Stockholm: Customer Success Manager till Stratsys

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Success Manager till Stratsys i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-08-24 // Varaktighet: Heltid

På Stratsys blir du del av ett techbolag med engagerade människor som brinner för att förenkla våra kunders arbetsliv. Vi gör det genom smarta produkter på vår plattform för styrning och ledning. Vi har startat ett samarbete med ett av Nordens ledande investment-bolag inom SaaS för att ytterligare accelerera vår tillväxt, och nu söker vi dig som vill vara med och bidra på denna fortsatta tillväxtresa!

OM ROLLEN

Som Success Manager har du kunden och plattformen i fokus och arbetar bla med:

- Löpande kontakt med kunder med syfte att proaktivt se och utröna deras behov för ett förbättrat och utökat användande av Stratsys.
- Att följa kundens användning av produkterna genom egen och datadriven analys och tillsammans med kund säkerställa bästa användandet av produkterna.
- Löpande förbättringsuppdrag i kundernas uppsättning av Stratsys produkter.
- Fånga upp och följa upp kundens vidare behov inom vårt produkterbjudande för att bidra till merförsäljning hos våra kunder.


Du kommer att ha en djup förståelse för våra produkter och plattform såväl som för kundens processer och du ser sambandet dem emellan för att skapa bästa kundnytta. Du är en av kundens närmaste kontaktpersoner på Stratsys och arbetar proaktivt och med god kundservice för att bygga relationen med kunderna. Våra kunder är främst större organisationer där dina kontaktytor spänner mellan personer på lednings-och operativ nivå.

Du blir del av Customer Success, ett engagerat team om 20 personer fördelat på våra kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Den person vi nu söker kan ha sin bas antingen i Göteborg eller Stockholm - vi är flexibla! Det viktigaste är att vi är rätt matchning!

OM DIG

- En avlutad universitetsutbildning inom ekonomi, systemvetenskap eller liknande
- 1-3 års erfarenhet av kundnära arbete.
- Har du erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar är det meriterande.


För att trivas i rollen ser vi att du är en proaktiv person med ett genuint intresse för både kundnära arbete och smarta digitala lösningar. Du är driven, har en positiv och prestigelös grundinställning och uppskattar effektivt samarbete, med såväl kunder som kollegor. Du gillar att arbeta självständigt och tar stort eget ansvar vilket gör att en dynamisk miljö där veckorna ser olika ut passar dig perfekt.

Om oss

Stratsys är ett ledande techbolag som erbjuder digitala lösningar inom styrning och ledning till bolag och organisationer inom både privat och offentlig sektor. Vi förenklar våra kunders arbetsliv genom att hjälpa dem att digitalisera sina styr- och ledningsprocesser till Stratsys smarta plattform för planering, genomförande och uppföljning.

Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Urval sker löpande och tilltänkt tillträde är under hösten.

Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? jobs.stratsys.com (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på Instagram, LinkedIn och Facebook

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Administrativ utvecklare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Administrativ utvecklare.

Head of Customer Support and Operations

Läs mer Nov 25
Tibber is the first fully digital energy company in the world. We’re also the only energy company with the mission to reduce the residential energy consumption in Europe by 20%, and let all homes use energy in a sustainable way. We’re constantly challenging the dinosaurs in the market by using new technology and fresh ideas.

We have tens of thousands of connected electric cars, heat pumps, and smart home devices that the Tibber platform controls for our customers in order to optimize and reduce their consumption and cost. We not only believe that we’re the digital energy company of the future - we’re the energy company of today.

Our growth rate has been truly amazing, and still, we’re just getting started. We’re now looking for our Head of Customer Support and Operations to take our Customer team to the next level. Could you be the next adventurer to join our team?

About the job

We are looking for a results-oriented, tech-savvy head with an ambitious and entrepreneurial attitude to join our team. Our customers are what we value the most, and at the moment our Customer team consists of more than 40 highly engaged employees across four different markets. Our customer team is growing rapidly and we are now looking for someone passionate and experienced to provide leadership and guidance to our team when we now level up our way of working.

