lindgren AB söker nu en fastighetsvärd med erfarenhet inom trädgårdsarbete till deras team i Stockholms innerstad. Om du brinner för service, kvalitet och att göra en konkret skillnad, kan detta vara din nästa karriärresa!

Om Olov Lindgren
Olov Lindgren AB är ett familjeägt fastighetsbolag som grundades 1938. I dagsläget är vi cirka 90 anställda som förvaltar 116 fastigheter i Stockholm. Affärsidén är att förvärva och bygga samt förvalta och utveckla egna hyresfastigheter med bostäder och lokaler i Stockholmsområdet. Som långsiktig fastighetsägare tar vi ett socialt, ekonomiskt och miljömässigt ansvar. Vår vision är hållbara miljöer där människor känner tillit till varandra. Våra kärnvärden genomsyrar hela verksamheten och utgår ifrån begreppen engagemang, omtanke, långsiktighet och utveckling. Läs mer på www.olovlindgren.se.

Ditt uppdrag som fastighetsvärd
Som fastighetsvärd hos Olov Lindgren AB blir du en del av deras team med utgångspunkt från deras områdeskontor i Roslagstull. I ditt uppdrag hanterar du ett varierande fastighetsbestånd beläget i Stockholms innerstad, dvs. Östermalm, Vasastan Kungsholmen. Dina huvudsakliga ansvarsområden omfattar både inre och yttre skötsel och underhåll av bostadsfastigheter, säkerhetsarbete, lägenhetsvisningar, nyckelhantering och trädgårdsarbete. Du kommer att vara den som planerar och leder trädgårdsarbetet, därför ser vi gärna att du har förmågan att på ett naturligt sätt ta dig an en ledarroll. Du kommer även att ha en viktig roll i att följa upp och säkerställa kvaliteten på arbeten som är utföra av externa leverantörer. Denna roll kräver ditt engagemang och din passion för att skapa en positiv och välkomnande miljö för hyresgästerna. Du rapporterar till närmsta förvaltningschef.

Tjänsten är på heltid och inleds med en provanställning på 6 månader.

Exempel på arbetsuppgifter: Utföra yttre och inre tillsyn och skötsel enligt vår driftplan
Hantera felavhjälpande underhåll och ta fram förslag på planerat underhåll
Genomföra besiktningar och arbete inom skydds- och trygghetsområden
Lägenhetsvisningar och nyckelhantering
Genomföra, planera och leda trädgårdsarbeten så som gräsklippning, plantera blommor, rensa ogräs
Övervaka och samordna städningen av gemensamma utrymmen samt ansvara för klimatkontroll
Uppföljning och kontroll av leverantörer
 
Är du den vi söker?
Som person är du kundfokuserad, initiativtagande, anpassningsbar och uthållig. Du trivs i en roll där ditt engagemang och din omtanke för fastigheterna och dess hyresgäster spelar en central roll.

Kvalifikationer för tjänsten: Gymnasial utbildning
Erfarenhet av en roll som fastighetsskötare, bovärd, trädgårdsarbetare, reparatör eller liknande där trädgårdsarbete ingått
Erfarenhet av reparationer och underhåll
Erfarenhet av trädgårdsarbete
Goda kunskaper i SBA och erfarenhet av brandlarmsskötsel
Starka sociala färdigheter och erfarenhet av kundkontakt
Goda datakunskaper, inklusive Officepaketet och digitala ärendehanteringssystem
Förmåga att kommunicera på flera språk är meriterande
B-körkort
 
Ansökan och kontaktuppgifter
Detta är en direktrekrytering till Olov Lindgren som hanteras av Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Lundqvist på tel. 073-526 33 29 alt. via mejl: frida@isakssonrekrytering.se för mer information om tjänsten. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag!

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). https://www.isakssonrekrytering.se

Ansök nu

Sventab söker KMA-samordnare till Stockholm

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Mar 12
Sventab AB söker KMA-samordnare till sin verksamhet i Stockholm. Sventab är ett av landets största och äldsta marina anläggningsföretag och har varit verksamma inom undervattensentreprenader sedan mitten av 1970-talet. Till vår verksamhet i Stockholm söker vi nu en KMA-ansvarig som vill vara en del av företagets fortsatta tillväxt. Vill du vara med och bidra med din kunskap i komplexa anläggningsprojekt med marin karaktär och till ett hållbart samhällsbyggande?

