Fastighetsägarna Mittnord AB jobb i Stockholm

Hitta lediga jobb hos Fastighetsägarna Mittnord AB i Stockholm. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Stockholm.

Hej kommersiell affärsutvecklare!

Uthyrare
Läs mer Nov 9
Hej kommersiell affärsutvecklare!
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som drivs av att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande, och nu söker vi dig som inte bara vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa utan vara en av nyckelpersonerna för att få det att hända.

Jag söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa i en roll som affärsutvecklare där du ansvarar för att hitta nya affärsmöjligheter och utveckla våra kundrelationer med fokus på privata och kommersiella fastighetsägare. Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus med kollegor som vill och kan ännu mer. Du blir en del av ett härligt team om sex personer som alla älskar att göra affärer och bygga långsiktiga kundrelationer.

Om rollen
I rollen som affärsutvecklare hos oss arbetar du med att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter inom framförallt det privata och kommersiella fastighetssegmentet. Du ansvarar för hela försäljnings- och anbudsprocessen från behovsanalys till avtalsförhandling. Tillsammans med mig, som affärsutvecklingschef, arbetar vi fram strategier för att utveckla företaget, vårt erbjudande och nätverk av privata och kommersiella kundportföljer. Du kommer även ha ett nära samarbete med marknadsteamet och andra kollegor inom olika verksamhetsområden - här jobbar vi tillsammans utan gränser.

På Fastighetsägarna Service strävar vi alltid efter att bli ännu bättre och du får en viktig roll i att utveckla och stärka vårt varumärke genom att exempelvis delta i branschrelaterade aktiviteter och nätverk. Du håller dig uppdaterad om vad som händer i branschen och har örat mot rälsen för att kunna förbättra och anpassa vårt erbjudande efter kundernas behov.

Vem är du?
Jag söker dig som motiveras av att arbeta i en roll som innebär att du tar ägarskap och driver framåt för att komma i mål. Det är viktigt att du har ett professionellt tillvägagångssätt och är proaktiv i ditt arbete då vi är och ska vara kollegor som ligger steget före. Du har självklart en hög grad av affärsmässig förståelse och förmåga för att se helheten. Det är av stor betydelse att du trivs med att arbeta i en roll som innebär att du arbetar såväl operativt som strategiskt. Vidare ser jag även att du är en förtroendeingivande person som har lätt för att initiera kontakt med nya människor och att du vågar utmanas och pröva nytt. Det är såklart också viktigt att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra längs vägen, det hoppas jag att du också tycker när du väljer oss.

För att axla rollen ser jag att du har några års erfarenhet av en liknande roll som affärsutvecklare eller kommersiell uthyrare, har vana av kundansvar där du har arbetat med privata och kommersiella kunder samt en god förhandlingsvana. Du har en eftergymnasial utbildning inom affärsutveckling, förvaltning eller annan relevant utbildning samt har god förståelse för fastighetsförvaltning/fastighetsinvesteringar.



Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)!

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!




Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

David Gutierrez
Affärsutvecklingschef

Ansök nu

Hej avgifts- och hyreshandläggare!

Fastighetsekonom
Läs mer Nov 25
Hej avgifts- och hyreshandläggare!
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som drivs av att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande och nu söker vi dig som inte bara vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa utan vara en av superkollegorna som får det att hända.

Om rollen
Som avgifts- och hyreshandläggare blir du bland annat kollega med mig, Michelle, Henrik, Anna och Monica. Gemensamt för oss är att vi alla brinner för att göra det enklare och smartare för kunden - vilket jag tror att även du gör! Tillsammans är vi en del av teamen som förvaltar hyresbostäder, kontorslokaler och bostadsrättsföreningar i hela Stockholms län.

Förutom kollegorna ovan, tillhör du ett team om totalt elva personer som tillsammans jobbar för att svara på kundernas frågor över telefon, ärendehanteringssystem och i den digitala kundportalen. Teamet har ett nära samarbete med vår kundservice, ekonomer och förvaltare men även med andra kollegor i organisationen som jobbar inom områden som juridik.

Mer konkret innebär din vardag administration av hyror och avgifter, registrering av lokalkontrakt, uthyrning av garage och parkeringsplatser. Du analyserar olika parkerings- och garageregler och du är den som utvecklar processen för parkeringsköhantering. Som en challenger hos oss får du en möjlighet att vara en viktig del i arbetet med att hitta nya bättre lösningar och utveckla våra arbetsprocesser som gör att vi blir ännu bättre. Om du vill bli processägare eller superuser finns det med andra ord inget som hindrar dig. Sist men inte minst består din vardag av en stor dos med kundkontakt - vilket jag tror du kommer att tycka är roligast med denna tjänst!

Förutom arbetsuppgifterna ovan kommer du att på sikt jobba med villkorsändringar, vilket kan innebära massuppsägningar av förråds-, garage- och parkeringsplatser för upprättandet av nya villkor.