You will be responsible for our internal processes related to Customer Operations and Support. You will work on a strategic level, but also hands on in defining processes related to both operations and support. You will analyze data, define and follow up KPIs on a global level and per market. You will work closely with our Team Leads from different markets and Product Managers. You will together with them build a robust Customer team, preparing both our Customer organization to scale up to new markets and support our existing markets. Areas of responsibility

- Professionalize Tibbers approach to Customer Support
- Support the leaders of the House of Customer on both an operational and strategic level
- Way of working with hiring and onboarding
- Securing knowledge level in the team and processes to support up on
- Scaling a high performance team in both existing and new markets
- Stakeholder communication


About you

You have an analytic mindset and a data driven approach to problem solving and have demonstrated capacity to take data-informed decisions. You have several years of experience in a fast-moving environment (e.g. scale ups) and are used to work with global teams. We are looking for you that have excellent communication skills and is not afraid to speak your mind.

Your true passion is to create the best possible customer experience and this reflects on everything you do. You are able to shift your focus across many projects and can manage many things on the fly. You love to build for scale and have that in mind in everything you do.

And most importantly of all, in addition to being able to set the strategic initiatives you are not afraid of getting your hands dirty.

Our Tibber Culture

Being on a mission to fundamentally change an industry as we do also means being prepared for the unexpected. Tibber is a startup in the true sense of the word which means we are on a journey of constant change. We do what others say can’t be done, try and fail together but never lose sight of our users.

Having more than doubled our Tibber tribe in the last year alone means we hire from all over the world, celebrate our differences, and work as well remotely as we do in the office. To get that true team spirit we gather all tribe members every year at a pop-up office - to work, have fun, and explore a new city together.

We work passionately with sustainability and a circular approach, both with our own products and in the entire ecosystem that is affected by everything we do.

Starting out with two passionate founders in 2016, we're now 160+ people working for Tibber in our offices in Stockholm, Førde, Berlin, Amsterdam and Helsinki, and with that very number growing each week, we’re still just getting started. Through 2022 we will expand to new markets, and we are thrilled to be backed by investors like Balderton Capital, Eight Roads Ventures, Founders Fund, and Schibsted.

If you have any questions regarding the position, you can reach out to Chief Customer Officer Linn Hege Helle at linn@tibber.com. She will be happy to tell you more.

Ansök nu

Customer Success Manager till Stratsys!

Läs mer Aug 24
På Stratsys blir du del av ett techbolag med engagerade människor som brinner för att förenkla våra kunders arbetsliv. Vi gör det genom smarta produkter på vår plattform för styrning och ledning. Vi har startat ett samarbete med ett av Nordens ledande investment-bolag inom SaaS för att ytterligare accelerera vår tillväxt, och nu söker vi dig som vill vara med och bidra på denna fortsatta tillväxtresa!

OM ROLLEN

Som Success Manager har du kunden och plattformen i fokus och arbetar bla med:

- Löpande kontakt med kunder med syfte att proaktivt se och utröna deras behov för ett förbättrat och utökat användande av Stratsys.
- Att följa kundens användning av produkterna genom egen och datadriven analys och tillsammans med kund säkerställa bästa användandet av produkterna.
- Löpande förbättringsuppdrag i kundernas uppsättning av Stratsys produkter.
- Fånga upp och följa upp kundens vidare behov inom vårt produkterbjudande för att bidra till merförsäljning hos våra kunder.


Du kommer att ha en djup förståelse för våra produkter och plattform såväl som för kundens processer och du ser sambandet dem emellan för att skapa bästa kundnytta. Du är en av kundens närmaste kontaktpersoner på Stratsys och arbetar proaktivt och med god kundservice för att bygga relationen med kunderna. Våra kunder är främst större organisationer där dina kontaktytor spänner mellan personer på lednings-och operativ nivå.

Du blir del av Customer Success, ett engagerat team om 20 personer fördelat på våra kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Den person vi nu söker kan ha sin bas antingen i Göteborg eller Stockholm - vi är flexibla! Det viktigaste är att vi är rätt matchning!

OM DIG

- En avlutad universitetsutbildning inom ekonomi, systemvetenskap eller liknande
- 1-3 års erfarenhet av kundnära arbete.
- Har du erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar är det meriterande.


För att trivas i rollen ser vi att du är en proaktiv person med ett genuint intresse för både kundnära arbete och smarta digitala lösningar. Du är driven, har en positiv och prestigelös grundinställning och uppskattar effektivt samarbete, med såväl kunder som kollegor. Du gillar att arbeta självständigt och tar stort eget ansvar vilket gör att en dynamisk miljö där veckorna ser olika ut passar dig perfekt.