Sventab är en del av MarCongruppen AB. Vi inriktar oss på nybyggnation, service, underhåll och utförande av projekt i anslutning till vatten. Inom detta område erbjuder vi byggnation och eller underhåll av bl.a. hamnar, kajer, bryggor, fyrar, broar, kraftverk m.m. genom ett unikt och mångårigt samarbete med anläggnings och förvaltande företag kan vi erbjuda ett brett kunnande inom dessa områden via våra verksamheter i Stockholm, Härnösand, Göteborg, Sölvesborg, Luleå och Malmö. Läs mer på: www.sse-ab.se

Om tjänsten
Vi söker en KMA-samordnare som i samråd med koncernens KMA-chef, driver, koordinerar och utvecklar arbetet inom kvalitét, miljö och arbetsmiljö för Sventab. I din roll som KMA-samordnare driver, samordnar och säkerställer du kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöarbete inkl. hållbarhetsarbete ute på projekten. Du har en stödjande och lärande funktion till framför allt projektledarna men även andra medarbetare i projekten. Du har även kontakt med beställare, leverantörer, myndigheter och andra aktörer inom och utanför organisationen. Du arbetar främst med projektledarna för att systematiskt verka till att projekten följer gällande kontraktskrav, regelverk, koncerndirektiv och lagstiftning samt når uppsatta mål inom KMA. Det innebär ett nära samarbete med projekten i form av operativt stöd under projektets gång, från anbudsskede till färdigställande och överlämning.

Urval av arbetsuppgifter och ansvarsområden: Övervaka och säkerställ att KMA-frågor inom projekt hanteras i enlighet med kontraktets krav och företagets riktlinjer.
Upprätta och underhålla projektdokumentation inom Kvalitet, miljö arbetsmiljö för bolaget och se till att dokumentationen levereras enligt kontraktsvillkoren.
Behjälplig att utföra/dokumentera och följa upp skydds- och miljöronder.
Introducera och utbilda projektteamet i KMA-frågor efter samarbete med koncernens KMA-chef och se till att vi följer våra rutiner inom Kvalitet, miljö arbetsmiljö.
Stöd produktionen i projektets slutdokumentation inom  Kvalitét och miljö
Stödjer koncernens KMA-chef vid behov
Stöd till projektledarna före-under och efter projektets genomförande
 
Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet i en liknande roll. Det kan innebära arbete som arbetsmiljöingenjör, miljösamordnare eller liknande, där KMA-frågor har varit en central del av ditt arbete. Meriterande om du har erfarenhet från Marin verksamhet, betong eller grundläggning.

Vi ser gärna att du har med dig följande:  God kunskap om KMA.
 Kunskap i styrande regelverk inom området
 Erfarenhet av myndighets- och kundkontakter
 Du har goda ledaregenskaper

Vi söker dig som är tydlig och har förmåga att hålla och skapa struktur. Vidare trivs du med många sociala kontaktytor och har en förmåga att skapa goda relationer. Därtill är du bra på att skapa engagemang och förtroende bland dem du samarbetar med. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska. Är du en flexibel och lyhörd teammänniska som drivs av att uppnå högt ställda kvalitetskrav i en spännande miljö?

Vad kan Sventab erbjuda dig?
Vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter som KMA-samordnare där du får möjlighet att succesivt växa in i din roll och få mer ansvar inom bolaget  med tiden. Du erbjuds att arbeta i ett spännande företag som präglas av en god teamkänsla och en familjär stämning. För att trivas i tjänsten ska du vara en person som utmanas och drivs av att arbeta såväl strategiskt som operativt. Du kommer att ingå i ett team av erfarna projektansvariga som arbetar med våra marina tjänster. Resor förekommer i tjänsten.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Sventab med Isaksson Rekrytering Bemanning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare, seniorkonsult Jonas Bessing, jonas@isakssonrekrytering.se, 0736-264750.

Isaksson Rekrytering Bemanning AB arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering och Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv.

Ansök nu