Vem är du?
Du kommer till ett företag som vill och kan ännu mer. Hos oss arbetar du i en företagskultur där tempo är vår motor och du känner dig trygg i din vilja att lära dig och din förmåga att hitta svar. För att du ska trivas i rollen är det därför viktigt att du är självgående och har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och som är steget före och det är viktigt att vi vågar utmanas och pröva nytt. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är också väldigt viktigt - det vill vi att du också tycker när du väljer oss! Då tjänsten innefattas av en stor dos kundkontakt så tror vi att dina kollegor beskriver dig som en serviceminded och prestigelös person som också har förmågan att se helheten. Vi tror även att du har en förkärlek för siffror och ett gott affärssinne.

För att axla rollen så ser vi att du har utbildning inom ekonomi eller fastighetsförvaltning med ekonomisk inriktning till exempel från YH-utbilning, högskola eller liknande. Du har erfarenhet av att ha arbetat i en kundnära roll inom exempelvis kundtjänst. Vidare har du en god vana av att ha arbetat i affärssystem, det är meriterande att ha jobbat i Xpand likväl som att ha goda kunskaper inom Excel. Viss juridisk förståelse (bostadsrätts- och hyreslagen) är en fördel men inte ett krav. Utöver ovan ser vi även att du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service) och spana in vår karriärsida! (https://www.fastighetsagarna.se/om-oss/arbeta-hos-oss/)

Sök!
Tjänsten som avgifts- och hyreshandläggare är på heltid där provanställning på 6 månader tillämpas med tillträde enligt överenskommelse.

På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!

Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Emelie Kyhlstedt - Chef Avgift- och hyreshandläggning

Ansök nu

Hej junior affärsutvecklare!

Account manager
Läs mer Nov 15
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som drivs av att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande och nu söker vi dig som inte bara vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa utan vara en av nyckelpersonerna för att få det att hända.

Nu söker jag dig som är ny i karriären och som letar efter en arbetsplats där du kan göra skillnad! Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus med kollegor som vill och kan ännu mer. På Fastighetsägarna Service älskar vi att göra affärer och bygga långsiktiga kundrelationer vilket vi hoppas att du också gör när du väljer oss.

Om rollen
I rollen som junior affärsutvecklare hos oss får du en varierad vardag där du bland annat arbetar med bearbetning av potentiella kunder och planering av säljaktiviteter. I din roll ingår också att projektleda anbudsprocesser och presentationer samt att ta ett ägarskap över att koordinera och administrera onboarding av nya kunder.

Du blir kollega med mig, Ulrica, Patrik, Linda, Johan och Monica som alla brinner för att göra det enklare och smartare för kunden - vilket jag tror att även du gör! Självklart strävar vi alltid efter att bli ännu bättre och tillsammans med oss på affärsutveckling så är du med och utvecklar tjänsteutbudet och deltar i diverse projekt där vi tror att din kreativa ådra får komma till rätta.

På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka - vi jobbar tillsammans, utan gränser, vilket innebär att du arbetar nära marknadsteamet och andra kollegor inom olika verksamhetsområden.

Vem är du?
Jag söker dig som är ny i karriären och som motiveras av att arbeta i en säljande roll där du får möjlighet att bidra till affären och utvecklas tillsammans med oss. Det är viktigt att du har ett professionellt tillvägagångssätt och är proaktiv i ditt arbete då vi är och ska vara kollegor som ligger steget före.

Du beskrivs ofta som en modig och handlingskraftig person som får saker gjorda och du älskar att utmanas och pröva nytt. Eftersom rollen innebär en stor dos av koordinering och administration så ser jag också att du har en mycket god förmåga för organisering och struktur. Som person är du serviceminded och förstår vikten av ett gott kundbemötande - du är givetvis en social kameleont och en fena på kommunikation.

För att axla rollen ser jag att du har en eftergymnasial utbildning inom affärsutveckling, förvaltning eller annat relevant område. Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning och service inom fastighetsbranchen. Du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift.

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!





Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

David Gutierrez
Affärsutvecklingschef

Ansök nu

Hej gruppchef för lokalvård!

Gruppledare för kontorspersonal
Läs mer Nov 11
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som drivs av att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.

Jag söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa och genom ett inkluderande ledarskap driva vår affär inom lokalvård. Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus med medarbetare som älskar att göra affärer och som vill och kan ännu mer!

Om rollen
Som gruppchef för lokalvård blir du kollega med mig, dina två arbetsledare och en grupp om drygt 20 lokalvårdare som tillsammans jobbar för att göra det enklare och smartare för kunden. I samma verksamhet jobbar även tekniker och fastighetsskötare. Du arbetar även nära dina gruppchefskollegor och ingår i verksamhetsområdets affärsledning. Genom ett inkluderande ledarskap skapar du förutsättningar för dina medarbetare att ta egna kloka beslut i vardagen. Våra kunder finns inom hela Stockholms län och du kommer till en vardag fylld av väldigt varierade sysslor. Du arbetar bland annat med anbud, kvalitetsuppföljning, rekrytering och bemanning samt budget-och prognosarbete.