Om oss

Stratsys är ett ledande techbolag som erbjuder digitala lösningar inom styrning och ledning till bolag och organisationer inom både privat och offentlig sektor. Vi förenklar våra kunders arbetsliv genom att hjälpa dem att digitalisera sina styr- och ledningsprocesser till Stratsys smarta plattform för planering, genomförande och uppföljning.

Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Urval sker löpande och tilltänkt tillträde är under hösten.

Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? jobs.stratsys.com (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på Instagram, LinkedIn och Facebook

Ansök nu

Full-Stack Developer

Läs mer Nov 8
Since you’ve landed on this page, you already know Hedvig is a mover and shaker in insurtech, and think you might have what it takes to join us. As the only loved insurance company in Sweden (in the world?), we’ve proven that it’s possible to disrupt an entire industry with people’s best interests at heart. But our journey is just beginning, starting with Sweden, Denmark and Norway! We’ve been working hard since the very beginning to change an industry that is hard to love – to something at least likeable. At Hedvig we believe the only way to do so is to work with loveable people.
tl;dr
•Help us change the insurance industry for the better
•Tech stack: React using Typescript, Kotlin/Node, Spring[boot], Postgre, Kubernetes, AWS
•A company culture based on trust and helping people
•Recently closed $45 million in Series-B funding


With huge demand comes huge hiring plans which means that we’re hiring Full-Stack Developers across our product teams who are just as excited as we are about the Hedvig journey.


Some of our product teams:
•Internal Product is building tools to help our service team provide a stellar service at a global scale.
•The Partnership Integration team is responsible for driving the purchase experience for partners.
•Insurance Product folks build the products driving Hedvig to scale our insurance offering.


What about you?
We look for developers who aim high and don't play it safe. We love creative problem-solvers who are not afraid to try new things and keep learning. Although we don’t expect you to know everything, ideally you’re familiar with our tech stack:


Frontend:
• React
• Swift
• TypeScript


Backend:
• Kotlin/Node
• Spring & SpringBoot
• Axon (Event-sourcing framework)
• Postgre
• Kubernetes
• AWS


What about us?
As part of the Hedvig team, you quickly notice that "general truths" are not accepted without being questioned. We're an enthusiastic group of people who love to challenge each other to find the best way forward. We don't care who says something; we care about what's being said. We put a lot of effort into building a trusting culture where freedom, collective thinking, and individual ownership have center stage. We're not perfect–far from it – but we talk about and learn from our mistakes and imperfections to improve continuously. And we have a lot of fun along the way! As individuals, as a team, and as a company.


Our HQ is in Stockholm and we offer a hybrid way of working. We’re proud to have an environment where our Hedviger’s can learn and collaborate. We’re growing fast and we want to share our success, that’s why we offer warrants for this position.


Sounds like your next challenge? You can start by sending us an application. If you don't feel ready maybe you want to know more about us? Then check out our LinkedIn page where we regularly post inspiring thoughts from our people, and also our Career page where we (try to) share our values???? If you have questions regarding the position, please feel free to write to careers@hedvig.com.


What the process will most likely look like (we will let you know if there are any changes)
???? 30-minute chat with Sara, a member of the Talent team, to learn more about you – and tell you more about us!
???? Interview with one of our hiring leaders.
???? Case interview with our developers from the team.


FYI: We may ask candidates to complete a Personality and Logical Thinking test in order to understand your profile better during the process. We use these tests to avoid biases in the recruitment process. You will get to see your results and hopefully learn more about yourself as well! If you have any opinions or questions about these assessments, please feel free to let us know, we like to receive feedback and continuously rethink our processes.

Ansök nu

OHS Director (631746)

Läs mer Jan 21
Our Exciting Opportunity:
We are now looking for a Service Delivery Manager, are you interested? As a Service Delivery Manager, you accelerate service delivery, efficiency, and performance within and between operations in the Regions, Global Service Centers and Global Competence Hubs to build an environment that supports global efficiency and profitable growth.
In this role, you will drive the delivery effort to make their work more efficient through adequate delivery tools, processes, ways of working, measurements & KPIs, job roles, competence models. You will support, deployment programs and common structures. You will also identify and execute improvements within the global service delivery organization.
Additionally, you will secure close partnership within the Regions, Global Service Centers and Global Competence Hubs and Business Units, to upgrade competence and Knowledge Management practices.

You will:
Lead and support Service Delivery
Maintain delivery models, frameworks, job roles, assessments, and strategies
Lead sponsors on all levels within Global Service Delivery
Deploy and implement Service Delivery Strategy
Provide training and drive knowledge transfer


To be successful in the role you must have:
You possess at least 2 years of Service Delivery experience.
Prior Knowledge of Sales Processes
Change and improvement management skills
Negotiation and argumentation skills
Project Management skills
Brand Knowledge and skills
Fundamental Leadership Competence
Financial acumen and skills
Inventing and innovating experience
You are capable of formulating strategies and concepts
Presenting and communicating information
Social, communication and negotiation skills
You excel in adapting and responding to change


What´s in it for you?
Here at Ericsson, our culture is built on over a century of courageous decisions. With us, you will no longer be dreaming of what the future holds – you will be redefining it. You won’t develop for the status quo but will build what replaces it. Joining us is a way to move your career in any direction you want; with hundreds of career opportunities in locations all over the world, in a place where co-creation and collaboration are embedded into the walls. You will find yourself in a speak-up environment where empathy and humanness serve as cornerstones for how we work, and where work-life balance is a priority. Welcome to an inclusive, global company where your opportunity to make an impact is endless.

What happens once you apply?
To prepare yourself for next steps, please explore here: https://www.ericsson.com/en/careers/job-opportunities/hiring-process
Please send in your application in English as soon as possible since the process is ongoing.
Recruiter: Asmita Kumari (asmita.a.kumari@ericsson.com)

Ansök nu

administratör

Läs mer Dec 29
Om jobbet
Skurgubben Städservice AB är ett städföretag under utveckling, vi är ca 60 anställda och arbetar över hela Stockholm. Vårt kontor ligger i Hökarängen och det är där vi söker dina tjänster.
Vi söker dig som kan komplettera vårt gäng med dina kunskaper. Du kommer att samarbeta med vår verksamhetshandläggare och vikariera vid dennes frånvaro, delta i företagets utvecklingsarbete tillsammans med driftchef. Erfarenhet från städbranschen är en merit.
Ett krav är mycket goda kunskaper i svenska samt word, excell, powerpoint då det ingår i jobbet att föra statistik, skriva offerter/avtal samt delta i avtalsmöten/uppföljningsmöten med kunder mm.
Erfarenhet från ISO-arbete är en merit då du kommer att ansvara för och leda detta arbete hos oss. Det är också en merit om du har kunskaper inom HR och kan vara behjälplig i personalfrågor. Utvecklingssamtal med personal samt att hålla i höst och vårkonferenser ingår också i dina arbetsuppgifter hos oss.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Stratsys AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Stratsys AB .

Sales Development Representative till Stratsys!

Systemsäljare
Läs mer Dec 7
Detta är en spännande chans för dig som är i början av din karriär eller har tidigare erfarenhet inom pre-sales där du kommer att utveckla dina skills och växa med oss som bolag. Vi håller just nu på att bygga ett team av Sales Development Representatives (SDR) och ser teamet som en nyckel för vår tillväxt framåt. Det här är en möjlighet att få vara med på resan att forma ett framgångsrikt SDR-team. (https://jobs.stratsys.com/pages/detta-ar-vi) vi erbjuder lösningar och produkter som digitaliserar och förenklar våra kunders arbetsliv och hjälper dem att få mer ut av sina planer, projekt och strategier. Här kommer du att ha en avgörande roll i uppdraget att stärka vår position på marknaden. Du är den första personen som nya kontakter kommer möta på Stratsys och du är kittet mellan marknad- och säljavdelningen.

Du kommer att tillhöra vårt Salesteam (https://jobs.stratsys.com/departments/sales)men arbetar i nära samarbete med vårt team inom Marketing & Communication (https://jobs.stratsys.com/departments/marketing-communication) för att nå framgång. Placering för rollen är flexibelt mellan Stockholm, Göteborg och Malmö - viktigast är att vi är rätt för varandra.

OM ROLLEN

I rollen som SDR ansvarar du för att kvalificera och utbilda kontakter (leads) som är relevanta och intresserade av våra produkter. Du arbetar utifrån en köpresa för B2B SaaS-tjänster där du genom behovsanalys och research lär dig mer om målgruppens behov för att skapa ett relevant intresse för våra tjänster & produkter. Du kommer att vara delaktig i att utveckla och förfina våra arbetsmetoder och skapa de perfekta förutsättningarna för våra Account Executives i säljdialogen framåt.