Vi lever efter ett antal motton som guidar oss i vardagen - här är tempo vår motor och vi arbetar tillsammans, utan gränser, för att utveckla våra kunder och bibehålla långa relationer. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka.

Vem är du?
Jag söker dig som vill utveckla och driva ditt verksamhetsområde framåt och som trivs i ett företag där du kan göra skillnad. Du är initiativrik, lösningsorienterad och med en förmåga att snabbt sätta dig in i nya sammanhang där du agerar prestigelöst. Som ledare är du en förebild som inspirerar och motiverar dina medarbetare till att ta egna initiativ. Jag tror att du är van vid att jobba i en personalintensiv verksamhet med många kontaktytor och självklart har du en god förståelse för affärer och en fallenhet för att bygga långsiktiga relationer med dina kunder.

Det är även viktigt att du trivs med att arbeta såväl operativt som strategiskt med en god förmåga för att snabbt kunna skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vår företagskultur präglas av samarbete över gränser, att vi lär oss av våra framgångar och misstag och att vi har roligt längs vägen. Jag tror att även du är en ambassadör för den kulturen när du väljer oss.

Jag tror att du har följande meriter:

- Minst fem års arbetslivserfarenhet i en ledarroll inom en personalintensiv verksamhet
- Erfarenhet från lokalvård, fastighetsskötsel eller bemanningsbranschen alternativt annan bransch som präglas av högt tempo
- Erfarenhet av personal, leverans- och resultatansvar.


Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!




Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Magnus Parkler
Verksamhetschef fastighetsservice

Ansök nu

Hej receptionist!

Ekonomiassistent
Läs mer Nov 9
Hej receptionist!
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som drivs av att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande, och nu söker jag dig som älskar att hjälpa boenden och en vardag där ingen dag är den andra lik - men garanterat rolig!

Om rollen
På Fastighetsägarna Service tar vi hand om husen som andra kallar för sitt hem där vi ser till att vardagen blir enklare för fler. Vi älskar att göra affärer och bibehålla långa relationer så för oss är det viktigt att vi bidrar till helheten för både våra kunder, de boende och oss själva.

Som vår nästa receptionist bemannar du expeditionen hos en av våra kunder på Lidingö och dina närmsta kollegor är fastighetsförvaltaren Justina och fastighetsskötaren Johan. Tillsammans jobbar ni för att leverera enligt avtal och förenkla för kunden. Dina vardagar kan bestå av att hantera felanmälningar, kvittera nycklar och boka gym åt de boende i föreningen. Du kommer dagligen att samtala med de boende i föreningen och eftersom du älskar att träffa människor så passar det dig utmärkt. Som receptionist kommer du även att hantera enklare arbetsuppgifter inom ekonomi.

Som vår nästa superkollega innebär det att du arbetar 40% vilket motsvarar tisdagar 09.00-17.00 samt torsdagar 13.00-19.00.

Vem är du?
Hos oss arbetar du i en företagskultur där tempo är vår motor och jag vill att du går i gång på att axla en roll som innebär många olika puckar. Här jobbar vi även för att göra saker enklare och smartare vilket kräver att du är trygg i din förmåga att finna svar och lösningar på problem. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och ligger steget före och för att trivas som receptionist är det av betydelse att du vill göra skillnad tillsammans med oss och resten av företaget. Att vi har roligt längst vägen och kan peppa varandra är såklart väldigt viktigt! Det vill vi att du också kan skriva under på när du väljer oss. På Fastighetsägarna Service präglas vi av att vi vill och kan ännu mer - tillsammans.

Kvalifikationer
Jag tror att du har en tidigare bakgrund som receptionist och erfarenhet av arbete inom ekonomi. Med andra ord är avier och reskontra är ingenting obekant för dig. Det är meriterande om du har erfarenhet av teknisk förvaltning, men det viktigaste för oss är att du är en självdrivande challenger som älskar att träffa människor!

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin.

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!

Tjänsten är en visstidsanställning med arbetstider och sysselsättningsgrad enligt ovan.




Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Emelie Kyhlstedt

Chef hyres- och avgiftshandläggning och kund- och affärsstöd

Ansök nu

Hej Talent Acquisition Partner!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Okt 27
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som drivs av att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande, och nu söker vi dig som inte bara vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa utan vara en av nyckelpersonerna för att få det att hända.