Mer konkret kommer du exempelvis att:

- Prospektera och bearbeta nya bolag och kontakter samt föra inledande dialog med kontakter som själva efterfrågat att få mer information om oss och våra produkter.
- Genomför demomöten med målsättning att göra kunden intresserad av vidare dialog. Utifrån samtal identifierar och kvalificerar du relevanta affärsmöjligheter och lämnar över dialogen till våra Account Executives på ett strukturerat sätt.
- Skapa och upprätthålla intresse hos nya leads genom att vara relevant och skickligt förmedla Stratsys värde och hur vi kan hjälpa just den specifika kunden med hjälp av våra produkter.
- Samarbeta med marknadsteamet i olika kampanjer och aktiviteter för att skapa värde.
- Bidra till att utveckla och förbättra säljprocessen gällande inbound- och outbound sales genom tvärfunktionellt samarbete och spridning av dina kunskaper och erfarenheter.


Du kommer få en superviktig roll hos oss för att optimera och säkerhetsställa vår tillväxt. Till din hjälp kommer du arbeta med verktygen HubSpot, LinkedIn och Sales Navigator.

DIN BAKGRUND

- Tidigare erfarenhet av kundnära arbete där du fått en förståelse för affärer och kundupplevelse.
- En kandidatexamen från högskola eller universitet inom ekonomi eller liknande.
- Ett stort intresse och engagemang för affärer och försäljning.
- Obehindrad på svenska och engelska i tal och skrift.


Det är meriterande om du

- Har tidigare erfarenhet som Sales Development Representative eller av pre-sales aktiviteter.
- Har erfarenhet från SaaS-branschen och/eller B2B-försäljning och är bekant med kundresan inom ett sådant bolag.
- Har arbetat i HubSpot, LinkedIn och/eller Sales Navigator.


OM DIG

Du har ett starkt intresse för affärer och drivs av din starka vilja att lyckas. Du har en känsla för olika situationer och kan läsa av behov och vad som går hem hos målgruppen. Vidare är du intresserad av att bygga kvalitativa och framgångsrika relationer och är inte minst en god lyssnare. Du är kreativ och kommer med nya idéer och kan multitaska och prioritera när flera saker händer samtidigt. Slutligen är du effektiv och strukturerad, och strävar hela tiden mot att överträffa dina mål. Vi arbetar som team och ser att du är en lagspelare som är positiv och trygg i dig själv.

Och viktigast är att du vill ha kul på vägen!

OM OSS

We create Work-Life Simplicity! Vi brinner för vår vision: att förenkla våra kunders arbetsliv med hjälp av våra smarta produkter och professionella tjänster. Lär dig mer om vad vi gör i filmen nedan.

Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? jobs.stratsys.com (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på LinkedIn och Facebook

möjlighet för dig som är i början av din karriär eller har tidigare erfarenhet inom pre-sales där du kommer att utveckla dina skills och växa med oss som bolag!

Ansök nu

Account Executive mot privat sektor till Stratsys!

Systemsäljare
Läs mer Aug 27
Vi är Stratsys - ett växande SaaS-bolag som erbjuder lösningar och produkter som digitaliserar och förenklar våra kunders arbetsliv och hjälper dem att få mer ut av sina planer, projekt och strategier. Vill du vara med på resan?

DU ERBJUDS

- Att bli en del av ett litet team med start-up känsla och entreprenörsanda. Här bryter vi ny mark där du ges stort utrymme att vara kreativ.
- Arbeta med komplex nykundsförsäljning och affärsutveckling, du ges möjlighet att påverka hur våra produkter skall paketeras för att skapa mest värde hos kunden.
- Att bli en del av ett modernt SaaS-bolag som satsar stort på digital marknadsföring och försäljning.
- Vi på Stratsys tror på en stark företagskultur och att ha roligt tillsammans på jobbet. Läs mer om vår kultur och våra förmåner här! (https://jobs.stratsys.com/pages/detta-ar-vi)


OM ROLLEN

I rollen kommer du ansvara för nykundsbearbetning och nykundsförsäljning vilket innebär hela köpprocessen från första mötet med potentiella kunder till dess att ni hittat rätt erbjudande och träffar avtal. Du:



- Arbetar uppsökande mot potentiella kunder samt skapar?medvetenhet och intresse för våra produkter genom möten och relationsbyggande dialog med beslutsfattare.
- Driver affärer hela vägen i mål med hjälp av gott affärsmannaskap.
- Arbetar med nyförsäljning av komplexa IT-system. Läs mer om våra produkter och lösningar här! (https://www.stratsys.com/sv/stratsys-produkter)
- Är en?god rådgivare och affärsutvecklare åt kunden?under köpprocessens gång.


Vi älskar att skapa nytta för våra kunder och möta dem där de är vilket gör att?Inbound?Marketing, Social Selling och (digitala) kundevents är självklara arbetssätt för oss. Vi använder Hubspot som CRM-system idag och satsar stort på digital försäljning.?Rollen innebär stora?möjligheter och frihet att bygga dina egna affärer.?

DIN BAKGRUND

- 5+ års erfarenhet av arbete inom komplex försäljning, har du även erfarenhet som konsult eller i annan verksamhetsnära roll som är relevant för oss, så är detta meriterande.
- erfarenhet av försäljning inom IT-branschen och SaaS lösningar
- en universitetsutbildning inom ekonomi eller liknande
- tidigare erfarenhet av CRM-system och ett stort intresse av att driva ditt arbete med hjälp av digitala kanaler och plattformar.
- Meriterande om du har erfarenhet av processer kring intern styrning och kontroll (GRC).
- Meriterande om du arbetat med våra fokuserade branscher inom privat sektor. Se bransche (https://www.stratsys.com/sv/)r


OM DIG

För att trivas i rollen ser vi att du lockas av en miljö med entreprenörsanda där alla processer ännu inte finns på plats. Du älskar försäljning och lockas av digitalisering och tech-branschen. Att arbeta mot högt uppsatta mål och leverera resultat är något du är van vid. Vidare trivs du bra med att arbeta i team och vill vara en del av en företagskultur där vi vinner tillsammans och är måna om att ha kul längst vägen. Du besitter en personlig mognad och är trygg i att föra dialoger med och presentera för beslutsfattare. Laganda, positivitet och viljan att vara med på en tillväxtresa är något du värdesätter högt



OM OSS

We create Work-Life Simplicity! Vi brinner för vår vision: att förenkla våra kunders arbetsliv med hjälp av våra smarta produkter och professionella tjänster. Lär dig mer om vad vi gör i filmen nedan.

Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Tänkt tillträde är Q1 2022 men vi hanterar ansökningar löpande.



Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? jobs.stratsys.com (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på LinkedIn och Facebook

Ansök nu

Account Manager inom affärsområdet Companies!

Account manager
Läs mer Aug 25
Vi är Stratsys - ett växande SaaS-bolag som erbjuder lösningar och produkter som digitaliserar och förenklar våra kunders arbetsliv och hjälper dem att få mer ut av sina planer, projekt och strategier.

I Companiesteamet får du en start-up känsla, här har vi till uppgift att bryta ny mark och vi ser stor tillväxtpotential inom den privata sektorn. Att vara en del av vårt team innebär att vi tillsammans tänker nytt och fortsätter att utveckla vårt erbjudande mot den privata kunden." - Samir El-Garhi, Company Accounts

Dina närmsta kollegor kommer att vara Ebba (https://jobs.stratsys.com/people/135037-ebba-elman), Samir (https://jobs.stratsys.com/people/53289-samir-el-garhi), Magda (https://jobs.stratsys.com/people/130397-magda-svensson), och Anna (https://jobs.stratsys.com/people/48122-anna-modin) - och de ser verkligen fram emot en ny kollega i teamet.

DU ERBJUDS

- Att bli en del av ett litet?team med mycket energi, hjärta och kunskap om våra produkter.?
- Vi tror på en stark kultur och att ha roligt tillsammans på jobbet. Placering för denna roll är flexibelt där du kan jobba från antingen Stockholm, Göteborg eller Malmö. Viktigast för oss är att vi är rätt för varandra. Dina kollegor i teamet är idag uppdelade mellan Stockholm och Göteborg.
- Vi kommer erbjuda en fortsatt flexibilitet för våra medarbetare även efter pandemin men förhoppningsvis kan vi också börja ses ett par gånger i veckan på kontoret för att fira framgångar, dela erfarenheter och få energi av varandra.?


OM ROLLEN??

Som Account?Manager har du en viktig roll med det övergripande ansvaret för ett antal av våra befintliga kunder inom privat sektor. Från start kommer du att hantera flera lite mindre kunder men med stor potential. Du:?