Om rollen
I vårt team ingår HR, marknad och hållbarhet - en kombination som vi tycker är win-win-win. Idag består HR-teamet av Emelie och Isabel i rollerna som HR business partners mot våra fyra affärsområden med 230 challengers. Vår vision är att genom hållbar tillväxt nå en halv miljard i omsättning år 2025. I den visionen är våra medarbetare helt avgörande. Vi är ett företag som menar allvar med vår företagskultur, den är affärskritisk och något som vi jobbar med varje dag - inte minst när vi attraherar och rekryterar nya challengers. Och det är här du kommer in i bilden.

Jag söker dig som älskar att utveckla kandidatupplevelsen, är nyfiken på människors drivkrafter och går igång på att göra kandidater till kollegor. I din roll kommer du att ansvara för att driva rekryterings- och onboardingprocessen med allt vad det innebär: Employer branding, search, kandidatupplevelse, driva rekryteringsprocesser i samarbete med rekryterande ledare (och samtidigt utmana och utveckla ledarna såklart!) samt utveckla och driva preboarding- och onboardingupplevelsen. Hos oss jobbar en härlig blandning av kompetenser, så du kommer att rekrytera projektledare, förvaltare, jurister, redovisningsekonomer, fastighetsskötare, energispecialister… ja, helt enkelt en blandad kompott som kräver målgruppsanpassade rekryteringsstrategier och processer. Det blir kul, vi lovar!

En viktig del av vår kultur är ett mindset av att vi vill och kan ännu mer. Du kommer därför att ansvara för att forma, utveckla och effektivisera rekryteringsprocessen samt kandidat- och medarbetarupplevelsen. Och vi vill passa på att skryta lite: du kommer tillhöra ett team som var en av tre finalister i Human Growth Award för årets HR-team 2020, så vi har kommit en bra bit på vägen men är övertygade om att du är pusselbiten som tar oss till nya höjder.

Förutom Emelie och Isabel har du ett nära samarbete med kollegorna i marknadsteamet. Här skapar vi magi genom vår inhousebyrå som består av Nathalie, Annie och Jakob - vilket ger oss alla möjligheter i världen att jobba kreativt med Employer branding-produktioner och att skapa innehåll som höjer kandidat- och medarbetarupplevelsen.

Vem är du?
Du tycker att rekrytering är det roligaste på HR-menyn och är en person som går i gång på att ta ägarskap och får saker att hända. Du trivs och mår som bäst i en roll där det händer mycket hela tiden, och gillar att se nya lösningar i den operativa vardagen som förenklar och utvecklar rekryterings- samt pre- och onboardingprocessen. Du har en förmåga att se helheten, men förståelse för hur detaljer kan vara avgörande för att nå dit vi vill. För att hålla ihop trådarna trivs du med att strukturera dina egna dagar och har hittat ett sätt som funkar för dig. Du är en stjärna på kommunikation, är duktig på att uttrycka dig i skrift och har en kreativ ådra.

Du är en perfect match om du:

- har minst 1-2 års erfarenhet av att självständigt driva rekryteringsprocesser som även inneburit search.
- personalvetarexamen eller motsvarande.
- har erfarenhet av att jobba med employer branding operativt, till exempel att samarbeta med högskolor och universitet samt talangnätverk.


Har du erfarenhet av att ha jobbat med pre- och onboarding är det ett plus - men det är viktigare att du har rätt ambitioner, tycker det är roligt och vill utvecklas. Vana av att jobba med tester i rekryteringsprocessen är även det ett plus.

Vilka är vi på fastighetsägarna Service?
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Läs mer om oss på vår? karriärsida (https://www.fastighetsagarna.se/om-oss/arbeta-hos-oss/)?och följ oss på? Linkedin (https://www.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service/?viewAsMember=true).?

Jobba hos oss!?
Rollen som Talent Acquistion Partner är en heltidstjänst tillsvidare med start efter överenskommelse. Vi träffar kandidater löpande - är du nyfiken på att veta mer ser vi därför gärna din ansökan så snart som möjligt!





Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Jag ser fram emot att träffa dig!

Anna Birgersson
Chef Marknad, hållbarhet och HR

Ansök nu

Hej lokalvårdare!

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Okt 27
Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.

Jag letar efter dig som älskar service och drivs av att göra skillnad för våra kunder. Hos Fastighetsägarna Service kommer du att jobba i ett företag med stort framtidsfokus och du blir nästa viktiga pusselbit i att vi lyckas och når dit vi vill.

Om rollen
Som lokalvårdare hos oss blir du kollega med mig Susanne, och många fler där de jobbar som ett team för att nå våra mål och peppa varandra. Här arbetar vi tillsammans, utan gränser, för att utveckla våra kunder och bibehålla långa relationer. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka. Ditt fokus kommer att vara att leverera förstklassig service till våra kunder som främst är bostadsrättsföreningar och privata hyresvärdar. Dina uppgifter kommer bland annat att innefatta golvvård, fönsterputs och arbete på höga höjder. Arbetet är fysiskt krävande.

Vem är du?
För att axla rollen som lokalvårdare ser vi att du:

- Har några års erfarenhet av lokalvård
- Har erfarenhet av fönsterputs och golvvård, det är även meriterande om du har Skyliftkort
- Innehar B-körkort
- Behärskar svenska


För att du ska trivas i rollen tror vi att du har en positiv inställning och lätt för att kommunicera. Du motiveras av att utföra ett kvalitativt arbete och lära dig nytt. Vidare tror vi även att du är noggrann och har ett öga för detaljer.

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.

Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på? Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!

Jag söker kollegor till både heltid och deltid.



Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Susanne Ripén
Områdeschef lokalvård

Ansök nu

Hej student till kundservice!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 25
Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.

Jag söker en studerande superkollega som delar vår passion. Om du älskar service, att utveckla kunder och vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss så kan detta vara rätt möjlighet för dig.

Om rollen
På Fastighetsägarna Service tar vi hand om husen som andra kallar för sitt hem där vi ser till att vardagen blir enklare för fler. Vi älskar att göra affärer och bibehålla långa relationer så för oss är det viktigt att vi bidrar till helheten för både våra kunder, de boende och oss själva. Som studentmedarbetare på kundstöd är du därför nästa viktiga pusselbit för att vi tillsammans ska bli proffs på det vi gör.

Du kommer att tillhöra ett team som består av sju heltidsanställda kollegor och flera andra studenter. Tillsammans hanterar vi frågor från kunder och medlemmar. Den främsta kundkontakten sker via telefon men även via andra kanaler så som vår kundportal och mail. Som studentmedarbetare inom kundstöd är du även en viktig pusselbit i utvecklingen av vårt digitala stöd till organisationen. Rollen innebär i korthet att du:

- Har kontakt med våra kunder och medlemmar primärt via telefon men även via kundportal och mail
- Hanterar diverse frågor om exempelvis avisering, medlemserbjudanden och felanmälan
- Är engagerad i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder
- Är involverad i vårt interna förbättringsarbete för att utveckla våra arbetssätt och digitala stöd till organisationen
- Stöttar dina kollegor med administrativa uppgifter


Vem är du?
Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus och det finns stor potential för dig om du också vill. Jag söker dig som trivs i en roll där det finns möjlighet att ta större och större ansvar. Att arbeta inom kundstöd är komplext och varierande och därför är det av vikt att du har lätt för att sätta dig in i och förstå vår verksamhet. Här jobbar vi även för att göra saker enklare och smartare vilket kräver att du är tekniskt lagd och trygg i din förmåga att finna svar och lösningar på problem - system är något du är nyfiken på!

Hos oss arbetar du i en företagskultur där tempo är vår motor och jag vill att du går i gång på att axla en roll som innebär många snabba puckar. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och ligger steget före och för att trivas som studentmedarbetare är det av betydelse att du vill göra skillnad tillsammans med oss och resten av företaget. Att vi har roligt längst vägen och kan peppa varandra är såklart väldigt viktigt! Det vill vi att du också kan skriva under på när du väljer oss. På Fastighetsägarna Service präglas vi av att vi vill och kan ännu mer - tillsammans.

Kvalifikationer
Jag ser att du har en pågående utbildning på universitet eller högskola där du har minst ett år kvar av dina studier. Jag tror även att du har arbetslivserfarenhet från en serviceorienterad roll där du har jobbat mot kund samt att du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift.

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!

På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!



Som studentmedarbetare arbetar du timmar enligt överenskommelse, men jag ser gärna att du har möjlighet att jobba cirka 30%. Om du har några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Fredrik Segelström
Gruppchef kundstöd

Ansök nu

Hej områdeschef inom förvaltning!

Förvaltningschef, kommun
Läs mer Nov 11
Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är challengers som tycker om att hitta nya vägar för att nå nya höjder. Tillsammans förenklar vi framtidens fastighetsägande och nu söker jag dig som vill vara med på vår tillväxtresa i en kombinerad roll som områdeschef och kundansvarig förvaltare. Om du går igång på att jobba i ett företag med stort framtidsfokus kan detta vara rätt möjlighet för dig!

Om rollen
På Fastighetsägarna Service älskar vi att göra affärer och tillsammans förvaltar vi hyresbostäder, kontorslokaler och bostadsrättföreningar i hela Stockholms län och som vår nya områdeschef blir du en viktig pusselbit i att du och ditt förvaltningsteam bidrar till att vi tillsammans når nya höjder.

Och vad innebär egentligen den pusselbiten? Som områdeschef har du resultat-, budget- och personalansvar för en mindre grupp förvaltare. Genom ett inkluderande ledarskap skapar du förutsättningar för att dina medarbetare tar egna kloka beslut och initiativ för att på så sätt nå uppsatta mål. Jag tycker även att det är viktigt att du är med och bidrar till att vi skapar framtidens förvaltartjänst - du ingår därför i affärsledningen inom affärsområde förvaltning.