- Arbetar strategiskt med affärsutvecklingen av dina kunder med våra produkter och tjänster (https://www.stratsys.com/sv/stratsys-produkter) som grund.
- Driver proaktivt säljprocesser både digitalt samt genom samtal och möten?.
- Är en?god rådgivare åt kunden?och bygger relationer brett i kundens organisation för att skapa?medvetenhet och intresse för våra olika produktområden?.
- Möter beslutsfattare såväl som operativa personer inom kundens organisation?.


- Får ett stort eget ansvar med egen budget?.

DIN BAKGRUND?

- Du har en avslutad?universitetsutbildning på kandidat eller mastersnivå inom?relevant område, exempelvis inom ekonomi eller marknadsföring.
- Du har?tidigare?erfarenhet av komplext försäljningsarbete inom privat sektor, meriterande inom?techbranschen.?
- Meriterande om du har erfarenhet inom något av?våra produktområden?eller har arbetat med produkter för styr - och ledningsprocesser.??
- Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom?Governance, Risk och Compliance.?


OM DIG??

För att trivas i?rollen ser vi att du är affärsmässig och besitter en personlig mognad där du kan förmedla en trygghet gentemot våra kunder. Du brinner för att skapa resultat och är duktig på att skapa och utveckla goda relationer. Du är kreativ och trivs med att arbeta självständigt, vilket gör att en dynamisk miljö där veckorna ser olika ut passar dig perfekt. Du kan prioritera i situationer med mycket intryck och?är nyfiken på att lära dig nytt och?utvecklas. Digitalisering och?techbranschen?lockar dig! Laganda, positivitet och viljan att vara med på en tillväxtresa är något du värdesätter högt.????

OM OSS?

We create Work-Life Simplicity! Vi brinner för vår vision: att förenkla våra kunders arbetsliv med hjälp av våra smarta produkter och professionella tjänster. Lär dig mer om vad vi gör i filmen nedan.

Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Vi arbetar med ett löpande urval av ansökningar.

Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? jobs.stratsys.com (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på LinkedIn och Facebook

Ansök nu

Customer Success Manager till Stratsys!

Administrativ utvecklare
Läs mer Aug 24
På Stratsys blir du del av ett techbolag med engagerade människor som brinner för att förenkla våra kunders arbetsliv. Vi gör det genom smarta produkter på vår plattform för styrning och ledning. Vi har startat ett samarbete med ett av Nordens ledande investment-bolag inom SaaS för att ytterligare accelerera vår tillväxt, och nu söker vi dig som vill vara med och bidra på denna fortsatta tillväxtresa!

OM ROLLEN

Som Success Manager har du kunden och plattformen i fokus och arbetar bla med:

- Löpande kontakt med kunder med syfte att proaktivt se och utröna deras behov för ett förbättrat och utökat användande av Stratsys.
- Att följa kundens användning av produkterna genom egen och datadriven analys och tillsammans med kund säkerställa bästa användandet av produkterna.
- Löpande förbättringsuppdrag i kundernas uppsättning av Stratsys produkter.
- Fånga upp och följa upp kundens vidare behov inom vårt produkterbjudande för att bidra till merförsäljning hos våra kunder.


Du kommer att ha en djup förståelse för våra produkter och plattform såväl som för kundens processer och du ser sambandet dem emellan för att skapa bästa kundnytta. Du är en av kundens närmaste kontaktpersoner på Stratsys och arbetar proaktivt och med god kundservice för att bygga relationen med kunderna. Våra kunder är främst större organisationer där dina kontaktytor spänner mellan personer på lednings-och operativ nivå.

Du blir del av Customer Success, ett engagerat team om 20 personer fördelat på våra kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Den person vi nu söker kan ha sin bas antingen i Göteborg eller Stockholm - vi är flexibla! Det viktigaste är att vi är rätt matchning!

OM DIG

- En avlutad universitetsutbildning inom ekonomi, systemvetenskap eller liknande
- 1-3 års erfarenhet av kundnära arbete.
- Har du erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar är det meriterande.


För att trivas i rollen ser vi att du är en proaktiv person med ett genuint intresse för både kundnära arbete och smarta digitala lösningar. Du är driven, har en positiv och prestigelös grundinställning och uppskattar effektivt samarbete, med såväl kunder som kollegor. Du gillar att arbeta självständigt och tar stort eget ansvar vilket gör att en dynamisk miljö där veckorna ser olika ut passar dig perfekt.

Om oss

Stratsys är ett ledande techbolag som erbjuder digitala lösningar inom styrning och ledning till bolag och organisationer inom både privat och offentlig sektor. Vi förenklar våra kunders arbetsliv genom att hjälpa dem att digitalisera sina styr- och ledningsprocesser till Stratsys smarta plattform för planering, genomförande och uppföljning.