Förutom ditt ansvar som områdeschef driver du även egna förvaltningsuppdrag där du har ett affärsmässigt helhetsansvar för att säkerställa att vi håller en hög nivå på leverans och service gentemot våra kunder. Rent konkret innebär det att du tar ett ägarskap och har en ledande roll i att koordinera och sammanföra rätt kompetens, utifrån vad uppdraget innefattar, till olika kundteam. Din vardag som kundansvarig förvaltare kan därför bestå av följande:

- Utveckla våra kunders fastigheter enligt mål och planer
- Identifiera och initiera förbättringar av våra kunders värden och driftnetto samt säkerhetsställa att lagar och regler efterlevs
- Hantera underhållsfrågor, omförhandlingar samt driva mindre projekt och upphandlingar


Vem är du?
Jag söker dig som brinner för att utveckla och driva ditt verksamhetsområde framåt och som trivs i ett växande företag där du kan göra skillnad. Du är mål- och resultatorienterad och har god affärsförståelse samt är duktig på att identifiera nya affärsmöjligheter. Som ledare är du en förebild som inspirerar, coachar och motiverar dina medarbetare till att fatta egna kloka beslut och se till helheten. Det är viktigt att du är självdrivande och proaktiv i ditt arbete samt har en god förmåga för att utveckla dina kunder och bygga långa relationer.

Sist men inte minst går du igång på att rollen är en kombination - du trivs helt enkelt med att arbeta såväl operativt som strategiskt och har förmåga att kunna skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Det faller dig även naturligt att vara en ambassadör för vår företagskultur där samarbete över gränser är mycket värdefullt för att nå framgång. Det är också viktigt att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra längs vägen, det hoppas jag att du också tycker när du väljer oss!

Jag tror att du har följande meriter:

- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller liknande
- Tre till fem års arbetslivserfarenhet som förvaltare
- Tidigare erfarenhet som ledare med personalansvar
- Erfarenhet i Incit Xpand är inte ett krav men meriterande


Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!





Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Kristin Andersson
Affärsområdeschef förvaltare

Ansök nu

Hej kundansvarig förvaltare för bostadsrätter!

Uthyrare
Läs mer Okt 15
Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.

Nu söker jag en superkollega som vill jobba som kundansvarig fastighetsförvaltare för bostadsrättsföreningar hos oss. Vill du jobba i ett företag med stort framtidsfokus med medarbetare som älskar att göra det enklare och smartare för kunden? Då har du hittat helt rätt! Vi är på en spännande tillväxtresa och som vår nya kollega är du en viktig del i att vi lyckas och når dit vi vill!

Om rollen
Även om vi agerar i en traditionell bransch med lång historik befinner vi oss i en period av stor förändring. Husen står där de står och människor bor där de bor - men behoven förändras. Det värde vi skapar för våra kunder handlar såklart om förvaltning, men lika mycket om att utveckla våra kunders fastigheter och att utveckla hållbara hem där människor trivs och känner trygghet.

Vi älskar att göra affärer och tillsammans förvaltar vi hyresbostäder, kontorslokaler och bostadsrättsföreningar i hela Stockholms län. I den här rollen kommer du främst att arbeta med bostadsrättsföreningar. Som kundansvarig förvaltare hos oss så har du ett helhetsansvar för att säkerställa att vi håller en hög nivå på leverans och service gentemot våra kunder. Du tar ett ägarskap och har en ledande roll i att koordinera och sammanföra rätt kompetens, utifrån vad uppdraget innefattar, till olika kundteam. Till din hjälp har du dina kollegor inom kundservice, juridik, ekonomi, hyres- och avgiftsavisering, projektledning, fastighetsskötsel, driftteknik, lokalvård och trädgård. Du är kundens första och främsta kontakt och den som planerar, utvecklar samt driver arbetet inom de olika kundteamen framåt.

I rollen som fastighetsförvaltare ingår följande arbetsuppgifter:

- Affärsmässigt helhetsansvar för dina kunder
- Utveckla våra kunders fastigheter enligt mål och planer
- Identifiera och initiera förbättringar av våra kunders värden och driftnetto samt säkerhetsställa att lagar och regler efterlevs
- Hantera underhållsfrågor, omförhandlingar samt driva mindre projekt och upphandlingar


Vem är du?
Jag söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa och som trivs i en roll där du tar ansvar för och brinner för att utveckla våra kunder och bygga långa relationer. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och ligger steget före och för att trivas i rollen är det därför viktigt att du snabbt bildar dig en affärsmässig förståelse för vår verksamhet. Jag tror även att du är expert på att identifiera nya affärsmöjligheter hos våra kunder. Här vill vi utmana och pröva nytt. Vidare ser jag att du har en god förmåga för att kommunicera då vi verkar i en företagskultur där samarbete över gränser är mycket värdefullt för att nå framgång och jag vill att det är en av dina främsta styrkor också.

Du kommer till ett företag som verkligen vill och kan ännu mer - vi jobbar hårt för att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Det är därför av betydelse att du vill göra skillnad tillsammans med oss och resten av företaget. Det är även viktigt att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra längs vägen, jag är övertygad om att det blir roligare för alla då. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka.

För att axla rollen tror jag att du har:

- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller liknande
- Tre till fem års dokumenterad arbetslivserfarenhet av motsvarande befattning och arbetsuppgifter
- Erfarenhet i Incit Xpand är meriterande


Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.



Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)



Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!





Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Kristin Andersson
Affärsområdeschef förvaltare

Ansök nu

Hej kundservicemedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 11
Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.

Nu söker jag en superkollega som vill jobba som kundservicemedarbetare med stort fokus på kundnöjdhet och att göra saker enklare och smartare. Jag söker dig som älskar service, att utveckla kunder och som får energi av att göra skillnad via telefon. Här kommer du till ett företag med stort framtidsfokus och om du vill vara med på vår tillväxtresa så tror jag att det här kan vara helt rätt möjlighet för dig!

Om rollen
På Fastighetsägarna Service tar vi hand om husen som andra kallar för sitt hem där vi ser till att vardagen blir enklare för fler. Vi älskar att göra affärer och bibehålla långa relationer så för oss är det viktigt att vi bidrar till det stora hela för både våra kunder, de boende och oss själva. Det värde vi skapar för våra kunder handlar såväl om skötsel och service som att utveckla våra kunders fastigheter och skapa hållbara hem där människor trivs och känner trygghet. Som kundservicemedarbetare är du en nyckelperson för att skapa mervärde till våra kunder.

På kundstöd hanterar vi frågor från våra kunder och medlemmar via telefon med främsta fokus på kundnöjdhet och att göra det enklare och smartare för kunden.

Rollen innebär bland annat att du:

- Har kontakt med våra kunder och medlemmar primärt via telefon, men även via ärendehanteringssystem, boendeapp och kundportal
- Hanterar frågor som kan röra avgift och hyresavisering, felanmälan och medlemserbjudanden
- Hanterar diverse administrativa uppgifter
- Du är även delaktig i att förbättra och utveckla arbetssättet på kundstöd


Vem är du?
Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus och det finns stor potential för dig som vill utvecklas och vara med och bidra till vår tillväxtresa. Jag söker dig som brinner för kundservice och som tycker om att arbeta med telefonen som arbetsverktyg. Att vara kommunikativ och social faller dig naturligt och det är viktigt att du vill göra skillnad för våra kunder. Att arbeta inom kundstöd innebär en omväxlande vardag och jag vill att du känner dig trygg i din vilja att lära dig och förmåga att hitta lösningar på problem. Här är vi och ska vara kollegor som tar initiativ och är steget före - för oss är tempo vår motor.

Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är väldigt viktigt. Det vill vi också att du tycker är viktigt när du väljer oss. På Fastighetsägarna Service präglas vi av att vi vill och kan ännu mer - tillsammans.

Kvalifikationer

Jag tror att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kundservice där ditt arbete har inneburit ett högt affärsmässigt tänk. Du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift.

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!
På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!





Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar
Fredrik Segelström

Ansök nu

Hej uthyrningskoordinator!

Uthyrare
Läs mer Okt 14
På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Hos oss når du nya höjder.

Nu söker jag en superkollega som är i början av sin karriär och som vill jobba som uthyrningskoordinator hos oss. Vill du jobba i ett företag med stort framtidsfokus med medarbetare som älskar att göra det enklare och smartare för kunden? Då har du hittat helt rätt!

Om rollen
Även om vi agerar i en traditionell bransch med lång historik befinner vi oss i en period av stor förändring. Husen står där de står och människor bor där de bor - men behoven förändras. Det värde vi skapar för våra kunder handlar såklart om förvaltning men lika mycket om att utveckla våra kunders fastigheter och att utveckla hållbara hem där människor trivs och känner trygghet.

Vi älskar att göra affärer och tillsammans förvaltar vi hyresbostäder, kontorslokaler och bostadsrättsföreningar i hela Stockholms län. I rollen som uthyrningskoordinator arbetar du i flera parallella projekt med uthyrning av nyproducerade hyresrätter. Det innebär bland annat att du har kontakt med potentiella hyresgäster samt korresponderar med tillträdande hyresgäster. Du koordinerar även inflyttning och genomför kontraktsskrivning och andra administrativa uppgifter.