Ser det här ut som en roll för dig? Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Urval sker löpande och tilltänkt tillträde är under hösten.

Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? jobs.stratsys.com (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på Instagram, LinkedIn och Facebook

Ansök nu

Account Manager till SaaS bolag under tillväxt!

Account manager
Läs mer Jun 23
Vi är Stratsys - ett ledande techbolag som erbjuder lösningar och produkter som digitaliserar och förenklar våra kunders arbetsliv och hjälper dem att få mer ut av sina planer, projekt och strategier.? Häng med på resan! ????

DU ERBJUDS

- Att bli en del av ett drivet team med stort hjärta och mycket kunskap om våra produkter. Att arbeta med spännande kunder och bygga långsiktigt värde.
- Vi tror på en stark kultur och att ha roligt tillsammans på jobbet. Du kommer tillhöra vårt Stockholmskontor som är beläget på Östermalm.
- Vi kommer erbjuda en fortsatt flexibilitet för våra medarbetare även efter pandemin men förhoppningsvis kan vi också börja ses ett par gånger i veckan på kontoret för att fira framgångar, dela erfarenheter och få energi av varandra.


Så här säger din blivande kollega i teamet Ulrika (https://jobs.stratsys.com/people/53239-ulrika-goucher) om rollen

Det bästa med rollen är att få fullt ansvar från start till slut i en säljprocess. Man är involverad i alla steg och får därför en väldigt bred kompetens samt att kollegorna alltid bjuder på ett skratt!”


OM ROLLEN

Som Account Manager hos oss på Stratsys är du en viktig pusselbit i våra kunders köpprocess. Vi älskar att skapa nytta för våra kunder och möta dem där de är vilket gör att?Inbound?Marketing, Social Selling, Personliga möten och (digitala) kundevents är självklara arbetssätt för oss.?Rollen innebär stora?möjligheter och frihet att bygga dina egna affärer. Vidare kommer du att:

- Skapar medvetenhet och intresse för våra produkter genom att möta nya kunder och bygga upp långsiktiga relationer genom gott affärsmannaskap.
- Föra dialoger och presentera våra produkter för ledande chefer hos kunden.
- Ansvara för hela köpprocessen och ta affärer hela vägen in i mål genom att vara rådgivande åt kunden under köpprocessens gång.


DIN BAKGRUND

Du har

- En avslutad universitetsutbildning inom ekonomi eller liknande. Du kommer antingen direkt från studier eller har tidigare erfarenhet inom försäljning, din personlighet är viktigast för oss.
- Erfarenhet av en kundnära roll.
- Nyfikenhet att lära dig nytt och utvecklas, digitalisering och tech-branschen lockar dig!


Det är meriterande om du har:

- Tidigare erfarenhet av arbete inom försäljning.
- Tidigare erfarenhet och ett stort intresse av att driva ditt arbete med hjälp av digitala kanaler och plattformar




OM DIG

För att trivas i?rollen ser vi att du är en orädd tävlingsmänniska som är trygg i att föra dialoger med chefer på ledningsnivå. Du kan anpassa dina dialoger utifrån kunden och är van vid att hantera människor. Du gillar att arbeta mot högt uppsatta mål och att leverera resultat. Du är en naturlig relationsbyggare och gillar att driva långsiktiga affärer. Du trivs mer i en roll där du får arbeta med kvalitet och djupgående dialoger. Laganda, positivitet och viljan att vara med på en tillväxtresa är något du värdesätter högt.?

OM OSS

På Stratsys blir du del av ett spännande SaaS bolag med engagerade medarbetare! Vi brinner för vår vision: att förenkla våra kunders arbetsliv med hjälp av våra smarta produkter och professionella tjänster. Ser det här ut som en roll för dig?

Tveka inte, visa ditt intresse redan idag! Vi söker ständigt nästa stjärna till vårt team och hanterar ansökningar löpande. Tillsättning så snart som möjligt.

Är just denna roll inte helt rätt men du är intresserad av vad vi som bolag kan erbjuda dig? Visa ditt intresse genom att connecta med oss, vi söker ständigt nya talanger till vår växande verksamhet i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor och ta del av vår vardag här på Stratsys? Gå in på ? (http://www.jobs.stratsys.com/)?eller följ oss på LinkedIn och Facebook

Ansök nu