Som uthyrningskoordinator hos oss så har du ett ansvar för att säkerställa att vi håller en hög nivå på leverans och service gentemot våra kunder. Du har många olika kontaktytor och är ansiktet utåt. Tjänsten är en visstidsanställning som löper under sex månader med start omgående men det finns goda chanser till förlängning då vi är ett bolag i stark tillväxt.

Vem är du?
Jag söker dig som vill vara med på vår tillväxtresa och som trivs i en roll där du tar ansvar för och brinner för att leverera till våra kunder och bygga långa relationer. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och ligger steget före och för att trivas i rollen är det därför viktigt att du snabbt bildar dig en affärsmässig förståelse för vår verksamhet. Jag tror även att du är expert på att identifiera nya affärsmöjligheter hos våra kunder. Här vill vi utmana och pröva nytt. Vidare ser jag att du har en god förmåga för att kommunicera då vi verkar i en företagskultur där samarbete över gränser är mycket värdefullt för att nå framgång och jag vill att det är en av dina främsta styrkor också.

Du kommer till ett företag som verkligen vill och kan ännu mer - vi jobbar hårt för att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Det är därför av betydelse att du vill göra skillnad tillsammans med oss och resten av företaget. Det är även viktigt att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra längs vägen, jag är övertygad om att det blir roligare för alla då. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka.

För att axla rollen tror jag att du har:

- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning eller liknande
- Något års erfarenhet av arbete med uthyrning av bostäder eller som mäklare
- Erfarenhet av nyproduktionsprojekt och av att upprätta hyresavtal är meriterande


Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.

Vill du lära känna oss ännu bättre? Läs mer om oss på vår karriärsida (https://karriar.fastighetsagarnaservice.se/)och följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)

Sök!
Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, jag gör urval löpande. Självklart kan du maila mig om du har några frågor eller funderingar, du når mig på mejladressen nedan.

Bästa hälsningar,

Kristin Andersson
Områdeschef förvaltning

Ansök nu

Hej avgifts- och hyreshandläggare!

Förvaltningsekonom
Läs mer Okt 11
Hej avgifts- och hyreshandläggare!
På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Vi är challengers!

Har du en fallenhet för både kundkontakt och siffror? Är du intresserad av fastighetsbranschen och vill jobba i ett företag med stort framtidsfokus? Börja jobba hos oss som avgifts- och hyreshandläggare och bli en del av ett superteam!

Om rollen
Som avgifts- och hyreshandläggare ansvarar du för administration av hyror och avgifter, registrering av lokalkontrakt, uthyrning av garage och parkeringsplatser för våra kunder som är privata fastighetsägare och bostadsrättsföreningar. Du kommer främst att ha kontakt med fastighetsägare, brf-styrelser men även med boende, mäklare och banker.

Du ingår i ett team om elva personer som tillsammans jobbar för att svara på kundernas frågor över telefon, ärendehanteringssystem och i den digitala kundportalen. Teamet har ett nära samarbete med vår kundservice, ekonomer och förvaltare men även med andra kollegor i organisationen som jobbar inom områden som teknik och juridik. Hos oss får du en möjlighet att vara en viktig del i arbetet med att hitta nya bättre lösningar och utveckla våra arbetsprocesser som gör att vi blir ännu bättre.

Vem är du?
Du kommer till ett företag som vill och kan ännu mer. Hos oss arbetar du i en företagskultur där tempo är vår motor och du känner dig trygg i din vilja att lära dig och din förmåga att hitta svar. För att du ska trivas i rollen är det därför viktigt att du är självgående och har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och som är steget före och det är viktigt att vi vågar utmanas och pröva nytt. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är också väldigt viktigt - det vill vi att du också tycker när du väljer oss! Då tjänsten innefattas av en stor dos kundkontakt så tror vi att dina kollegor beskriver dig som en serviceminded och prestigelös person som också har förmågan att se helheten. Vi tror även att du har en förkärlek för siffror och ett gott affärssinne.

För att axla rollen så ser vi att du har utbildning inom ekonomi eller fastighetsförvaltning med ekonomisk inriktning till exempel från YH-utbilning, högskola eller liknande. Du har erfarenhet av att ha arbetat i en kundnära roll inom exempelvis kundtjänst. Vidare har du en god vana av att ha arbetat i affärssystem, det är meriterande att ha jobbat i Xpand likväl som att ha goda kunskaper inom Excel. Viss juridisk förståelse (bostadsrätts- och hyreslagen) är en fördel men inte ett krav. Utöver ovan ser vi även att du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 270 miljoner kronor per år och är 230 medarbetare.

Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service) och spana in vår karriärsida! (https://www.fastighetsagarna.se/om-oss/arbeta-hos-oss/)

Sök!
Tjänsten som avgifts- och hyreshandläggare är på heltid där provanställning på 6 månader tillämpas med tillträde enligt överenskommelse.

På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!

Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.

Bästa hälsningar

Emelie Kyhlstedt - Chef Avgift- och hyreshandläggning

Ansök nu